Вступ до теми. Що таке байка і хто такий байкар?Л. Глібов “Лебідь, рак і щука”, “Коник-стрибунець”
Номер слайду 2
Девіз уроку. Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати!
Номер слайду 3
Мовна розминка скоромовка. На річці Роман спіймав руками рака,Рак ущипнув Романа за руку. Прочитайте скоромовку: мовчки; хором повільно; в швидкому темпі;
Номер слайду 4
Назвіть їх одним словом. Мовна розминка Читання анаграм Гра “Перекладачі”До якої частини мови відносяться ці слова? кар - кащу - бідьле -рамуха -щукараклебідьмурахаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Номер слайду 5
Здається байка просто бреше,А справді ясну правду чеше. Нікого в світі не мене,Читайте, згадуйте мене. Леонід Глібов – український байкар
Номер слайду 6
Доробок Л. Глібова
Номер слайду 7
Проектна робота “Герої байок Л. Глібова” Група “Знайки” - зібрати матеріал про лебедя, рака і щуку, дослідити умови проживання цих тварин, зробити порівняльний аналіз зовнішніх і внутрішніх ознак. Група “Комашки”- зібрати матеріал і дослідити умови проживання, спосіб життя, поведінку коника-стрибунця і мурах. Випереджальне завдання
На що схожі ці слова? “І діло, як на гріх, не діло — тільки сміх.”На що схожі ці слова? (На прислів'я.) Чого вони нас вчать?На що схожі ці слова? (На прислів'я.) Чого вони нас вчать? Чого вони нас вчать? Запам`ятайте цей вислів.
Гра « З′єднай пари» «Лебідь, Щука і Рак» Зима спитає, де літо було. «Коник – стрибунець» Берись дружно, не буде сутужно.
Номер слайду 19
Підсумок уроку. Як ви думаєте, то чому байки Л. Глібова знають багато поколінь українських дітей?Які види роботи вам найбільше сподобалися?Байка. Цікава, повчальна. Засуджує, схвалює, виховуєБайка – твір повчального характеру. Віршована казка
Номер слайду 20
1. Вивчити байку Л. Глібова напам’ять (за вибором). Домашнє завдання