Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Розробка уроку з англійської мови для 4 класу на тему "Year and Seasons"

Про матеріал
Матеріали уроку допомагають виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови; естетичний смак учнів; виховувати любов та бережливе ставлення до природи; розвивати пізнавальний інтерес, пам'ять, увагу, чуття мови, творчі здібності учнів.
Перегляд файлу

1

 

Інтегрований урок Year and seasons”

(англійська мова, образотворче мистецтво, природознавство)

 

Мета:

- виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови;

- естетичний смак учнів;

- виховувати любов та бережливе ставлення до природи;

- повторити лексику з теми Кольори”;

- розвивати пізнавальний інтерес, пам'ять, увагу, чуття мови, творчі здібності учнів.

Очікувані результати:

- учні зможуть використовувати лексику з теми.

 

Природознавство

Вчитель: Добрий день, діти! Сьогодні в нашому класі свято, завітало багато гостей, тому у нас буде незвичайний урок. Ми проведемо урок з вчителями англійської мови та образотворчого мистецтва. Помандруємо в цікавий світ природи та фарб. Дізнаємось багато таємниць. Тож, вперед!

 

Містер Рік: Привіт, діти! Я радий вас бачити. Може відгадаєте хто я?

Діти: Містер Рік

Містер Рік: Я – Рік і буду грати з вами в ігри. Давайте почнемо. Скільки місяців має рік?

Діти: Дванадцять.

Містер Рік: Так, а чи пам’ятаєте ви їх? Кожен учень називає по одному місяцю та показує картку. (Січень, лютий, березень. квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень).

English teacher: Name these months in English, please!

 

Містер Рік:  Я маю чотири помічника, та впевнений ,що ви їх знаєте. (Діти в коронах пір року на головах, заходять до класу). Ви впізнали їх? Давайте їх привітаємо !

 

Учень 1: Зима. Winter. 

Учень 2: Весна. Spring.

Учень 3: Літо. Summer.

Учень 4: Осінь. Autumn.

 

English teacher: Name these seasons in English, please! 

 

 

Містер Рік: Давайте пограємо в гру.

 

Гра  «Пори року»

          Учні розглядають малюнки пір року, обирають та пояснюють чому.

         Далі вчитель читає загадки, а діти піднімають картки з порами року.

  1. Сніг на полях

Лід на річках

Хуга гуляє

Коли це буває (взимку)

  1. Зійшли сніги

Шумить вода

Земля вже квіти викида

Буяє травка молода

Все мертве оживає,

Коли це буває (навесні)

  1. Сонце пече

Липа цвіте

Вишня поспіває

Коли це буває (влітку)

  1. Талі поля

Мокне земля

Дощ поливає

Коли це буває (восени)

 

Містер Рік: Яка зараз пора року?

Діти: Зима.

Містер Рік: Давайте знайомитись із зимою. Запрошуємо Зиму!

 

 

Зима:

Усі дерева в інії –

У білому, у синьому.

Ростуть димки над хатами

Стовпцями волохатими.

Гілки похитує вітерець

Снігур сніжок покльовує,

А Морозенко – пустунець

Нам вікна розмальовує. ( Взимку)

 

Зима:  Привіт, діти! Зараз мій час правити. Я рада бути з вами. Підійдіть та виберемо мої місяці! ( три учні обирають місяці )

Зима: Давайте пригадаємо погодні явища та пограємо в гру : «Сніжний ком».

Учень 1. Холодно.Cold.

Учень 2. Холодно. Сніжно.Cold. Snowy.

Учень 3. Холодно. Сніжно. Морозно. Cold. Snowy. Frosty.

Учень 4. Холодно. Сніжно. Морозно. Вітряно. Cold. Snowy. Frosty. Windy.

 

Фізхвилинка

Діти стають ланцюжком (з картками місяців в руках) та називають по черзі місяці.

 

Містер Рік: Діти, яка пора року змінює зиму?

Діти: Весна!

 

 

Весна:

Привітанням журавля

Я пробуджую поля

Я розтоплюю сніги

Щоб ожило все навкруги

Відгадайте, хто вона

Ця красуня чарівна? ( Весна)

 

Весна: Привіт! Моя команда,  виберіть мої місяці! (Діти обирають місяці)

Гра “ Кому потрібно сонечко?”

Вчитель називає предмети, якщо цьому предмету потрібне сонечко, діти піднімають руки, якщо ні – присідають.

 

Містер Рік: Яку пору року діти полюбляють понад усе?

Діти: Ну звичайно, літо!

 

                   

 

Літо:

Розквітають в луках квіти,

Зеленіють в лісі квіти

Все зелене , молоде…

За весною що іде? (Літо)

Літо: Привіт!

Діти: Ти найкраща пора року!

Літо: Я рада це чути. Я – найкраща! Діти мене люблять та чекають з нетерпінням, тому що я маю літні канікули. Всі учні можуть відпочити від занять в школі.   Ой, я забула,  можете знайти мої місяці? (Діти обирають місяці)

Пограємо в гру «Пантоміма .

Літні заняття: плавання, біг, стрибки, літати, запускати повітряного змія, кататися на велосипеді.

 

Містер  Рік: Яка пора року приходить після літа?

Діти: Осінь!

 

Осінь:

Без пензлика без олівця

Розфарбувала деревця

Сумно у гаях блукає

Жовті шати одягає

Золотисту стелить постіль

Жде сестрицю білу в гості.(Осінь)

 

Осінь: Привіт, мої любі! Знайдіть мої місяці!  (Діти обирають місяці осені) Ви любите гратися? Давайте пограємось і ви побачите, що я найкраща.

Гра “Який настрій у рослин?

На столі різні рослини  та  квіти  з різними листями .

Діти визначають у якої квітки чи рослини який настрій і пояснюють свою думку.

 

Англійська мова

Сolours

Mister Year:  What colours do you know?

Let’s remember them. (flashcards)

 

Pupils: Yellow, black, red, purple, green, grey, brown, white, blue, orange, pink.

Mister Year: Very well.

Your task is to name all colours of the rainbow.

 

Please, say what colours the next words are:

 

Snow (white) Leaves (orange)

Sky (blue) Cherry (red)

Sun (yellow) Mouse (grey)

Grass (green) Bear ( brown)

Clouds ( white) Soil (black)

Apricot ( orange)  Nut (brown)

Lila (purple) Sunrise (pink)

 

Mister Year: What seasons do you know?

Pupils: winter, spring, summer, autumn.

Mister Year: Every season has its colour.

What colour is the winter? It’s white.

What colour is the spring? It’s green.

What colour is the summer? It’s bright.

What colour is the autumn? It’s yellow.

 

Mister Year:  Children, do you know the poem about colours?

        Red, red, red the rose,

        Blue, blue, blue the sky,

        Green, green, green the grass,

        White , white , white the snow,

        Pink, pink , pink the bow,

        Yellow , yellow, yellow the buttercup,

        Orange,  orange, orange the orange,

        Violet , violet, violet the violet,

        Purple, purple, purple the sunset,

        Brown, brown, brown the bread,

        Grey, grey, grey the rat,

        And so it the cat.

T: And now let’s draw  the  seasons’  pictures.(cards)

(діти розподіляються на чотири групи,сідають за столи та збираються розфарбовувати малюнки)

 

English  teacher:  Before you will colour  your pictures let me show you an interesting trick. You have your water colours. But we haven’t got a green  colour. Do you know how we can get it using our colours?

Let’s  listen  an  Art teacher.

 

Образотворче мистецтво

Вчитель образотворчого мистецтва

Послухайте уважно розповідь і дайте відповідь про які кольори ви почули.     

  • Одного разу на білому аркушi  паперу зустрілися три сестрички: RED, BLUE and YELLOW paints. Вони захотіли намалювати щось гарне, але засперечалися.
  • Я, - говорила YELLOW , - розфарбовую сонце. Я дарую світло і тепло! Я найголовніша!
  • Ні! Я головна! – заперечувала BLUE , - Якби не я, не було б моря і неба. Де б тоді висіло ваше сонце?
  • Дурниці! – вигукнула RED . – Без мене не було б ані вогню, ані квітів, ані фруктів. Я найголовніша!

Їх суперечка тривала вже довго, та аркуш паперу залишався білим.

  • Вашому непорозумінню зарадити легко, - посміхнувся дідусь Пензлик.

Потрібно лише жити дружно!..

English teacher: And now  let’s colour  these pictures

 

Card 1                                                          Card 2

 

  

 

Card 3                                                          Card 4

      

 

Mister Year: And now listen about colours  and guess them. (Pupils listen the song

about  colours  and do the task)

Учні розкладають кольорові олівці у такій послідовності: червоний, жовтий, синій, зелений, чорний, білий, коричневий. Вчитель ставить запис пісні учні слухають і торкаються того кольору, який чують.

  

                       Сolourful song

Red and yellow, blue and green

Blue and green, blue and green,

Red and yellow, blue and green, 

Black and white and brown.

 

Сonclusion:

 

T: Dear children, I hope you enjoyed our lesson. You worked  hard and got only good marks. Your home assignment is to write a story about your favourite season.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використана література:

1. Грущинська І.В. Природознавство: підруч.для 2 кл. /І. Грущинська./ – Київ, Видавничий дім «Освіта», 2012 р.

2. Горошко Н.А. Образотворче мистецтво 1кл (за підр. О.В. Калініченко, В.В. Сергієнко). – Харків, вид. група «Основа».

3. Карп’юк О.Д. Англійська мова;  підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2013 р.

 

doc
Додано
22 грудня 2019
Переглядів
308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку