Розробка уроку з фізичної культури для учнів 6 класу на тему: "Удосконалення техніки передачі м’яча".

Про матеріал
Розробка уроку з фізичної культури для учнів 6 класу на тему "Удосконалення техніки передачі м’яча". Використовуючи дану розробку уроку можна вдосконалювати техніку передачі м’яча різними способами з кроком та зміною місць у русі, повторювати техніку ведення м’яча різними способами, вивчати техніку передачі м’яча після ведення та подвійного кроку, сприяти розвитку спритності, швидкості, швидкісно – силових якостей.
Перегляд файлу

Урок з баскетболу для учнів 6-го класу.

 

Тема:               Удосконалення техніки передачі мяча.

Задачі уроку: 1. Удосконалити техніку передачі мяча різними способами з кроком та зміною місць у русі.

                         2. Повторити техніку ведення мяча різними способами.

                         3. Вчити техніку передачі мяча після ведення та подвійного кроку. 

                         4. Сприяти розвитку спритності, швидкості, швидкісно – силових якостей.

Обладнання:  баскетбольні мячі, фішки, секундомір, свисток.                                                     Місце проведення: спортивна зала.             

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні                    вказівки  

І

Підготовча частина

15 хв.

 

 

1. Шикування в одну шеренгу, рапорт          чергового, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

1,5 хв.

Перевірити наявність та охайність спортивної форми.

 

2. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

15сек.

Чітко виконувати вправи за командою вчителя.

 

3. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Готовність організму до роботи на уроці.

 

4. Організаційні вправи:

- повороти на місці: ліворуч, праворуч, кругом;

- перешиковування з однієї колони у дві та навпаки

 

2 – 3 р.

Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів і дистанцій.

 

5. Різновиди ходьби:

  - ходьба на носках, руки на поясі;

  - ходьба на пятках, руки за головою;

  - ходьба на внутрішній стороні ступні, руки на поясі;

  - ходьба на зовнішній стороні ступні, руки за головою;

  - біг у повільному темпі;

  - біг приставними кроками правим боком уперед, руки на поясі;

  - біг приставними кроками, лівим боком уперед, руки на поясі;

  - біг із високим підніманням колін, руки працюють, як при звичайному бігові;

  - біг стрибками з ноги на ногу;

  - біг спиною уперед, руки працюють, як при звичайному бігові;

  - біг зі зміною напрямку;

  - біг з прискоренням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

Вправи на формування правильної постави. Спину тримати прямо, голову не нахиляти, дивитися вперед. Ноги в колінах підігнути і звести. Спину тримати прямо, голову не нахиляти. Дихання рівномірне. Вправа сприяє розвиткові координації рухів. Спину тримати прямо, назад не відхилятися, тулуб не нахиляти уперед.

Під час поштовху максимально допомагати руками.

Погляд спрямований у напрямку руху через ліве або праве плече. Зміну напрямку на протилежний, швидкість максимальна, вправу виконувати по діагоналі баскетбольного майданчика.

 

6. Вправа на відновлення дихання.

    1 – 4. Руки вгору – вдих.

    5 – 8. Руки опустити вниз – видих.

20 сек.

Поглядом супроводжувати кисті рук.

 

 

7. Перешиковування з однієї колони у дві.

30 сек.

Клас перешиковується для виконання загальнорозвиваю -  чих вправ.

 

8. Комплекс загальнорозвиваючих вправ з баскетбольними мячами:

  а) В. п. : о. с., мяч попереду тулуба в опущених руках. 1 – 2 - руки з мячем уперед, 3 – руки з мячем угору, 4 – вихідне положення.

  б) В. п.: о. с., ноги нарізно, мяч попереду тулуба в опущених руках. 1 – руки з мячем угору, прогнутися, відвести ліву ногу назад на носок. 2 – в. п. 3 – руки з мячем угору, прогнутися, відвести праву ногу назад на носок. 4 – в. п.

  в) В. п.: о. с., стійка на колінах, руки з мячем опущені вниз, позаду тулуба. 1 – 2 – відвести прямі руки назад – вгору. 3 – 4 -в. п.

  г) В. п.: о. с., стійка на колінах, нахил уперед, зіпертися долонями прямих рук на мяч. 1 – 3 – пружні нахили вперед, торкаючись грудьми підлоги, не згинаючи рук. 4 – в. п.

  д) В. п.: о. с., сидячи, ноги прямі, руки зігнуті з мячем перед грудьми. 1 – руки з мячем угору, 2 – в. п., 3 – випростати руки вперед, 4 – в. п.

  е) В. п.: о. с., сидячи, ноги нарізно, руки прямі з мячем угорі. 1 – повернути тулуб ліворуч, розвести руки в сторони, тримаючи м’яч на лівій долоні, 2 – в. п., 3 – повернути тулуб праворуч, розвести руки в сторони, тримаючи мяч на правій долоні, 4 – в. п.

  є) В. п.: о. с., лежачи на спині, мяч між ступнями прямих ніг, руки вздовж тулуба долонями вниз. 1 – 2 – підняти прямі ноги з мячем у гору, 3 – мячем доторкнутися підлоги за головою, 4 – в. п.

  ж) В. п.: о. с., стійка ноги нарізно, руки зігнуті з мячем за головою. 1 – 4 -  колові рухи тулубом ліворуч, тримаючи руки за головою, 5 – 8 - аналогічні дії праворуч.

  з) В. п.: о. с., основна стійка, мяч у зігнутих руках перед грудьми. 1 – виштовхнути мяч угору, 2 – підняти вперед зігнуту ногу, 3 – зловити мяч прямими руками над головою, 4 – в. п.

  и) В. п.: о. с., стійка, мяч перед ступнями. 1 – 2 – стрибок через мяч уперед. 3 – 4 – стрибок через мяч назад.

5 хв.

 

 

6 – 8 р.

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

7 – 8 р.

 

 

 

 

9 – 10 р.

 

 

 

9 – 10 р.

 

 

 

 

8 – 9 р.

 

 

 

 

 

 

8 – 9 р.

 

 

 

8 – 9 р.

 

 

 

 

8 – 9 р.

 

 

 

 

9 – 10 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати на місці, звернути увагу на правильність та чіткість виконання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на техніку безпеки під час стрибків.

 

9. Вправа на відновлення дихання.

В. п.: о. с., - м яч у зігнутих руках перед грудьми. 1 – 2 – випростати руки з мячем угору, піднятися на носках – вдих, 3 – 4 – в. п. – видих.

- виконуючи передачу однією рукою 15 сек.

Під час виконання вправи всі рухи руками супроводжувати поглядом.

 

10. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

15 сек.

Підготувати учнів до основної частини уроку.

ІІ

Основна частина

26 хв.

 

 

1. Ведення мяча кроком:

   - правою рукою;

   - лівою рукою;

   - почергово лівою та правою руками.

 

1, 5 хв.

 

Голова постійно піднята.

 

2. Ведення мяча бігом:

   - правою рукою;

   - лівою рукою;

   - почергово лівою та правою руками.

 

1, 5 хв.

Вправу виконувати в уповільненому темпі.

 

3. Ведення мяча по черзі з партнером, виконуючи передачу двома руками від грудей;

- виконуючи передачу ударом об підлогу;

- виконуючи передачу із - за голови;

- виконуючи передачу однією рукою знизу;

- виконуючи передачу однією рукою від плеча.

 

 

 

1, 5 хв.

 

 

 Передачу виконувати на відстані 3 м. від партнера.

Учні уважно стежать за відскоком мяча, звернути увагу на точність передач.

 

4. Виконання подвійного кроку з місця;

- після ведення мяча на місці;

- після ведення мяча кроком із кидком та передачею партнеру.

 

2 хв.

Подвійний крок виконувати з місця й без ведення мяча, звернути увагу на правильне приземлення після подвійного кроку. Кидок виконувати на стіну.

 

5. Вправа на розвиток спритності. Гра        « Упіймай мяч товариша». У кожній команді учні працюють попарно. За сигналом один із партнерів пари біжить, а другий веде поряд мяч і виконує кидок на стіну. Перший ловить мяч від стіни і веде його назад, тим часом другий повертається бігом.

 

 

 

13 хв.

 

 

Клас розподіляється на 4 – 5 команд.

 

6. Естафета з ведення мяча, передачею та ловленням, використовуючи подвійний крок.

 

4 хв.

Закріплення пройденого матеріалу.

 

7. Вправа на розвиток сили – згинання та розгинання рук в упорі лежачи на підлозі.

30 сек.

Тулуб тримати паралельно до підлоги, при згинанні рук грудьми торкатися підлоги.

ІІІ

Заключна частина

4 хв.

 

 

1. Перешиковування з колони по чотири в колону по одному.

20 сек.

 

 

2. Вправа на відновлення дихання.

- зробити повільний повний вдих, затримати повітря.

- Коротким і сильним поштовхом видихнути через рот.

 

 

15 сек.

Спеціальні дихальні вправи. Вправа корисна при потребі «провітрювання» легенів.

 

 

 

 

3. Гра на увагу. Учні повторюють за вчителем різні стройові вправи за командою «клас», не виконують за командою коли слово «клас» не звучить.

1, 5 хв.

Хто помилився, отримує штрафне очко і виходить із строю.

 

4. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

 

5. Підсумок уроку, виставлення оцінок, домашнє завдання.

1 – 2 хв.

Відзначити кращих учнів, дати рекомендації тим, хто відстає.

Відпрацьовувати техніку подвійного кроку та згинання й розгинання рук в упорі лежачи на підлозі.

 

6. Правила поведінки під час виходу зі спортивної зали.

10 сек.

Виходити зі спортивної зали звичайним кроком, не порушуючи строю, тримаючи дистанцію.

 

 

docx
Додано
28 березня 2019
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку