Урок з образотворчого мистецтва

Про матеріал
Розробка уроку з образотворчого мистецтва для 3 класу на тему: "Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок у малюванні птахів у русі знання елементарної будови. Відтворення характерних особливостей силуету птахів у русі. Тематичне завдання: намалвати птахів біля годівниці у польоті.
Перегляд файлу

Клас: 3-Б

Тема: Птахи в польоті

Мета: навчальна: ознайомити учнів із будовою тіла птахів; навчити відтворювати характерні особливості силуету птахів у русі;

розвивальна: розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх, формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;

виховна: прищеплювати зацікавленість творами образотворчого мистецтва.

Хід уроку:

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання. Перевірка готовності до уроку.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

- Давайте пригадаємо, які жанри образотворчого мистецтва ви знаєте? ( портретний жанр, анімалістичний жанр, натюрморт, пейзажний жанр)

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

_ Діти, який настрій у вас сьогодні? Яка погода за вікном? Яка пора року?

-Які ознаки весни ви знаєте?( Асоціативний кущ ) А найголовніша ознака?

-Так повернення птахів з теплих країв.

-Птахи, які повертаються з теплих країв, як називаються? ( перелітними)

(Ластівки, солов’ї, шпаки, лелеки, стрижі)

-А які ще є птахи? ( Осілі: кочові)

Відгадайте загадки

Маленька, чорненька, співає, щебече,

Під стріхою з глини зліпила гніздечко,

Роздвоєний хвостик, як ножечки, має.

Що це за пташина? Хто пташку цю знає?

(Ластівка)

Пташка невеличка, в неї білі щічки,

Сірі лапки, чорна шапка, фартушок

Жовтенький, голосок тоненький, і

Ця пташка невеличка називається …

( Синичка)

Швидко скрізь цей птах літає,

Всіх комашок поїдає,

За вікном гніздо будує,

Тільки в нас він не зимує.

В нього спереду шильце,

Ззаду вильце,

На грудях біле полотенце.

( Ластівка)

Хто це у садку скрекоче,

Всі новини знати хоче?

Це хитренька, білобока,

З чорним хвостиком… ( Сорока)

 

YІ. ВИКЛАДАННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

 

Розповідь учителя

- Де б ми не були – на морському узбережжі, у лісі, у селі чи місті- нас завжди оточують пташині голоси. Які ж вони різні! Чи помічали ви, що, коли співає пташка, людина підводить голову, щоб побачити цього дивовижного співака. Пташка може бути зовсім маленькою, майже непомітною, але з сильним та красивим голосом. Як наприклад соловей.

Всі птахи різняться між собою і за формою, і за кольором! Світом птахів захоплюються і художники. Один з них - це шотландський художник Арчибальт Торберн, якого зараз визнано одним з найкращих художників, які зображували птахів. ( наочність)

Ознайомлення з репродукціями картин художників:

-Розгляньте репродукції картин, що зображують птахів. Які враження від робіт майстрів? -Яка картина викликала особливі почуття? Чому?

- Мабуть у вас теж виникало бажання намалювати свого улюбленого птаха? Сьогодні ознайомимось із правилами зображення птаха.

- Це зробити зовсім не складно. Спочатку пригадайте з яких частин складається птах? ( тулуб, голівка, хвостик, дзьобик, крильця)

Y. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

YІ. ІНСТРУКТАЖ

. Повторення правил малювання фарбами, олівцем.

Починати малювати потрібно з великих форм – тулуба та голови. Потім з’єднуємо їх між собою шиєю. А вже після цього малюємо дрібні деталі- хвіст, крила, лапки, дзьобик.

- Сьогодні ми будемо малювати птаха, який летить. Адже птах в польоті дуже цікаво виглядає - його крила розправлені, шия витягнута. Він ширяє у небі та дивиться на нас згори вниз.

 

YІІ. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ

- Давайте перевіримо, як ви підготувалися до уроку. Які матеріали та інструменти необхідні? (Перевірка готовності учнів до роботи)

Творче завдання

Намалюйте птаха в русі. Спочатку намітьте контури олівцем, потім розфарбуйте акварельними фарбами.

YІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

Інтерактивний прийом «Мікрофон»

ЗАВЕРШІТЬ РЕЧЕННЯ:

-«Сьогодні я дізнався…»;

-«Я вже давно знав про…»;

-«Мене здивувало…»;

-«Мені захотілось…»;

-«Було цікаво…»;

-«Було складно…»;

-«Мені довелося пригадати…»;

-«Маю запитання щодо…»;

-«Тепер я можу…».

Бесіда

- Які птахи зустрічаються у нашій місцевості?

- Як вони виглядають?Чи відрізняється зображення птаха в спокою та в русі?

 

ІХ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

1. Загальна оцінка уроку.

 

docx
Додано
30 квітня 2019
Переглядів
1640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку