№ УРОКУ |
ЗМІСТ МАТЕРІАЛУ |
Кільк. годин |
ДАТА |
|
Вправи з ходьби |
|
|
1. |
ходьба приставним кроком лівим і правим боком з рухами рук (оплески над головою, перед грудьми, за спиною) |
2 |
|
2. |
Чергування ходьби з бігом, з стрибками та іншими рухами |
2 |
|
3. |
ходьба в колоні, змінюючи темп та напрямок рухів, зі зміною ведучого |
2 |
|
4. |
Ходьба на носках, п‘ятках, на зовнішній і внутрішній сторонах стоп, напівприсіді |
2 |
|
|
Вправи з бігу |
|
|
5. |
біг на носках, високо піднімаючи коліна, широким кроком; бігає в колоні і парами у різних напрямках |
2 |
|
6. |
Біг по колу,парами тримаючись за руки(наслідуючи вчителя); бігає «змійкою» оббігаючи предмети, які розставлено на одній лінії |
2 |
|
7. |
Біг з зміною напряму, темпу; за сигналом знаходження свого місця в колоні і зупинка під час бігу ,біг врозтіч. |
2 |
|
|
Вправи із стрибків |
|
|
8. |
Стрибки на місці обома ногами, на лівій та правій нозі |
2 |
|
9. |
Стрибуи, просуваючись уперед; підстрибування на місці – разом та ноги нарізно |
2 |
|
|
Вправи з рівноваги |
|
|
10. |
ходьба з торбинкою (вагою 300 г.) на голові – руки в сторони, на поясі |
2 |
|
11. |
утримування рівноваги на одній нозі, піднявши другу вперед або в сторону, руки на поясі(з допомогою чи наслідуючи вчителя); |
2 |
|
12. |
Утримування рівноваги, стоячи на носках, руки вгору (з допомогою вчителя); робить «ластівку» робить перекати з п‘яток на носки і навпаки, стоячи на гімнастичній палиці |
2 |
|
|
Спеціальні ритмічні вправи: прямий галоп, танцювальний біг з плавною ходою, притупи, приставні кроки |
|
|
13. |
Виконання прямого галопу; виконання чергування танцювального бігу з плавною ходою; виконання притупів, приставних кроків; |
2 |
|
14. |
Виконання «пружинки» з поворотами тулуба; виконання «колупалочки» виставляючи ноги на п‘ятку |
2 |
|
15. |
Спроби відтворити творчі танці – імпровізації; узгоджування рухів з музичними фразами, починання і закінчення рухів відповідно музичної фрази; рух парами по колу; |
2 |
|
16. |
Розходження та сходження парами; орієнтування в просторі, точно виконуючи ритмічний малюнок. |
2 |
|
|
Загально розвивальні вправи. Вправи виконуються з різних вихідних положень (стоячи, сидячи, лежачи), а також з різними предметами (прапорці, палкі, обручі тощо) |
|
|
17. |
Виконання вправ з різних вихідних положень (стоячи, сидячи, лежачи) як без предметів так і з предметами (прапорцями, палками, обручами, м‘ячами) |
2 |
|
|
Вправи для рук і плечового поясу |
|
|
18. |
прийняття різних вихідних положень: руки перед грудьми, руки до плечей (лікті опущені, лікті в сторони) |
2 |
|
19. |
З другого положення підніманняє рук вгору, розведення в сторони долонями вгору; з положення руки за голову розведення рук в сторони, піднімання вгору; |
2 |
|
20. |
Піднімання рук вперед – угору зі зчепленими в замок пальцями (кисті повертає всередину тильним боком); піднімання обох рук вгору – назад по черзі й одночасно (з допомогою вчителя); піднімання й опускання кистей, стискання і розтискання пальців |
2 |
|
|
Вправи для ніг |
|
|
21. |
Виконання випадів уперед, у сторону, тримаючи руки на поясі, виконання руками рухи вперед, у сторону, вгору; |
2 |
|
22. |
Захоплення предметів пальцями ніг, трохи піднімаючи і опускаючи ,переступаючи приставними кроками в сторону на п‘ятках, спираючись носками ніг об палицю |
|
|
|
Вправи для тулуба |
|
|
23. |
Прийняття упор присівши, з упору присівши перехід в упор присівши на одній нозі, відводячи другу в сторону |
2 |
|
24. |
стойка на колінах, сідає на підлогу справа і зліва від колін; лежить на спині, рухає ногами, схрещує їх; |
2 |
|
25. |
Підтягування голови, ніг до грудей – групування; лежання на животі, упираючись руками, випрямлення їх, трохи піднімаючи голову і плечі |
2 |
|
|
Шикування та перешикування |
|
|
26. |
Самостійне шикування в колону, шеренгу по одному, парами в коло; перешикування з однієї колони у дві; поворот вправо і вліво; рівняння в колоні, шерензі по лінії, носках. |
2 |
|
|
Вправи для розвитку дрібної моторики пальців(гра на дитячих шумових музичних інструментах, логоритміка), логопедична і фонетична ритміка |
|
|
27. |
Вивчення слів примовок, забавлянок тощо; узгодження слова з рухами пальців рук; проговорювання з вистукуванням ритму пальцями; викликає бажання грати на дитячих шумових інструментах (крім металофона) |
2 |
|
|
Казка у музиці. Елементи інсценування, прості елементи імпровізації (танцювальні, пантомімічні, ритмічні, вокальні) |
|
|
28. |
Розігрування знайомих й нових сюжетів казок; |
2 |
|
29. |
Намагання відтворити казкових образів «у ролі»,витворення різних ролей намагання на елементарному рівні імпровізувати казку у танцювальних рухах, співі в характері музики ;сприяє зміцненню доброзичливих стосунків, товариськості; узгоджує власні дії з колективом |
2 |
|
|
Підготовчі вправи до танців, елементи танців. |
|
|
30. |
Поглиблення знань про танець і розрізнення характеру музики в танці; предметами, у парах, колі, розтіч; виразне передавання характерних особливостей різних образів |
2 |
|
31 |
Виконання різноманітних танцювальних рухів під музику (прямий галоп, «колупалочку», притупи тощо) |
2 |
|
|
Хороводи, танці. |
|
|
32 |
Узгодження спів з елементарними танцювальними рухами; розвиток вміння музично – пластично – мімічної взаємодії; передавання ритмічності і виразності рухів плавною ходою; |
2 |
|
33 |
Використання музичного вступу для емоційного «входження» в чарівний танцювальний світ музики; відмічання закінчення музики фіксованим рухом; використання елементів танцювальних костюмів |
2 |
|
|
Рухливі музично – ритмічні та пісенно – мовні ігри |
|
|
34 |
Відпрацьювання вміння регулювати темп мовлення й гучність голосу під час ігор; розвиток ритму, музикальносты, уваги й пам'яті за допомогою ігор; |
2 |
|
35. |
Розвиток фантазії, винахідливості, спритності, сили, координації рухів; володіння прийомами емоційної та інтонаційної виразності; орієнтування в просторі; вміння виразно та ритмічно рухається під музику, згідно з її характером, динамікою, темпом, регістрами. |
2 |
|