Календарно-тематичне планування з ритміки для 2 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для дітей 2 класу з Ритміки для дітей в класах з затримкою психічного розвитку
Перегляд файлу

     

№ УРОКУ

         

                            ЗМІСТ МАТЕРІАЛУ

 

Кільк.

годин

 

ДАТА

 

Вправи з ходьби

 

 

1.

ходьба приставним кроком лівим і правим боком з рухами рук (оплески над головою, перед грудьми, за спиною)

2

 

2.

Чергування ходьби з бігом, з стрибками та іншими рухами

2

 

3.

ходьба в колоні, змінюючи темп та напрямок рухів, зі зміною ведучого

2

 

4.

Ходьба на носках, п‘ятках, на зовнішній і внутрішній сторонах стоп, напівприсіді

2

 

 

Вправи з бігу

 

 

5.

біг на носках, високо піднімаючи коліна, широким кроком;

бігає в колоні і парами у різних напрямках

2

 

6.

Біг по колу,парами тримаючись за руки(наслідуючи вчителя); бігає «змійкою» оббігаючи предмети, які розставлено на одній лінії

2

 

7.

Біг з зміною напряму, темпу; за сигналом знаходження свого місця в колоні і зупинка під час бігу ,біг врозтіч.

2

 

 

Вправи із стрибків

 

 

8.

Стрибки на місці обома ногами, на лівій та правій нозі

2

 

9.

Стрибуи, просуваючись уперед; підстрибування на місці – разом та ноги нарізно

2

 

 

Вправи з рівноваги

 

 

10.

ходьба з торбинкою (вагою 300 г.) на голові – руки в сторони, на поясі

2

 

11.

утримування рівноваги на одній нозі, піднявши другу вперед або в сторону, руки на поясі(з допомогою чи наслідуючи вчителя);

2

 

12.

Утримування рівноваги, стоячи на носках, руки вгору (з допомогою вчителя); робить «ластівку» робить перекати з п‘яток на носки і навпаки, стоячи на гімнастичній палиці

2

 

 

Спеціальні ритмічні вправи: прямий галоп, танцювальний біг з плавною ходою, притупи, приставні

кроки

 

 

13.

Виконання прямого галопу; виконання чергування танцювального бігу з плавною ходою; виконання притупів, приставних кроків;

2

 

14.

Виконання «пружинки» з поворотами тулуба; виконання «колупалочки» виставляючи ноги на п‘ятку

2

 

15.

Спроби відтворити творчі танці – імпровізації; узгоджування рухів з музичними фразами, починання і закінчення рухів відповідно музичної фрази;

рух парами по колу;

2

 

16.

Розходження та сходження парами; орієнтування в просторі, точно виконуючи ритмічний малюнок.

2

 

 

 

Загально розвивальні вправи.

Вправи виконуються з різних вихідних положень (стоячи, сидячи, лежачи), а також з різними предметами (прапорці, палкі, обручі тощо)

 

 

17.

Виконання вправ з різних вихідних положень (стоячи, сидячи, лежачи) як без предметів так і з предметами (прапорцями, палками, обручами, м‘ячами)

2

 

 

Вправи для рук і плечового поясу

 

 

18.

прийняття різних вихідних положень: руки перед грудьми, руки до плечей (лікті опущені, лікті в сторони)

2

 

19.

З другого положення підніманняє рук вгору, розведення в сторони долонями вгору; з положення руки за голову розведення рук в сторони, піднімання вгору;

2

 

20.

Піднімання рук вперед – угору зі зчепленими в замок пальцями (кисті повертає всередину тильним боком);

піднімання обох рук вгору – назад по черзі й одночасно (з допомогою вчителя); піднімання й опускання кистей, стискання і розтискання пальців

2

 

 

Вправи для ніг

 

 

21.

Виконання випадів уперед, у сторону, тримаючи руки на поясі, виконання руками рухи вперед, у сторону, вгору;

2

 

22.

Захоплення предметів пальцями ніг, трохи піднімаючи і опускаючи ,переступаючи  приставними кроками в сторону на п‘ятках, спираючись носками ніг об палицю

 

 

 

Вправи для тулуба

 

 

23.

Прийняття упор присівши, з упору присівши перехід в упор присівши на одній нозі, відводячи другу в сторону

2

 

24.

стойка на колінах, сідає на підлогу справа і зліва від колін;

лежить на спині, рухає ногами, схрещує їх;

2

 

25.

Підтягування голови, ніг до грудей – групування;

лежання на животі, упираючись руками, випрямлення їх, трохи піднімаючи голову і плечі

2

 

 

Шикування та перешикування

 

 

26.

Самостійне шикування в колону, шеренгу по одному, парами в коло; перешикування з однієї колони у дві;

поворот вправо і вліво; рівняння в колоні, шерензі по лінії, носках.

2

 

 

Вправи для розвитку дрібної моторики пальців(гра на дитячих шумових музичних інструментах, логоритміка), логопедична і фонетична ритміка

 

 

27.

Вивчення слів примовок, забавлянок тощо; узгодження слова з рухами пальців рук; проговорювання з вистукуванням ритму пальцями; викликає бажання грати на дитячих шумових інструментах (крім металофона) 

2

 

 

Казка у музиці. Елементи інсценування, прості

елементи імпровізації (танцювальні, пантомімічні, ритмічні, вокальні)

 

 

28.

Розігрування знайомих  й нових сюжетів казок;

2

 

29.

Намагання відтворити казкових образів «у ролі»,витворення

різних ролей намагання на елементарному рівні імпровізувати казку у танцювальних рухах, співі в характері музики ;сприяє зміцненню доброзичливих стосунків, товариськості; узгоджує власні дії з колективом

2

 

 

Підготовчі вправи до танців, елементи танців.

 

 

30.

Поглиблення знань про танець і розрізнення характеру музики в танці; предметами, у парах, колі, розтіч;

виразне передавання характерних особливостей різних образів

2

 

31

Виконання різноманітних танцювальних рухів під музику (прямий галоп, «колупалочку», притупи тощо)

2

 

 

Хороводи, танці.

 

 

32

Узгодження спів з елементарними танцювальними рухами;

розвиток вміння музично – пластично – мімічної взаємодії;

передавання ритмічності і виразності рухів плавною ходою;

2

 

33

Використання музичного вступу для емоційного «входження» в чарівний танцювальний світ музики;

відмічання закінчення музики фіксованим рухом;

використання елементів танцювальних костюмів

2

 

 

Рухливі музично – ритмічні та пісенно – мовні ігри

 

 

34

Відпрацьювання вміння регулювати темп мовлення й гучність голосу під час ігор; розвиток ритму, музикальносты, уваги й пам'яті за допомогою ігор; 

2

 

35.

Розвиток фантазії, винахідливості, спритності, сили, координації рухів; володіння прийомами емоційної та інтонаційної виразності; орієнтування в просторі;

вміння виразно та ритмічно рухається під музику, згідно з її характером, динамікою, темпом, регістрами.

2

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Григорьєва Майя Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Підкалюк Любов Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
30 травня 2020
Переглядів
3730
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку