Урок з баскетболу для учнів 5-го класу.
Тема: Повторення техніки ведення м’яча.
Задачі уроку: 1. Повторити техніку ведення м’яча кроком та бігом.
2. Удосконалювати техніку ловіння й передачі м’яча обома руками від грудей на
місці та з кроком.
3. Вчити техніку ведення м’яча зі зміною напрямку руху.
4. Сприяти розвитку спритності, швидкості реакції, швидкісно-силових якостей.
Обладнання: баскетбольні м’ячі, секундомір, кеглі.
Місце проведення: спортивна зала: дата: 22.02.2019
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Підготовча частина |
10-13 хв. |
|
|
1. Шикування в одну шеренгу, рапорт чергового, привітання, повідомлення завдань уроку. |
1 хв. |
Перевірити наявність та охайність спортивної форми. |
|
2. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ. |
15сек. |
Чітко виконувати вправи за командою вчителя. |
|
3. Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
20 сек. |
Готовність організму до роботи на уроці. |
|
4.Комплекс ЗРВ з м’ячами. |
8-11 хв. |
Звернути увагу на правильність та чіткість виконання. Готовність організму учнів до основної частини уроку. |
ІІ |
Основна частина |
25 хв. |
|
|
а) Ведення м’яча на місці. В. п.: о. с.- упор на ліве коліно, м’яч у правій руці. 1 – 4. Поштовхом ударити м’ячем об підлогу. 5 – 8. Прийняти низьку стійку й поштовхом ударити м’ячем об підлогу. б) Упор на праве коліно, м’яч у лівій руці. в) В. п.: о. с., упор на двох колінах, м’яч у лівій руці. 1 – 2. Поштовхом ударити м’ячем об підлогу лівою рукою. 3 – 4. Правою рукою. 5 – 8. Почергово лівою та правою руками. г) Аналогічні дії з низької стійки. |
25 хв.
1 хв.
1 хв. 1 хв.
1 хв. |
Утворити кистями «кошик» із зведеним великим і розставленими в сторони іншими пальцями. Тулуб трохи нахилити вперед та в бік. Енергійно й швидко стати і прийняти низьку стійку баскетболіста.
Голова постійно піднята, на м’яч не дивитися.
Голова постійно піднята, на м’яч не дивитися. |
|
1 – 4. Правою рукою. 5 – 8. Лівою рукою. |
1 хв. |
За сигналом змінити напрямок руху. |
|
3. Ведення м’яча до партнера правою рукою, від нього лівою рукою. |
1 хв. |
Виконувати ведення м’яча ходьбою з піднятою головою. |
|
4. Аналогічні дії бігом. |
1 хв. |
Учні виконують бігову вправу в уповільненому темпі. |
|
5. Ведення м’яча в низькій стійці. Ведення м’яча бігом, передача м’яча від грудей партнеру. |
2 хв. |
Передачу м’яча виконувати на відстані за 2 - 3 м. від партнера. |
|
6. Аналогічні дії в середній стійці. |
2 хв. |
Передачу м’яча виконувати на відстані 3 – 4м. до партнера. |
|
7. Аналогічні дії у високій стійці. |
2 хв. |
Голова постійно піднята, на м’яч не дивитися. |
|
8. Передачі м’яча двома від грудей |
|
Передачу м’яча виконувати на відстані 3 – 4м. до партнера. |
|
9. Зустрічна естафета з веденням м’яча з різною висотою відскоку. |
2 хв. |
Передача м’яча сильною рукою в русі. |
|
10. Вправа на дихання. 1 – 4 . Руки вгору – вдих. 5 – 8. Руки вниз – видих. |
15 сек. |
Відновлення дихання. |
|
11. Естафета з веденням баскетбольного м’яча «М’яч капітану». Естафета з передачею та ловленням м’яча двома руками від грудей на місці. Капітан, повернувшись обличчям до партнерів, по черзі передає м’яч кожному учаснику гри. Так до останнього гравця.
|
2 хв. |
В один бік ведення м’яча виконувати правою рукою, назад – лівою. Після передачі учням необхідно перебігти в кінець колони й присісти, тільки тоді капітан має право передавати м’яч наступному партнеру. |
ІІІ |
Заключна частина |
5 хв. |
|
|
1. Перешиковування в колону по одному. |
20 сек. |
Перешиковування від першого до останнього. |
|
2.Голосове дихання. 1. Повний вдих, затримати повітря. 2. З різким звуком видихнути через відкритий рот. |
15 сек. |
Закінчувати вправу довгим видихом. |
|
3. Гра на увагу «Фізкультура!». Учні повторюють за вчителем різні слова, крім забороненого «Фізкультура!». Хто помилився – отримує штрафне очко. |
3 хв. |
Учні повторюють короткі речення «Спорт – гра», « Привіт – ура!». |
|
4. Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
20 сек. |
Звернути увагу на учнів з підвищеним тиском. |
|
5. Підсумок уроку, виставлення оцінок. |
2, 5 хв. |
Відзначити кращих учнів, дати рекомендації тим, хто відстає. |
|
6. Домашнє завдання. |
30 сек. |
Щоденно виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики. Знайти, або придумати цікаву естафету з баскетбольним м’ячем. |