BINGO!!!
BINGO!!!
Teacher \ Вчитель: Tatiana Serheevna Suleimanova \ Сулейманова Тетяна Сергіївна
Date \ Дата:
Form \ Клас: 2-Z \ 2-З
Length of the lesson \ Тривалість уроку: 40 min. \ хв.
Topic \ Тема: Human \ Людина
Subsidiary topic \ Під.тема: Parts of the body. Appearance. \ Частини тіла. Зовнішність.
Main aim \ Основна мета: Revise vocabulary and grammar constructions «I have got \It has got\ I like \ I do not like» \ Повторення лексичного матеріалу теми та повторення граматичних конструкцій «У мене є\У нього є\Мені подобається\не подобається»
Subsidiary aim \ Допоміжна мета: Develop reading, speaking and listening skills \ Розвиток навичок читання, аудіювання та говоріння
Personal aim \ Особиста мета: Timing \ Контроль часу виконання завдань
Anticipated problems and solutions \ Очікувані проблеми та шляхи їх подолання: some students are less good at speaking and reading, some tasks can be difficult for them to read and discuss. I`ll divide them into groups for oral activities and give them easier tasks \ у деяких учнів можуть виникнути проблеми під час завдань пов’язаних з говорінням та читання. Я поділю учнів на групи для виконання усних завдань та надам їх завдання відповідного рівня.
Lesson Plan \ План уроку
Stages and time\ Етапи уроку та час |
Stage aims\ Цілі етапу |
Procedure\ Методика проведення |
Interaction\ Взаємодія |
Aids\ Допоміжні засоби |
Lead-in\Ознайомлення з етапами уроку
2 хв. 2 min. |
To create interest in the topic, set the aims of the lesson \ виявити зацікавленість до теми уроку, поставити цілі уроку |
to familiarize students with stages of the lessons divide students into groups \ ознайомити учнів з етапами уроку, поділити учнів на групи
|
W\C Увесь клас |
B. Дошка |
Warm-up\Розминка
2 хв. 2 min. |
To repeat numbers \ повторити числівники |
Teacher repeats a number song with students\ Вчитель разом з учнями повторює пісню |
W\C Увесь клас |
|
Phonetic drill \ Фонетична вправа
3 хв. 3 min. |
To repeat the pronunciation of the words \ повторити вимову лексичних одиниць |
Teacher plays with students game «I spy with my little eye…» \ вчитель разом з учнями грає у гру«I spy with my little eye…» |
W\C Увесь клас |
B. Дошка
Flashcards Картки |
Lexical drill\Лексична вправа
2 хв. 2 min. |
Revise lexical material of the topic \ Повторення лексичного матеріалу теми |
working with the picture and words students need to complete the appearance of the girl \ працюючи з картинкою та словами учні повинні доповнити зовнішність людини
|
W\C Увесь клас |
B. Дошка
Pics and cards Зображення та картки |
Feedback \ Listening Зворотній зв'язок\ Аудіювання
2 хв. 2 min.
|
To check the understanding and level of proficiency in vocabulary \ Перевірити розуміння та рівень володіння лексикою
|
Students play in a game «Bingo!» \ Учні грають у гру «Бінго!» |
S Індивідуальна робота |
Worksheets Роздатковий матеріал |
Physical activity \ Фізкульт.хвилинка
2 хв. 2 min. |
To relax students \ розслабити учнів |
Teacher does physical activities with students for the song «Head,shoulders,knees and toes» \ Вчитель разом з учнями виконує вправи під пісню «Head,shoulders,knees and toes» |
W\C Увесь клас |
Screen Екран |
Reading \ Читання
3 хв. 3 min. |
To improve students` reading skills \ Покращити навички читання учнів |
Ex.3, p. 91 (SB) Students read the text with teacher, individual reading, translation \ В. 3, с. 91 (підручник) Учні разом з вчителем читають текст, індивідуальне читання, переклад тексту |
W\C Увесь клас S Індивідуальна робота |
SB Підручник |
Feedback \ Зворотній зв’язок
3 хв. 3 min. |
To practice use of the construction «I have got» \ Практикувати використання конструкції «В мене є…» |
Students work with a board and worksheets, fill it one by one \ Учні працюють з дошкою та виконують завдання, озвучують результат. |
W\C Увесь клас
|
B. Дошка Worksheets Роздатковий матеріал
|
Reading \ Читання
2 хв. 2 min.
5 хв. 5 min. |
To check the understanding of the text \ перевірити розуміння тексту
To draw a picture according to the text \ намалювати малюнок за текстом
|
Ex. 4 , p. 91 Students read the text with teacher\ В. 4, с. 91 (підручник) Учні разом з вчителем читають текст
individual reading, individual translation, work in groups \ індивідуальне читання, індивідуальний переклад тексту, робота у групах
|
W\C Увесь клас
S Індивідуальна робота S-SS Робота у групах |
SB Підручник
SB Підручник Worksheet Роздатковий матеріал
|
Class survey\ Опитування класу
7 хв. 7 min. |
To do a group survey for checking the completion of the task, to practice the construction «It has» \ Виконати опитування груп для перевірки виконання завдання, практикувати використання конструкції «У нього є…» |
Students represent their pictures in each group \ Учні презентують свої роботи по групах |
S-SS Робота у групах |
B. Дошка
Worksheet Роздатковий матеріал
|
Evaluation\Оцінювання учнів
1 хв. 1 min. |
To get marks \ виставлення оцінок |
|
|
|
Home task\ Домашнє завдання
2 хв. 2 min. |
To give the home task \ надати домашнє завдання учнів |
Revise vocabulary WB\ Повторити лексичний матеріал теми Вправи у робочому зошиті. |
|
|
Feedback\ Зворотній зв’язок
2 хв. 2 min.
2 хв. 2 min. |
To allow students to share views \ Учні діляться своїм враженням від уроку
Come to conclusion \ Завершення уроку |
Students use the construction «I like\I don’t like» \ Учні використовують конструкції «Мені подобається/не подобається»
Students sing song “Five little monsters with а teacher» \ Вчитель разом з учнями співає пісню «П’ять маленьких монстрів» |
W\C Увесь клас
W\C Увесь клас
|
Screen Екран |
Supplementary material/Додатковий матеріал:
Анотація
Відкритий урок у 2-му класі на тему «Людина. Частини тіла» з використанням інтерактивних методів, де всі учні поділені на 5 команд.
Основною метою уроку є повторення лексичного матеріалу теми та повторення граматичних конструкцій «У мене є\У нього є\Мені подобається\не подобається».
Допоміжної метою є розвиток навичок читання, аудіювання та говоріння.
На уроці присутня індивідуальна та групова робота, робота у парах, робота з картками, роздатковим матеріалом, підручником, екраном.
У додатках - дидактичний матеріал.