Предмет : англійська мова
Тема: Problems of the planet/ Екологічні проблеми
Клас: 9
Мета уроку:
—Презентувати та активізувати нові ЛО
— Розвивати вміннясприйняття тексту на слух.
—Розвиватикомунікативніздібностіучнів.
— Розвиватинавички письма.
— Розвиватинавички роботи з текстом
— Виховувати культуру спілкування з усіма живими формами на планеті та формувати прагнення до збереження навколишнього середовища.
Очікувані результати в кінці уроку
Учні:
- зможуть розпізнавати і вживати нові лексичні одиниці
- зможуть працювати з текстом у режимі skimming&scanning
- вести короткий діалог
- зможуть зрозуміти та опрацювати інформацію отриману на слух
- аналізувати та критично осмислювати отриману інформацію, робити висновки
Наскрізні лінії:Екологічна безпека та сталий розвиток
Компетентності:
Розвивати екологічне мислення під час опрацювання текстів, аудіо та відеоматеріалів; сформувати готовність обговорювати питання пов’язані із збереженням навколишнього світу.
Обладнання та матеріали:екран, комп’ютер, проектор, підручник Enterprise 3 (ExpressPublishing)роздатковий матеріал
ХІД УРОКУ
I.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Привітання.
Т: Hello, children! Nice to meet you. Ps:Hello! Nice to meet you too!
Повідомлення теми та мети уроку.
T:Let'sstartourlesson. Today we are speaking about our planet and the problems it is facing.
Уведення в іншомовну атмосферу.
II. ОСНОВНАЧАСТИНАУРОКУ
1.1 SKIMMINGAnd now you have 2 minutes to look through the text Ex.4 p. 79. Tell me what problems are mentioned.Pupils answers.
Fill inthe correct words. (Ex 7p 80)
Read the text again and make notes under the headings
PROBLEM – CAUSE – EFFECT.
Which problem do you think is the worst? Why?
Pupils answers.
And now we`ll watch a video about endangered animals and discuss it. Be ready to say what problems are raised. What feelings did you have while watching? Discuss these questions in pairs. MICHAEL JACKSON - EARTH SONG
https://www.youtube.com/watch?v=XAi3VTSdTxU&list=PLitLzrkcD7RGDrzXPHmAGJig3JxSsM2Ny&index=2&t=0s
Після перегляду відео, учні обговорюють його у парах.
Now while listening and watching the second time your task will be to fill in the missing words in the song.(handouts)
Учні об’єднуються у пари. Дивляться відео 2-ий раз та заповнюють пропуски.
Earth Song
What about sunrise
Did you ever stop to____ Aah, ooh
What have we done to the ____
What about flowering fields
Did you ever stop to notice
Aah, ooh
I used to dream |
Earth Song
What about sunrise
Did you ever stop to notice Aah, ooh
What have we done to the world
What about flowering fields
Did you ever stop to notice
Aah, ooh
I used to dream |
III. Рефлексія
Бесіда з учнями. Вчитель питає учнів, що нового вони дізнались на уроці, що їм сподобалось. Вчитель починає фразу, учні закінчують її: «На уроці ми навчились … .
Home-school links Вчитель пропонує учням вдома знайти та підготувати інформацію ( відеоролик) про будь-яку екологічну проблему
Home task WBp. 57Ex. 1-3 ( write)
Список використаних джерел: