Розробка уроку з читання: "Народні прикмети"

Про матеріал
Мета: перевірити рівень засвоєння пісень – закличок, познайомити учнів з народними прикметами; виховувати почуття любові до природи
Перегляд файлу

Тема: Народні прикмети.

Мета: перевірити рівень засвоєння пісень – закличок, познайомити учнів з народними прикметами; виховувати почуття любові до природи.                                                                                                   

Хід урок                                                                                                                  

І.Привітання.

- Пропоную вам,утворити коло. По колу,починаючи з мене, називаємо ім’я сусіда і говоримо йому комплімент або побажання.

2. Доповнення і промовляння чистомовок.                                                                                     – Я промовляю початок чистомовки,вам потрібно доповнити лише одним словом.

Лі - лі - лі – прилетіли …(журавлі)                                                                                      Ло  -  ло  - ло – прийшло…(тепло)

Ли - ли –ли  - дочекались ми …(весни)

3.Фонетична зарядка.

- Попрацюємо разом з вами над звуками.Я буду говорити рядок з вірша,а ви – вимовляєте лише звук.

- Де ж наш пустун – язичок?                                                                                                         Заховався за біленький тиночок,                                                                                            Ліг а бочок і мовчок.                                                                                                                  А ми його зараз розбудимо.                                                                                         Поплескали губками.                                                                                                                                                                                         Поклацали зубками,щоб міцніші були.                                                                                        Посичали гускою: с- с - с.                                                                                                               Подзижчали комариком: з- з - з.                                                                                                      Подиркали трактором: др - др - др.                                                                                               Пошуміли вітерцем: ш- ш - ш.                                                                                                    4. Робота зі скоромовкою.                                                                                                             У зливу жахливу під кущем                                                                                                                     Дуже змокли жук з джмелем.                                                                                                                  – Прочитайте скоромовку вголос, повільно, пошепки швидше, уголос якнайшвидше.                                                                                                                                                5. Гра « Склади слово».                                                                                                        – Кожен із вас має лего – цеглинки, складаємо їх правильному порядку за допомогою віршика. На цеглинках зображені склади, з них потрібно утворити слово.                                                                                                                                                         6.Актуалізація опорних знань учнів.                                                                                                                                                                     – З якими невеличкими пісеньками, які виконуються групою дітей, тим самим закликаючи весну, ми знайомилися на попередньому уроці?  (Заклички).                          – Пропоную вам послухати заличку «Вийди,вийди Сонечко» на сучасний мотив.(перегляд відео)                                                                                                                                                                                  

ІІ. Опрацювання народних прикмет.                                                                                                     – Люди закликали не тільки сонечко, пташок, чи інші явища та предмети, але й спостерігали за ними. Так виникли народні прикмети.                                                              – Відгадайте загадки і дізнаєтесь, про яких птахів і їх значення у природі,ми поговоримо.                                                                                                                                             а) Дивний ключ у небо лине,                                                                                                          Не залізний, а пташиний.                                                                                                                     Цим ключем в осінній млі                                                                                                                      Відлітають…(журавлі)                                                                                                              б)За вікном гніздо будує,                                                                                                                      тільки в нас не зимує.(ластівка)                                                                                           в)У червоних чоботях, в білому халаті,                                                                                                     Він весною прилетів і сидить на хаті.(лелека)                                                                     7. Робота з підручником.                                                                                                        – Спочатку прочитаю я,потім – ви.                                                                                               – Про кого ці  прикмети? (ластівку,журавля,лелеку)                                                    8. Повторне читання  та слухання народних прикмет.                                                                          9. Розвиток зв’язного мовлення.                                                                                                        – Перегляньте малюнок. Які пахи на ньому зображені? (лелеки)                                                             - Пропоную вам переглянути відео про перелітніх птахів.                                                             10.Творча робота.                                                                                                             – Оберіть перелітню пташку,яку ви запам’ятали та намалюйте її.                                                              ІІІ. Підсумок уроку.                                                                                                                                                      – Які народні прикмети ви запам’ятали?                                                                  

docx
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку