Розробка уроку з геометрії "Види кутів" для 7 класу з використанням SMART Board

Про матеріал

Розробка уроку з геометрії для учнів 7 класу з використанням інтерактивної дошки SMART Board - "Види трикутників".

Урок формування нових знань.

Компетенції на уроці: Логічні, комунікативні, особистісні, соціальні, саморозвиток та самоосвіта, здоров'язберігаючі.

Цілі:

1) сформувати вміння кваліфікувати трикутники за сторонами та кутами; 2) домогтися засвоєння визначення елементів трикутника; 3) сформувати вміння конструювання; 4) розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати і робити висновки, виступати перед аудиторією; 5) розвивати інтелектуальні, творчі, практичні здібності та активізувати інтерес до математики.

Перегляд файлу

Запорізька загальноосвітня школа № 51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок

за темою «Види трикутників»

 7-й клас

/алгебра/

 

 

 

 

Горчакова Олена Михайлівна,

вчитель математики та інформатики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок математики за темою «Види трикутників». 7-й клас

 

Тип уроку: Урок вивчення нового матеріалу.

Тривалість: 1 урок.

 

Цілі уроку: Формувати знання, уміння і навички з теми «Види трикутників»

 

Завдання уроку:

Формувати основні компетенції - навчальна, комунікативна, особистісна, інформаційна. Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати і робити висновки, виступати перед аудиторією. Розвивати інтелектуальні, творчі, дослідницькі здібності, активізувати інтерес до математики.

 

Структура уроку:

  1. Організаційний момент.
  2. Етап мотивації і цілепокладання.
  3. Основний етап: формування нових знань, умінь і навичок та їх застосування в практичній роботі.
  4. Домашнє завдання.
  5. Рефлексія.

 

ОБЛАДНАННЯ:

Технічне оснащення: Інтерактивна дошка - SMART Board, комп'ютер, проектор, екран, багатофункціональний пристрій - сканер, принтер, копір і цифрова відеокамера.

 

Програмне забезпечення: програма SMART Notebook для інтерактивної дошки SMART Board.

 

Матеріали на друкованій основі:роздаткові матеріали (слайди № 5, № 6, № 8, № 9).

 

Інші приналежності: робочі зошити,  індивідуальні набори учнівських косинців і транспортирів, транспортир і косинці демонстраційні, для вчителя.

 

 

Хід уроку

Зміст слайда

Етапи роботи

Форми і методи роботи, способи контролю

1

Організаційний. Етап мотивації і цілепокладання. Учитель повідомляє тему уроку, а учні формулюють цілі і завдання уроку.

Робота усно. 

Учитель на сл. № 1 переміщує фігури та інструменти, які будуть використані на уроці. 

У зошиті записати тему уроку.

2

Класифікація по кутах. Учні формулюють визначення гострокутного, тупокутного, прямокутного трикутників.

 

Фронтальна робота з класом.  Учень на дошці переміщує слова до трикутникам.

У зошиті записати види трикутників по кутах.

3

Класифікація по сторонах. Учні формулюють визначення різнобічного, рівнобедреного, рівностороннього трикутників.

Фронтальна робота з класом.  Учень на дошці переміщує слова до трикутникам.

У зошиті записати види трикутників по сторонах.

4

Формування нових знань. Дається визначення рівнобедреного трикутника, обговорюються його елементи і властивості, аналогічно для прямокутного трикутника. Учень на дошці переміщує слова до елементів трикутника.

Робота з класом.  У зошиті накреслити трикутник, позначити його, виписати підставу й бічні сторони. 

Потім накреслити прямокутний трикутник, позначити його, виписати катети і гіпотенузу. 

Робота в парах. Взаємоперевірка.

5

Перевірочна робота.

1. Виписати всі рівнобедрені трикутники та їх елементи 

2. Виписати всі прямокутні трикутники та їх елементи

 

Два учні працюють біля дошки - маркером, 

решта  -  з роздатковим матеріалом. 

Самоконтроль.   

Перевірка.

6

Застосування нових знань. Учням пропонується заповнити таблицю. Чи всі клітини вдалося заповнити? Зробити висновок.

Один учень працює біля дошки, переміщаючи трикутники, інші учні працюють з роздатковим матеріалом - вписують відповідні номери трикутників  в таблицю.

7

Конструювання.

Дано вісім трикутників - чотири трикутника з кутами 20 і 70 градусів, два трикутника з кутами 45 і 45 градусів, два трикутника з кутами 30 і 60 градусів. Переміщуючи дані фігури, скласти трикутники - рівносторонній; рівнобедрений тупокутний; рівнобедрений прямокутний; рівнобедрений гострокутний.

Учні, переміщаючи трикутники, конструюють на дошці, інші  з моделями на місцях.  Самоконтроль. 

Перевірка.

 

 

Динамічна пауза.

Покажіть руками розгорнутий кут, прямий кут, тупий кут, гострий кут, кути 45 і 135 градусів

Демонстрація відео

https://www.youtube.com/watch?v=HFMS4Lkdbf4

 

 

Модель демонстраційного транспортира

Повідомлення вчителя. Транспортир - інструмент для вимірювання та побудови кутів. У перекладі з латинської мови це слово означає переміщати, переносити. Нам знайоме слово «транспортир», яку ми вживаємо як раз в цьому сенсі. Спочатку транспортир використовувався як інструмент, за допомогою якого можна було «переносити» кут з одного місця на інше.

Фронтальна робота з класом. Ознайомити учнів з пристроєм - транспортир.  (зовнішня, внутрішня шкала, центр, початок відліку, одиниці виміру).  У зошиті записати - транспортир - інструмент для вимірювання та побудови кутів.

8

Практична робота. Побудовані три трикутника - гострокутний, прямокутний і тупокутний. Для кожного трикутника виміряти кути і знайти їх суму. Зробити висновок.

Один учень вимірює кути на дошці електронним транспортиром.

Решта з роздатковим матеріалом.

Самоконтроль.

Перевірка.

9

Пиши грамотно.

В геометричні терміни, використовувані на уроці вписати пропущені букви. Відкрити «шторку» і перевірити правильність написання.

Один учень працює електронним маркером біля дошки. 

Решта з роздатковим матеріалом.

Самоконтроль.

 

 

Домашнє завдання.

Підручник п.______

№ ________________

Робота із щоденником.

10

Продовжити фразу. Підвести підсумок уроку. Завершення уроку.

Учні, переміщують слова - дізнався, здивувався, навчився, задумався, повторив, запам'ятав,

і усно завершують фразу.

11

Учитель на слайді    № 11 пише маркером –

Дякую за урок!

Учень вмикає інтерактив.

 

 

 

 

 

 Страница 1

Горчакова Олена Михайлівна

 

docx
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
1263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку