Розробка уроку з математики. 6 клас Тема уроку: Зведення подібних доданків

Про матеріал
Розробка уроку з математики. 6 клас Тема уроку: Зведення подібних доданків Мета: -сформувати поняття подібних доданків -формувати вміння застосовувати розподільну властивість множення відносно додавання та віднімання, переставну властивість додавання, правила розкриття дужок при зведенні подібних доданків та спрощення виразів -розвивати обчислювальне та критичне мислення -виховувати позитивне ставлення до предмету, рзуміти цінність матеріалу, який вивчається
Перегляд файлу

Розробка уроку з математики. 6 клас

Тема уроку: Зведення подібних доданків

Мета:

-сформувати поняття подібних доданків

-формувати вміння застосовувати розподільну властивість множення відносно додавання та віднімання, переставну властивість додавання, правила розкриття дужок при зведенні подібних доданків та спрощення виразів

-розвивати обчислювальне та критичне мислення

-виховувати позитивне ставлення до предмету, рзуміти цінність матеріалу, який вивчається

Очікуванні результати: учні вміють знаходити і зводити подібні доданки, застосовуючи правила розкриття дужок,перед яким стоїть знак “+”або “-”, розподільну та переставну властивості

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І Організаційний етап

Привітання

Перевірка готовності учнів до уроку

ІІ Актуалізація базових знань

1. Перевірка домашнього завдання

 Учні (бажаючі) демонструють   виконання домашнього завдання на платформі Wordwall

Завдання1 “Допиши формулу”

https://wordwall.net/uk/resource/56598677/ 

 

 

Завдання 2 “Розкрийте дужки”

https://wordwall.net/uk/resource/56599875/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.  Вправа “Мозковий штурм”

Вчитель демонструє питання на дошці Googl jamboard  

1. Як додати два  числа з різними знаками?

2. Як помножити два числа з різними знаками?

3. Як додати два від’ємних числа?

4. Як помножити два від’ємних числа?

5. Що таке коефіцієнт виразу?

6. Як розкрити дужки, якщо перед дужками стоїть знак “+”

7. Як розкрити дужки, якщо перед дужками стоїть знак “-”

8. Які числа називають протилежними і чому дорівнює їх сума?

 

3. Виконання усних вправ (робота з дошкою Googl jamboard )

 

Назвіть коефіцієнти виразів:

2x;  -a;  6,7b;  c;  1,7xy;  -41,001m

Cпростіть вирази і назвіть коефіцієнти отриманих виразів

1) -2x·(-0,5)·y

2) 5a· (-3,5)b ·2c

3) -m·(-5,02n)·(-100)

Розкрийте дужки

1)  - (х-у+2с)

2)  (2,4у-5) - (х+3с)

Визначте знак виразу

1)  х·(-с)·(3m)·(-n)·(0,5k)

2)  х·(-с)·(-8m)·(-n)·(0,5k)

4. Щоб мотивувати учнів до нової теми, вчитель пропонує згадати формулу знаходження периметру прямокутника.

1) Скількома способами  можна записати цю формулу?

P=a+b+a+b ; P=a+a+b+b;  P=2(a+b) ; P=2a+2b

2) Чому у формулі P=2a+2b ми змогли написати  саме 2а і 2b?

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ Вивчення нового матеріалу

 Вчитель пояснює новий матеріал, демонструючи підручник та слайди презентації :

1. Подібні доданки (Слайд презентації)

2. Зведення подібних доданків(Слайд презетації)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV Фізкультхвилинка

Вчитель вмикає  вправу: “Гімнастика для очей”

    https://youtu.be/pAgN9rjOJ1Q

 

V Закріплення нового матеріалу

1.Учні разом з вчителем складають алгоритм дій для спрощення виразів

 Алгоритм

 а) Розкрити дужки, якщо вони є, користуювись правилами розкриття дужок та розподільним законом множення.

б) Підкреслити подібні доданки

в) записати подібні доданки поруч, користуючись переставним законом додавання

г) Звести подібні доданки

 

2. Далі вчитель пропонує, використовуючи алгоритм, виконати вправи:

 

          Колективне  виконання вправ(Слайд презентації):

 

 

 

 

 

 

VІ Підсумки уроку.

Учні висловлюються одним реченням, обираючи початок фрази із рефлексивного екрана:

- Сьогодні я дізнався...

- Було складно....

-Тепер я зможу.....

- Я навчився....

- У мене вийшло...

- Хотів би ще....

 

VІІ Домашнє завдання

1. Переглянути запис уроку

2. Опрацювати п.28 с. 227-228

3. Виконати завдання за посиланням:

https://learningapps.org/display?v=pcu69a94a23

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
23 серпня 2023
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку