План-конспект з фізичної культури для 5 класу. Варіативний модуль "Баскетбол"

Про матеріал
План-конспект з фізичної культури для 5 класу. Варіативний модуль "Баскетбол". Розроблений на основі матеріалу варіативного модуля «Баскетбол» програми з фізичної культури для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спрямований на вдосконалення фізичних, морально-вольових, психологічних якостей, вирішення виховних, освітніх та оздоровчих завдань уроку фізичної культури. При складанні модуля були враховані вікові, анатомо-фізіологічні та статеві особливості учнів; визначені пріоритетні завдання щодо рівня загальноосвітньої підготовки, безперервності та наступності вивчення. Основна мета модуля — формування фізичного, духовного та соціального здоров’я школярів; розвиток основних фізичних якостей; навчання техніки рухових дій; підвищення рівня фізичної підготовленості учнів; опанування баскетболом як базовим модулем. Вивчення баскетболу має сприяти формуванню стійкого інтересу до предмета фізична культура в цілому та ігри у баскетбол зокрема, розвитку відповідних ігрових здібностей, умінь та навичок.
Перегляд файлу

Урок №  12

Мета: Формування здорового способу життя

 Варіативний модуль: Баскетбол

Завдання уроку: 1. Удосконалити 10 передач мяча у стіну з відстані 3 м.

                             2. Повторити ведення мяча з обведенням предметів

                             3. Розвивати спритність, стрибучість

                             4. Виховання наполегливості , колективізму, допомоги

Дата:  

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар:  мяч баскетбольний

Частини

уроку

Зміст уроку

Дозування

Загально-методичні вказівки

І

12 хв.

1. Шикування, вітання, вимірювання ЧСС

2. Правила техніки безпеки

3. Відмітка відсутніх

4. Завдання уроку

 

5. Ходьба

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи

6. Біг

- біг приставним кроком;

- біг з високо піднятими колінами;

- біг з  закиданням гомілки;

- біг з викиданням прямих ніг вперед;

- біг з викиданням прямих ніг назад

7. Стрибки

- на правій нозі;

- на лівій нозі;

- ноги нарізно

7. ЗРВ

Изображение 006

30 с.

30 с.

30 с.

30 с.

 

2 хв.

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

1 раз

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

4 хв.

Изображение 006

Звернути увагу

на зовнішній вигляд учнів.

Завдання звільненим від занять («суддями») – проаналізувати і оцінити в кінці уроку.

Фронтальний метод

Руки на пояс

Техніка безпеки

Руки в замок

Дотримуватись дистанції

Фронтальний метод

За командою вчителя

Руки на пояс

Руки за спиною

Дотримуватись дистанції

Руки вперед

Фронтальний метод

Руки на пояс

Дотримуватись дистанції

Руки на пояс

На місці

Изображение 006

ІІ

28 хв.

1. 10 передач мяча у стіну з відстані 3 м.

Виконуючи передачу двома руками від грудей потрібно пам'ятати: не слід розводити лікті в сторони при замаху, вони повинні бути опущені; рухи рук і ніг повинні бути узгоджені. Розгинати коліна активно, м'яч кистями випускати хльостко; ловлю м'яча і подальшу передачу робити разом, без паузи, без зайвих рухів. 

2. Ведення мяча з обведенням предметів

Кисть накладається на бокову поверхню м’яча (протилежну новому напрямку руху), одночасно нахиляючи тулуб у бік повороту, а м’яч переводять з однієї руки на іншу. Під час обведення суперники м’яч прикривають тулубом, а ведення здійснюється дальньою від суперника рукою.

 

 

3. Навчальна гра

Грають дві команди по 5 осіб на майданчику 28×15 м. На коротких сторонах майданчика укріплені на щитах на висоті 305 см «кошики» — металеві кільця діаметром 45 см з мотузяною сіткою без дна. Переможцем визнається команда, якій вдалось більше число разів закинути м'яч у «кошик» супротивників

4 хв.

20 р.

 

 

 

 

 

 

4 хв.

20 р.

 

 

 

 

 

 

 

20 хв.

Удосконалення

Показ вчителем

Техніка безпеки

Груповий метод

Руки прямі

http://pandia.ru/text/78/016/images/image011_13.gif

Повторення

Показ вчителем

Техніка безпеки

Груповий метод

Точність обведення предметів

http://birmaga.ru/dosta/%D0%91%D0%B0%D1%81%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%BE%D0%BB+%D0%B0.+%D0%92.+%D0%A0%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%2C+%D0%94.+%D0%92.+%D0%93%D1%83%D0%B1%D0%B0a/151495_html_5a145b31.pnghttps://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=653745de8c83e55f4653ef5d40b8aaca&n=33&h=215&w=215

Удосконалення

Змагальний метод

Техніка безпеки

http://www.studmed.ru/docs/static/4/9/4/4/2/4944277df18.jpg

ІІІ

5 хв.

1. Ходьба

2. Шикування, вимірювання ЧССhttp://citykey.net/images/review/821/25821/pomosch-pri-zamedlenii-pulsa.jpeg

3. Домашнє завдання

2 хв.

2 хв.

1 хв.

На встановлення

Оцінка за урок

Віджимання

 

docx
Додав(-ла)
Захарець Леся
Додано
31 березня 2019
Переглядів
593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку