Розробка уроку з англійської мови "Зовнішність"

Про матеріал
Даний файл містить конспект уроку з теми "Зовнішність" для 2-го класу за підручником О.Карпюк. Також ви знайдете використані на уроці фізкультхвилинки, додатки та анотацію.
Перегляд файлу

                  BINGO!!!

                BINGO!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ¡áºóá¡¿∩.png
2b0817c47ab195ff65fd83bef505a332.jpg
8a6029d9fe927ddc853611f012f84424.jpg
InkedüѺ ¡áºóá¡¿∩_LI.jpg
b4444c2912560a9f0d7d2566f3c477c1.jpg
body-parts-domino-flashcards_78808_1.jpg
f8ec5ac4394c1d0f1ec021bb70f2f366.jpg
fabca299a454950213c685df895cf286.jpg
flash_0005_Layer-6.jpg
original-2910022-1.jpg
original-2910022-2.jpg
original-2910022-3.jpg
original-2910022-4.jpg
Перегляд файлу

Teacher \ Вчитель: Tatiana Serheevna Suleimanova \ Сулейманова Тетяна Сергіївна

Date \ Дата:

Form \ Клас: 2-Z \ 2-З

Length of the lesson \ Тривалість уроку: 40 min. \ хв.

Topic \ Тема: Human \ Людина

Subsidiary topic \ Під.тема: Parts of the body. Appearance. \ Частини тіла. Зовнішність.

Main aim \ Основна мета: Revise vocabulary and grammar constructions «I have got \It has got\ I like \ I do not like» \ Повторення лексичного матеріалу теми та повторення граматичних конструкцій «У мене є\У нього є\Мені подобається\не подобається»

Subsidiary aim \ Допоміжна мета: Develop reading, speaking and listening skills \ Розвиток навичок читання, аудіювання та говоріння

Personal aim \ Особиста мета: Timing \ Контроль часу виконання завдань

Anticipated problems and solutions \ Очікувані проблеми та шляхи їх подолання: some students are less good at speaking and reading, some tasks can be difficult for them to read and discuss. I`ll divide them into groups for oral activities and give them easier tasks \ у деяких учнів можуть виникнути проблеми під час завдань пов’язаних з говорінням та читання. Я поділю учнів на групи для виконання усних завдань та надам їх завдання відповідного рівня.

Lesson Plan \ План уроку

Stages and time\

Етапи уроку та час

Stage aims\

Цілі етапу

Procedure\

Методика проведення

Interaction\

Взаємодія

Aids\

Допоміжні засоби

Lead-in\Ознайомлення з етапами уроку

 

2 хв. 2 min.

To create interest in the topic, set the aims of the lesson \ виявити зацікавленість до теми уроку, поставити цілі уроку

to familiarize students with stages of the lessons divide students into groups \ ознайомити учнів з етапами уроку, поділити учнів на групи

 

W\C

Увесь клас

B.

Дошка

Warm-up\Розминка

 

2 хв. 2 min.

To repeat numbers \ повторити числівники

Teacher repeats a number song with students\ Вчитель разом з учнями повторює пісню

W\C

Увесь клас

 

Phonetic drill \ Фонетична вправа

 

3 хв. 3 min.

To repeat the pronunciation of the words \ повторити вимову лексичних одиниць

Teacher plays with students game «I spy with my little eye…» \ вчитель разом з учнями грає у гру«I spy with my little eye…»  

W\C

Увесь клас

B.

Дошка

 

Flashcards

Картки

Lexical drill\Лексична вправа

 

2 хв. 2 min.

Revise lexical material of the topic \ Повторення лексичного матеріалу теми

working with the picture and words students need to complete the appearance of the girl \ працюючи з картинкою та словами учні повинні доповнити зовнішність людини

 

W\C

Увесь клас

B.

Дошка

 

Pics and cards

Зображення та картки

Feedback \ Listening Зворотній зв'язок\ Аудіювання

 

2 хв. 2 min.

 

 

To check the understanding and level of proficiency in vocabulary \ Перевірити розуміння та рівень володіння лексикою

 

Students play in a game «Bingo!» \ Учні грають у гру «Бінго!»

S

Індивідуальна робота

Worksheets

Роздатковий матеріал

Physical activity \ Фізкульт.хвилинка

 

2 хв. 2 min.

To relax students \ розслабити учнів

Teacher does physical activities with students for the song «Head,shoulders,knees and toes» \ Вчитель разом з учнями виконує вправи під пісню «Head,shoulders,knees and toes»

W\C

Увесь клас

Screen

Екран

Reading \ Читання

 

3 хв. 3 min.

To improve students` reading skills \ Покращити навички читання учнів

Ex.3, p.  91 (SB)

Students read the text with teacher, individual reading, translation \

В. 3, с. 91 (підручник)

Учні разом з вчителем  читають текст, індивідуальне читання, переклад тексту

W\C

Увесь клас

S

Індивідуальна робота

SB

Підручник

Feedback \ Зворотній зв’язок

 

3 хв. 3 min.

To practice use of the construction «I have got» \ Практикувати використання конструкції «В мене є…»

Students work with a board and worksheets, fill it one by one \ Учні працюють з дошкою та виконують завдання, озвучують результат.

W\C

Увесь клас

 

B.

Дошка

Worksheets

Роздатковий матеріал

 

Reading \ Читання

 

2 хв. 2 min.

 

 

 

 

 

 

 

5 хв. 5 min.

To check the understanding of the text  \ перевірити розуміння тексту

 

 

To draw a picture according to the text \ намалювати малюнок за текстом

 

 

Ex. 4 , p. 91

Students read the text with teacher\

В. 4, с. 91 (підручник)

Учні разом з вчителем  читають текст

 

 

individual reading, individual translation, work in groups \  індивідуальне читання, індивідуальний переклад тексту, робота у групах

 

 

W\C

Увесь клас

 

 

 

 

 

 

 

 

S

Індивідуальна робота

S-SS

Робота у групах

SB

Підручник

 

 

 

 

 

 

 

SB

Підручник

Worksheet

Роздатковий матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Class survey\ Опитування класу

 

7 хв. 7 min.

To do a group survey for checking the completion of the task, to practice the construction «It has»  \ Виконати опитування груп для перевірки виконання завдання, практикувати використання конструкції «У нього є…»

Students represent their pictures in each group \ Учні презентують свої роботи по групах

S-SS

Робота у групах

B.

Дошка

 

Worksheet

Роздатковий матеріал

 

 

Evaluation\Оцінювання учнів

 

1 хв. 1 min.

To get marks \ виставлення оцінок

 

 

 

Home task\ Домашнє завдання

 

2 хв. 2 min.

To give the home task \ надати домашнє завдання учнів

Revise vocabulary

WB\

Повторити лексичний матеріал теми

Вправи у робочому зошиті.

 

 

Feedback\ Зворотній зв’язок

 

 2 хв. 2 min.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв. 2 min.

To allow students to share views \ Учні діляться своїм враженням від уроку

 

 

 

Come to conclusion \ Завершення уроку

Students use the construction «I like\I dont like» \ Учні використовують конструкції «Мені подобається/не подобається»

 

 

Students sing song “Five little monsters with а teacher» \ Вчитель разом з учнями співає пісню «П’ять маленьких монстрів»

W\C

Увесь клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W\C

Увесь клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Screen

Екран

 

 

 

 

 

 

Supplementary material/Додатковий матеріал:

D:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\b4444c2912560a9f0d7d2566f3c477c1.jpgD:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\8a6029d9fe927ddc853611f012f84424.jpg

D:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\body-parts-domino-flashcards_78808_1.jpg

 

 

D:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\original-2910022-3.jpgD:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\original-2910022-2.jpgD:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\original-2910022-1.jpgD:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\original-2910022-4.jpg

 

D:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\original-2910022-1.jpgD:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\original-2910022-2.jpg

 

D:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\f8ec5ac4394c1d0f1ec021bb70f2f366.jpg

 

D:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\InkedБез названия_LI.jpgD:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\Без названия.png

D:\SCHOOL\открытый урок. Внешность 2 класс\flash_0005_Layer-6.jpg

Перегляд файлу

Анотація

Відкритий урок у 2-му класі на тему «Людина. Частини тіла» з використанням інтерактивних методів, де всі учні поділені на 5 команд.

Основною метою уроку є повторення лексичного матеріалу теми та повторення граматичних конструкцій «У мене є\У нього є\Мені подобається\не подобається».

Допоміжної метою є розвиток навичок читання, аудіювання та говоріння.

На уроці присутня індивідуальна та групова робота, робота у парах, робота з картками, роздатковим матеріалом, підручником, екраном. 

У додатках - дидактичний матеріал.

zip
Додано
24 лютого 2019
Переглядів
2833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку