Розробка уроку з англійської мови на тему "Healthy Food"

Про матеріал
Даний матеріал допоможе вчителю підготуватись до уроку по темі " Здорова Їжа " у п ятому класі за підручником Prepare (Коста) практикувати учнів у вживанні активної лексики з теми, вивчення нових граматичних структур. Учні на кінець уроку повинні вміти правильно вживати неозначений займенник some (any), розповідають про здорову їжу. Учні працюють в парах, будують діалоги.
Перегляд файлу

    Тема:   Party Time . Healthy  Food.

    Мета:   Повторити та активізувати лексику теми

                  Ознайомити з новими  ЛО

                   Повторити граматичний матеріал: злічувальні та незлічувальні іменники

                    Удосконалювати техніку читання

                    Формувати  комунікативні  навички  учнів

                    Виховувати  прагнення правильно харчуватись.

 Обладнання:  Підручник, зошит, картки для роботи в групах та для роботи в парах

 

                                          Хід уроку

1.  Організаційна частина  уроку

    !. Привітання.

  T:   Good morning, everyone. I’m glad to see you. How are you getting on ?

   Р:  Good  morning , teacher. We are glad to see you, too. We are fine, thank you.

   2. Повідомлення теми й мети уроку.

     Т:   During  our  lesson  today  we are going to speak about  food. We’ ll  discuss  healthy  and

           unhealthy  food  and  your  likes and dislikes in your eating  habits.

 II.  Уведення  в іншомовну  атмосферу

     1.  Фонетична зарядка ( тренування звуків   t, b,  r

           Betty  bought  some  butter,

            but  the  butter  was  bitter,

             so  Betty  bought  some  better  butter

             to  make  the  bitter  butter  better.

       2.    Складання   Mind  Map.  Учні по черзі виходять до дошки, щоб записати  слова- назви продуктів харчування:

                         Fruit                                                                       Vegetables

 

                          Food                                                                    Drink                                              

       3.  Перевірка  домашнього завдання

ІІІ.    Основна частина уроку

  1.   Speaking.  Розвиток   умінь  мовлення .

         a) Навчальна бесіда . Answer  the  teacher s questions:

          --  How many meals a day  do you have ?

          --  Do you keep to a  diet ?

          --  Do you prefer healthy  or unhealthy   food ?

          ---  What  unhealthy  food  do you  sometimes eat ?

          --- Why is it important to eat  healthy food ?

          b)  Введення  та опрацювання  нового лексичного матеріалу   ( вправа 1 сторінка 38 )

           с )  Робота  в парах.  Учні отримують  роздавальний  матеріал  і в парах складають  діалоги за поданим завданням. По закінченні роботи  дві-три пари інсценують діалоги  перед класом. Учитель стежить за правильністю граматичної будови речень

              НО :  А.   Make  up  a dialogue

                        You  prefer to eat healthy food. You:

            ---  ask your partner what food he/ she prefers to eat;

           ---  tell your partner  about your  likes  and  dislikes;

           ---  explain the use of healthy food to your partner.

                      B.   Make up a dialogue.

                         You  prefer  to eat  unhealthy food. You:

           ---  tell your partner  about  your eating habits;

           ---  ask your partner what  food  he/she  prefers  to eat;

           ---  explain to your partner  why  you  like  unhealthy  food.

 2.      Listening .  ( Exercise 4 page 38 ) Look at the table and listen to the teacher s talking about the class party. Match the name of the  student to the food

 3.     Grammar  .  Злічувальні та незлічувальні  іменники, вживання   some  any  lots of …; a/ an ( Exercise 1 page 39 ).

  4.    Reading   ( Exercise 3. 4  page 39 )

  5.     Writing . ( Exercise 6 page 39): Учні об єднуються в групи . обговорюють та записують список продуктів , які готуватимуть  на вечірку до   дня  народження. Після цього розповідають  класу та запрошують їх на вечірку.

IV.  Закріплення.  Write a shopping- list for your  party  ( Exercise  7 page 39 ).

V.    Підсумок уроку.

 VI.  Домашнє завдання:  вправа 1, 2 сторінка 38 письмово,  вправа 8 сторінка 39 (високий рівень)

 

  

 

      

 

                                            

docx
Додав(-ла)
Мізерна Ірина
Додано
31 грудня 2024
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку