Великовисторопський НВК: ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ
Розробка
відкритого уроку
з фізичної культури
у 8 класі
«Розвиток основних фізичних якостей учнів за допомогою легкоатлетичних вправ.»
Вчитель:Лобанова Ольга Василівна
2015р.
План-конспект уроку
з фізичної культури
у 8 класі
Тема уроку : Розвиток основних фізичних якостей учнів за допомогою легкоатлетичних вправ.
Мета уроку: навчити дітей техніки бігу на коротких дистанціях;
удосконалити техніку низького старту;
формувати фізичні якості: швидкість, витривалість
завдяки рухливим іграм;
виховувати прагнення до перемоги.
Тип уроку: комбінований.
Девіз уроку:«Рух – скарбниця життя, життя – в русі!»
Обладнання: свисток, секундомір
Місце проведення: спортивний майданчик школи
Частина |
Зміст уроку |
Дозування |
О.М.В. |
Підготовча (15хв) |
1.Шикування.
2. Рапорт чергового. 3. Мотивація навчальної діяльності. . «Рух – скарбниця життя», «Життя - в русі»… До схожих висловів ми вже звикли настільки, що навіть не замислюємося над їхнім змістом і не намагаємось зрозуміти: в чому ж полягає така магічна сила руху? Чому ще стародавніми лікарями і філософами рух прирівнювався до самого життя, вважався еліксиром здоров’я та молодості? 4. Актуалізація. Біг – найпоширеніший вид фізичних вправ, що входить до багатьох видів спорту. Які види бігу ви знаєте?
Гладкий – це біг по біговій доріжці стадіону на короткі та довгі дистанції.
Біг з перешкодами – бар’єрний біг.
Естафетний біг належить до командного виду.
Біг у природних умовах має два різновиди. Крос проводиться на пересічній місцевості до 14 км. Другий різновид бігу – дорогами від 15 до 42 км. 195 м. 5. Повідомлення завдань уроку. - Завдання нашого уроку такі: вдосконалювати техніку бігу на коротких дистанціях; розвивати швидкісно – силові якості: швидкість, спритність, витривалість завдяки рухливим іграм; виховувати прагнення до перемоги. А головне – ви повинні зберегти своє життя та зміцнити своє здоров'я, а в цьому нам допоможуть такі правила:
6. Стройові вправи. Повороти направо, наліво, кругом. 7. Ходьба. (Звичайна)
8. Біг.
9. Ходьба.
10. Загально-розвиваючі вправи на місці.
1-4 – назад 4-8 – вперед ; не згинаємо рук в ліктях.
2 – дістати пальців ніг 3 – руки перед грудьми 4 – в.п.
1 – випад вліво 2 – в.п. 3 – випад вправо 4 – в.п
місці. |
1
1
1
2
1
6
|
Звернути увагу на форму учнів.
Стежити за чіткістю поворотів.
Стежити, щоб учні виконували біг на носках з енергійними рухами рук. Вправи виконуються в повільному темпі.
Слідкувати за правильністю виконання вправ Нагадую, що при виконанні вправи руки повинні бути прямі. Нахили повинні бути якомога нижчі. При виконанні вправи ноги повинні бути прямі.
|
Основна (25хв) |
За командою “ На старт” підходити до стартової лінії, ставити сильнішу ногу носком до лінії, не переступаючи її, другу відставте на 1,5-2 ступні назад, упираючись в підлогу (ґрунт) носком. Тулуб випрямлено, руки вільно опущено вздовж тіла, голова прямо. За командою “Увага” згинаєте обидві ноги в колінних суглобах і нахиляйте тулуб вперед приблизно під кутом 450 до горизонту. Згинаючи руки в ліктьових суглобах, учень одну руку виносить вперед, другу – назад. Дивитись треба вперед на 5-6 кроків. За командою “Руш” учень різко кидається вперед, не розгинаючи тулуба, щоб досягти максимальної швидкості при стартовому розгоні, ступні ніг ставляться м’яко, швидко, із збільшенням сили відштовхування. Руки під час бігу зігнуті в ліктях. А тепер переходимо на бігову доріжку і подивимось, як ви засвоїли техніку виконання а) показ (вчитель показує) б) виконання сильними учнями. в) виконання класом (аналіз учителем). 2. . Вправи на розвиток швидкісно-силових якостей, координації рухів та спритності. - Тепер перевіримо, діти, вашу увагу, а в цьому нам допоможуть легкоатлетичні вправи, які не лише покращать вашу увагу, а й допоможуть удосконалити техніку та піднімуть настрій. Шикуємося в колону по два. І я попрошу вас бути дуже уважними та обережними, щоб не зазнати травм. Чітко виконуйте мої вказівки і з відповідальністю віднесіться до виконання вправ. За командою виконують: 1) біг вперед 7 – 10 кроків. 2) біг після поворотів в стрибку. 3) біг спиною вперед. 4) біг після вистрибування із глибокого присіду. 3.Біг на 60 метрів Оголошення кращих результатів .Аналіз помилок 4. Рухлива гра - А зараз, діти, ми проведемо гру “Третій зайвий”. Умови гри такі: всі учні стають в коло парами, а 2 залишаються: один втікає, інший доганяє. Якщо перший учень (що втікає) стає попереду пари, то втікає 3-й, що стоїть позаду. |
7
13
5 |
Стежити, щоб діти виконували біг на носках з енергійними рухами рук, зігнутих у ліктях. Пояснювати треба чітко, нешвидко, щоб дітям все було зрозуміло і при цьому показувати в повільному темпі.
Слідкувати за правильністю виконання гри.
|
Заключна (5хв) |
1.Шикування класу.
В.п. – руки внизу.
3. Підведення підсумків.
4. Домашнє завдання. Вам потрібно тренуватися та вдосконалювати техніку бігу та техніку виконання низького старту, а також подумайте та підберіть рухливі ігри, які сприяють розвитку швидкості та спритності. 5. Оцінювання. 6. Організований вихід з уроку. |
1
1
1
1 1 |
Підібрати такі вправи, під час яких діти повинні привести організм в стан відносного спокою, стежити за виконанням їх. Підвести підсумок уроку й задати домашнє завдання. Провести оцінювання, з вказуванням допущених помилок.
Діти виходять один за одним до роздягалки. |