Конспект уроку з фізичної культури для 5 класу по модулю "Легка атлетика".

Про матеріал
Конспект уроку з фізичної культури по модулю "Легка атлетика" по темі: правила безпеки на уроках легкої атлетики. Бігові та стрибкові вправи. Стрибки у довжину з місця. Метання малого м'яча у горизонтальну ціль.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку з фізичної культури по модулю «Легка атлетика» для 5 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           Підготувала

                                                           вчитель фізичної культури

                                                           Сороківської ЗОШ І – ІІ ступенів

                                                       Тешнер ОксанаВолодимирівна

Модуль  Легка атлетика

Тема: Правила безпеки на уроках легкої атлетики. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Фінішування. Стрибки у довжину з місця. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Вправи для запобігання плоскостопості.

Завдання уроку:

  1. Провести інструктаж з безпеки під час занять легкою атлетикою.
  2. Ознайомитися з біговими та стрибковими вправами.
  3. Повторити спеціальні вправи для метання.
  4. Повторити техніку метання малого м’яча у горизонтальну ціль.

Мета: формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами легкої атлетики; удосконалювати техніку фінішування; формувати фізичні якості: швидкість, витривалість завдяки руховим іграм; виховувати прагнення до перемоги;

Місце проведення: спортивний майданчик;

Інвентар: малий м’яч для метання,свисток, яма для стрибків.

                                            Хід уроку

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

1.

 

 

 

 

 

2.

3.

4.

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

9.

 

 

10.

Підготовча частина

Шикування в одну шеренгу:

  • шикуйсь;
  • рівняйсь;
  • струнко;
  • по порядку номерів розрахуйсь;

Рапорт чергового .

Привітання.

Повідомлення завдань уроку.

- На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося ми ознайомимося з біговими та стрибковими вправами;

Теоретична підготовка:

  • Олімпійські ігри у Стародавній Греції;
  • Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму у підлітковому віці;

Організовуючі вправи:

Повороти на місці:

  • клас праворуч (1, 2,)
  • клас ліворуч (1, 2,)
  • клас кругом (1, 2,)
  • в обхід наліво кроком руш (лівою, лівою,1,2,3,)

Ходьба та її різновиди:

  • на носках (руки за голову);
  • на пятках (руки за спину);
  • на зовнішній частині стопи;
  • на внутрішній частині стопи;
  • на пів присід (руки на пояс);
  • повний присід (руки на коліна);

Повільний біг:

  • високі коліна;
  • захльостки;
  • дріботливий біг;
  • крок з підскоком;
  • крок галопу;

Ходьба:

  • відновлення дихання;
  • перешикування в дві шеренги;

Загальнорозвиваючі вправи на місці:

  1. В. п. – основна стійка;

1 – нахил голови ліворуч;

2 – В. п.

3 – нахил голови праворуч;

4 – В. п.

  1. В. п. – стійка ноги нарізно, права рука вгорі;

1 – 2 – ривкове відведення прямих рук назад;

3 – 4 – зміна положення рук і те саме;

  1. В. п. – стійка ноги нарізно, руки зігнуті до передпліччя;

1 – 2 – кругові рухи руками вперед;

3 – 4 – назад;

  1. В. п. – стійка ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми;

1 – 2 – відведення зігнутих рук назад;

3 – 4 – відведення прямих рук назад;

  1. В. п. – стійка ноги нарізно, руки в замок внизу попереду;

1,2,3 – відведення прямих рук назад за голову;

4 – В. п.

  1. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс;

1 – 2 – повороти тулуба ліворуч;

3 – 4 – повороти тулуба праворуч;

  1. В. п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс;

1 – нахил тулуба вперед;

2 – В. п.

3 – нахил тулуба назад;

4 – В. п.

  1. В. п. - стійка ноги нарізно, руки вперед всторони;

1 – махом правої ноги, торкнутися кисті лівої руки;

2 – В. п.

3 - махом лівої ноги, торкнутися кисті правої руки;

4 – В. п.

  1. В. п. стійка ліва нога попереду, руки на пояс;

1 – 4 – зміна положення ніг в стрибку;

  1. Ходьба на місці:
  • клас на місці кроком руш;
  • лівою, лівою 1, 2, 3,
  • клас стій 1, 2,

18 хв.

1 хв.

 

 

 

 

 

30 с.

30 с.

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

2 хв.

20 с.

20 с.

20 с.

20 с.

20 с.

20 с.

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 р.

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

6 р.

 

 

 

 

6 р.

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

5 р.

 

 

 

 

 

 

 

6 р.

 

 

 

30 с.

 

Перевірити стан здоров’я та стан спортивної форми.

 

 

 

Слідкую за дисципліною.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкую за правильністю виконання.

 

 

 

 

Слідкую за правильним та чітким виконанням.

 

 

 

 

Слідкую за дисципліною між дітьми.

 

 

 

 

 

 

 

Слідкую за правильними нахилами голови.

 

 

Руки в ліктях не згинати.

 

 

 

 

Тримаю в полі зору весь класс.

 

 

 

Слідкую за чітким відведенням рук.

 

 

 

 

Слідкую за руками.

 

 

 

 

Слідкую за правильним повертанням тулуба.

 

 

 

Слідкую за осанкою.

 

 

 

 

 

Слідкую, щоб діти не згинали ноги в колінах.

 

 

 

 

 

 

Слідкую за правильними стрибками.

 

Слідкую за правильністю виконання.

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

4.

 

 

 

 

 

5.

 

6.

Основна частина

Спеціальні стрибкові вправи:

  • стрибки зі скакалкою (на одній нозі, на двох, із просуванням вперед, назад);
  • стрибки у висоту з місця з двох ніг;
  • стрибок уздовж гімнастичної лави з двох ніг просуваючись уперед;

Спеціальні вправи бігуна:

  • біг з високим підніманням стегна;
  • біг з високим підніманням стегна в упор;
  • біг із закиданням гомілки;
  • біг стрибками;

Стрибки у довжину з місця.

Сеціальні вправи для метання:

  • тримання м’яча;
  • підкидання та ловіння м’яча;
  • метання м’яча з-за голови стоячи обличчям, а потім боком до напрямку метання;

Метання малого м’яча з місця в горизонтальну ціль.

Естафета з м’ячем.

 

23 хв.

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

4 хв.

3 хв.

 

 

 

 

 

5 хв.

 

5 хв.

 

Пояснити, показати. Виправляти помилки повторним показом і поясненням.

Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів.

 

 

 

Слідкувати за правильним виконанням вправ.

 

 

 

 

 

Фронтальний метод організації діяльності учнів.

 

 

 

Пояснити, показати. Виправляти помилки.

 

1.

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

5.

6.

Заключна частина

Шикування в шеренгу:

  • за мною в шеренгу шикуйсь;

Ходьба:

  • клас праворуч, за направляючим кроком руш;

Вправи на відновлення дихання:

           Руки вверх – вдих,

           Руки вниз – видих,

Підсумок уроку.

Домашнє завдання.

Організований перехід.

 

4 хв.

1 хв.

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

30 с.

30 с.

 

Чітко подаю команди.

 

 

 

 

Слідкую за диханням.

 

 

Що вивчали на уроці

 

docx
Додав(-ла)
Тешнер Оксана
Додано
12 червня
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку