Тема: Рухливі ігри.(Вправи з м`ячем)
Ціль: Формування рухових навичок у учнів, робота в парі, в групах з м`ячами залучення дітей до систематичних занять фізкультурою і спортом.
Тип уроку: навчальний.
Форма організації: традиційна.
Методи навчання: словесний, наочний, фронтальний, ігровий, змагальний, метод демонстрації на власному прикладі.
Завдання уроку:
- Виховання активності, уважності і колективізму;
- Зміцнення здоров'я;
- Розвиток спритності, координації, швидкості.
- Оволодіння м`ячем
Місце проведення: спортивний зал школи.
Інвентар: волейбольні м'ячі, баскетбольні зменшеної ваги.
Час проведення: 45 хвилин
Вчитель: Пушкар Є.С
Хід уроку:
Частини уроку |
Зміст уроку |
Дозу вання |
Організаційно-методичні вказівки |
|
І . Підготовча частина (18хв.) |
||||
|
1. Шикування в шеренгу, привітання.
- Шикуйсь!
- Рівняйсь!
- Струнко!
- Добрий день! 2.Повідомлення теоретичних відомостей: «Користь фізкультури та спорту для людей»
Кожній людині необхідно регулярно займатися фізичною культурою.
3.Повідомлення завдань уроку. Завдання нашого уроку такі: Навчання техніки передачі двома руками від грудей;ведення м’яча на місці двома руками; кидок м’яча двома руками знизу, передача м`яча в парах, у колі. 4. Стройові вправи: - Повороти направо, наліво.
5.Ходьба по колу в колоні по одному - звичайна; - на носках, руки в сторони;
- на п'ятах, руки вгору;
- полуприсяді, руки вперед.
- на зовнішній стороні стопи.
- на внутрішній стороні стопи. 6.Біг у повільному темпі. - звичайний; - приставними кроками правим і лівим боком;
- біг спиною вперед;
- біг з зміною напряму;
- біг з переходом на ходьбу.
- вправа на відновлення дихання «Насос» 1-2-вдих носом,руки вгору; 3-4- видих ротом.
7. Перешикування з колони один в колону по два.
Загальнорозвивальні вправи на місці в розімкнутому строю.
1-голову вперед; 2-назад; 3-вліво; 4-вправо.
1-руки вперед; 2-руки в сторони; 3-руки вгору; 4-руки вниз.
Вправа «ножиці».
1,2,3,4 – колові руки вперед; 5,6,7,8 – колові руки назад.
1-тулуб вперед; 2-тулуб назад; 3-тулуб вліво; 4-тулуб вправо.
1-доторкнутися руками носка лівої ноги; 2- посередині; 3- доторкнутися носка правої ноги; 4- В.П.
В.П.- руки за головою, пальці зчеплені, ноги нарізно. Біг на місці, високо підняте коліно.
1-2-вдих носом,руки вгору; 3-4- видих ротом,вимовляємо «пш-ш-ш». |
1 хв.
4 хв.
2-хв.
1 хв.
1 хв.
20м 10-12м
10-12 м
10-12м
10-12м
10-12м
1 хв. 20м 10-12м
10-12м
4р.
20м
5-6 р.
8 хв.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
8-10р.
30-35с. |
Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів.
Спина пряма, руки вздовж тулуба.
Повороти на місці за спрощеними правилами.
Використовувати засоби наочності. Розповісти про користь фізичної культури ,та здоровий спосіб життя.
Правильна постава,притиснути руки до стегна,зорові орієнтири,закріплення Знання правої і лівої руки
спини рівно пальці разом,спина рівно підборіддя підняте,долоні в середину
у повільному темпі не напружуючись біжимо м’яко, легко
не переганяючи один одного
спина рівна,голова вперед, підборіддя підняте
темп повільний, слухати свисток,без свистка не бігати. темп повільний, вдих носом,видих ротом.
Тулуб тримати прямо. Голову підняти. Спина пряма. Під час пересування в колоні дотримуватися безпечної дистанції.
Виконується в розімкнутому строю
Спина рівна. Руки на поясі.
Поставити руки вздовж тулуба. Дивимось вперед,руки прямі, пальці разом. Поставити руки вперед, пальці разом, виконуємо вправу довільно. Урахування властивостей дітей.
Ритмічне виконання, правильне виконання вправи.
Пальці разом, при нахилу тулуба п’ятки не відривати від підлоги;ноги не згинати; виконують в середньому темпі.
Стрибати не напружуючись. |
|
ІІ. Основна частина (18 хв.) |
||||
|
1. Пояснення основних правил безпеки під час занять рухливих ігор,та вправ з м`ячами. Під час занять треба уважно виконувати вказівки вчителя. Одяг повинен бути спортивним,легким не затруднювати рухів. Не слід носити предмети з собою, які небезпечні для себе або інших.
2.Передача м’яча двома руками від грудей в колі. (волейбольний м`яч)
3.Ведення м’яча на місці двома руками. (волейбольний м`яч, чи м`яч зменшеної ваги.)
4. Естафети«Гонка м’ячів». - Гонка м’яча над головою.
-Гонка м’яча між ніг
-Гонка м'ячів, чергуючи над головою і між ніг «Хвиля».
- Гонка м’яча поміж ніг з стрибками
|
2 хв.
3 хв.
4хв.
9хв. |
Вчитель тримає м’яч перед грудьми, руки зігнуті,лікті опущені вниз. Замах виконується невеликим коловим рухом рук до в.п.,після Чого виконується швидке розгинання рук вперед, яке закінчується активним рухом кисті. Відстань між учнями від 1до2 м. Напружені долоні, одночасно працюють руки і ноги. М’яч трохи далі від ніг. Звернути увагу: рука зустрічає м’яч на рівні поясу.
У кожної команди по волейбольному м'ячу. За сигналом вчителя гравці починають передавати м'яч над головою. Перемагає та команда, у якої м'яч швидше виявиться у першого гравця. Дистанція на витягнуті руки. Дотримуватися дистанцію. Ноги широко розставлені. Учні стоять в метрі один від одного. За командою перший передає м'яч зверху, другий - знизу і т.д. |
|
ІІІ. Заключна частина (4хв.) |
||||
|
1. Ходьба по колу в колоні по одному. - Вправа на відновлення дихання. 2.Шикування в шеренгу. Підведення підсумків уроку. 3.Організований вихід із спортивного залу. 4. Перевірка самопочуття дітей. 5.Складання спортивного інвентаря. 6.Організований вихід зі спортивної зали до класу |
1хв.
2хв.
1хв.
3хв.
1.хв
1хв |
Темп повільний.
Вдих носом, видих ротом. |
|
1