Розробка уроку з англійської мови для 4 класу на тему "Five Senses"

Про матеріал
Урок складений з метою формувати уявлення учнів про органи чуття; пояснити їх значення в житті людини; виховувати бережливе ставлення до власного організму; прагнути берегти здоров’я; розвивати творчу активність та уважність.
Перегляд файлу

1

 

 

Розробка уроку  Five  senses

                (інтегрований урок природознавство та англійська мова)

 

Мета  (природознавство)

- формувати уявлення учнів про органи чуття;

- пояснити їх значення в житті людини;

- виховувати бережливе ставлення до власного організму;

- прагнути берегти  здоровя;

- розвивати творчу активність, уважність;

 

Вивчення нового матеріалу

- Про що розповідають органи чуття?

    

Вчитель:  Пригадайте! Назвіть органи чуття та розкажіть про їх значення у вашому житті.

Розгляньте малюнки. Скільки органів чуття є у кожної людини?

Малюнки  (ніс, рука, вухо, губи, очі)

 

 

- У кожної людини є п 'ять  органів чуття. Це – очі,  вуха , ніс , язик  і шкіра. Вони повідомляють про все, що оточує людину і попереджають про небезпеку.

- Не лише зір, а й інші органи чуття можна порівняти із вікнами у світ. Через них кожна людина – й доросла й мала – пізнає, що відбувається в довкіллі.

Органи зору – очі.

За допомогою очей ми бачимо навколишній світ. Ми можемо  читати, дивитися мультики чи  малювати  картини.

Органи слуху – вуха.

За допомогою вух ми чуємо різноманітні звуки, голоси музику і шуми.

Органи нюху – ніс.

Завдяки нюху ми дізнаємося про небезпеку, про здоровя , погано пахнуть зіпсовані або несвіжі харчові продукти.

Органи смаку – язик.

Коли ми беремо до рота їжу вона потрапляє на язик і ми відчуваємо її смак.

Органи дотику – шкіра.

У шкірі є нервові закінчення- тому ми відчуваємо біль, тепло, холод .

 

English teacher: How do you think what is  the  topic of our lesson?

(Вчитель  показує картки, а діти називають тему уроку)

 

«Мікрофон»

 

Ps: We think, the topic of our lesson is  «Five senses».

(Попросити  дітей висловити  cвою думку про мету уроку: «Сьогоднішній урок навчить мене…»)

 

Warming up

Teacher: Today we will voyage to the British Isles. Before our voyage we must pass medical examination. The doctor will give orders to you…

 

Show me your hands! Hands up! Hands down!

Show me your feet! Run! Jump! Go!

Show me your eyes! Close your eyes! Open your eyes!

Show me your ears! Listen! Listen!

Show me your nose! Smell! Smell!

Show me your tongue! Lick ice-cream, please!

 

Teacher: Let’s  recite  the  rhyme.

My five senses

My eyes can see the big bright sun

My nose can smell hot cinnamon buns

My ears can hear the big loud drum

My tongue can taste good things, yum! yum!

My hands can feel the sand, what fun!

I like my senses, every one!

 

English teacher: At our lesson we talk about parts of  the  body. First of all, look at the blackboard, please! Who is it?

Pupils: It is a girl.

 

Teacher: Well done. Now let us  name  her parts of body. Look, listen and repeat, please. (На дошці  та в дітей флешкартки з  частинами тіла. Діти по черзі за вчителем повторюють частини тіла та обличчя).

 

Pupils: Leg, head, arm, finger, toe, feet.

 

English teacher: Let’s guess riddles

1. They stand next to each other and yet cannot see each other. (Eyes)

2. It hears everything and says nothing.( An ear)

3. There are eight on a spider

And six on a bee

Four on an elephant

But only two on me (Legs)

 

«Парна робота»

- What do you see (smell, hear, touch, speak)

P1 P2 : What do you see with?

P2: I can see with my eyes.

P2 P3: What do you hear with?

P3: I can hear with my ears.

P3 P4: What do you touch with?

P4: I can touch with my fingers.

P4 P5: What do you catch with?

P5: I can catch with hands.

P5 P6: What do you walk with?

P6; I can walk with my legs.

P6 P7: What do you eat with?

P7: I can eat with my mouth.

 

Teacher: And now make puzzles, please.

 

 

 

Physical activity

I can …waggle my fingers

             stand on my toes

             touch my ears

            and wrinkle my nose

I can … touch hands

             smack my legs

             and cover my eyes

           - now I can’t see.

 

 

Teacher: And now write about five senses

          

 

«Методика запитань»

(Задати запитання для всього класу)

Teacher: Can you clap with your hands?

  • Can you see with your eyes? Yes, I can.
  • Can you run with your legs?
  • Can you eat with your mouth?
  • Can you touch with your fingers?
  • Can you smell with your nose?
  • Can you hear with your ears?

 

Технологія роботи в групах

 

 

Гра  «Дослідники»

Дослідити малюнок (людину)

He has  got dark hair.

He has got brown eyes

He has got two arms

He has got two legs

He has got ten toes

He has got big mouth

Картинки по запросу части тела человека на английском в картинках

 

Teacher: And now let’s  make puzzles

 

 

Узагальнення та систематизація знань

Колективна робота. Робота за таблицею

- Яку роботу виконують органи чуття?

 

Органи тіла

Органи чуття

Що сприймає

очі

Орган зору

Колір, розміри, форму , відстань

вуха

Орган слуху

Звуки (музику голоси шуми)

ніс

Орган  нюху

Запахи (приємні та неприємні)

язик

Орган смаку

Солодке, гірке ,кисле, солоне

шкіра

Орган дотику

Холод, тепло,біль, дотик ,твердість, форму

 

Рефлексія

 

Teacher:  Name five human’s senses.

So, eyes, ears, nose, tongue and skin are five senses. They help us to take  surrounding environment. We need to save our senses.

 

Назвіть органи чуття людини.           

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 грудня 2019
Переглядів
3438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку