Розробка уроку. "Відтворення з натури композиції з неживих предметів. Виконання композиції «Вербові котики»

Про матеріал
Розробка уроку. "Відтворення з натури композиції з неживих предметів. Орієнтовне тематичне завдання: виконання композиції «Вербові котики» ( акварельні фарби).
Перегляд файлу

Образотворче мистецтво

3 клас

 

Урок

 

Тема. Відтворення з натури композиції з неживих предметів. Орієнтовне тематичне завдання: виконання композиції «Вербові котики» ( акварельні фарби).

 

Мета:

навчальна: вчити дітей малювати букет гілочок верби, удосконалювати навички роботи олівцем, акварельними фарбами;

розвивальна: розвивати комбінаторні навички, увагу та спостережливість; виховна: виховувати любов і бережливе ставлення до природи.

 

Обладнання:  мультимедійна презентація Microsoft PowerPoint, підручник, матеріали для роботи у групах, зразки робіт. технологічні картки «Послідовність зображення натюрморту «Вербові котики».

 

Матеріали та інструменти: альбоми, олівці, акварельні фарби.

 

Літературний ряд: вірш про вербові котики.

 

Тип уроку: комбінований урок.

 

Словник термінів:

Композиція – розміщення образотворчих форм у єдності із змістом.

 

 

План  уроку

I. Організаційна частина

Перевірка готовності учнів до уроку

 

         -- Ось і продзвенів дзвінок --

   Розпочинаємо урок.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Бесіда.
  •                   Ось нарешті на зміну суворій зимі прийшла весна. Роздивіться репродукцію картини Михайла Ткаченка «Весна».

Бесіда за картиною

  •                   Яка пора року зображена на полотні?
  •     За якими ознаками ви здогадалися що це весна?
  •     Які найголовніші прикмети весни на цій картині?
  •     Який первоцвіт квітне раніше за всіх?
  •     Ні, діти, це красуня – верба. Вона однією із перших прокидається після зимового сну.

 

  1. Декламування вірша.

 

            Вербові  котики

У  долині,  біля  річки,
Прямо  в  зарослях  порічки
І  красиве  й  непросте
Дивне  дерево  росте.

Доторкаюся  до  гілки,
А  на  ній  -  пухнасті  бджілки.
Та  вони  не  ранять  зовсім,
Лиш  проміння  сонця  просять.

Ніжні  котики  вербові  -
Із  весни  і  із  любові.
поспішають  розцвітати
На  чудове  мами  свято.

 

  1.               Складання асоціативного куща.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ Оголошення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми будемо працювати над темою: «Малювання натюрморту «Вербові котики».

Наші завдання:

-навчитися зображувати композицію з гілочок верби;

-удосконалювати свої вміння правильно розміщувати композицію на аркуші паперу;

-вчитися підібирати гаму кольорів відповідно до задуму.

 

ІV Пояснення послідовності виконання роботи

 

  1.   Словникова робота.
  •                   Пригадайте, що таке «композиція»? (латинської мови – складання, упорядкування) – розміщення образотворчих форм у єдності із змістом.

 

  1. Робота в групах.
  •  Обєднайтесь у великі групи по рядах. Створіть свою композицію з вербових котиків.

 

  1. Детальний аналіз вербової гілочки.
  •  Погляньте, діти, на цю гілочку уважно.
  •  Чи прутик скрізь однакової товщини? (кінець прутика тонший)
  •  На яку геометричну фігуру подібний цвіт верби? (на овал)
  • Якого кольору прутик вербової гілочки? А цвіт верби?

 

 

  1. Робота з підручником.

Перегляньте зображення у підручнику на стор. 91-92.

- Чи відтворені особливості будови вербових гілочок на запропонованих зображеннях?

 

  1.  Хвилинка відпочинку.

 

  1.  Поетапне виконання композиції.
  •                   Розпочинаємо роботу із загального розміщення. Для цього позначте нижню і верхню межу композиції. А потім ліву і праву.
  •                   Позначте висоту вази – орієнтовно посередині.
  •                   Виконайте лінійний рисунок посудини і зафарбуйте її.
  •                   Кінцем пензля легкими лініями намалюйте кілька вербових гілочок коричневою фарбою.
  •                   Світло-сірою фарбою зобразіть котики-кульки.
  •                   Промалюйте фон, площину стола, на якій стоїть ваза з котиками.

 

ІІІ. Самостійна робота учнів.

Проводиться індивідуальна робота з учнями

 

ІV. Підсумок уроку

  1. Оцінювання учнівських робіт.

 

  1. Аналіз 3-4-х робіт.

 

  1. Організація виставки дитячих робіт

 

  1. Рефлексія  

Вправа «Незакінчені речення»

  • Я не вмів (ла), а тепер вмію….
  • Я не знав (ла), а тепер знаю….
  • На уроці мені найбільше сподобалося…
  • Найбільші труднощі я відчув (відчула)…

 

     5. Проголошення уроку завершеним

 

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу зображення вербових котиків

 

 

Картинки по запросу зображення вербових котиків

Похожее изображениеКартинки по запросу зображення вербових котиків

 

 

 

Картинки по запросу зображення вербових котиків

 

 

 

 

 

Додатковий матеріал

Акварель – це унікальний різновид живопису, в якій твори створюються на папері водорозчинними фарбами.

– робота «по-мокрому»;

– багатошаровий живопис;

- малювання «по-сухому» ;

- Поєднання акварелі з іншими матеріалами;

Картинки по запросу правила користування акварельними фарбами

doc
До підручника
Образотворче мистецтво 3 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
31 березня 2019
Переглядів
2986
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку