Розробка уроку з навколишнього світу для учнів 3 класу (за моделлю змішаного навчання «Перевернутий клас») із теми: "Осінь. Ознаки осені"

Про матеріал

Сучасні діти вимагають від вчителя сучасних підходів до викладання предметів, тому завдяки технології “змішане навчання” (“blended learning“) дуже легко створити активне та комфортне середовище для розвитку дитини , у якому учень проходить частину курсу онлайн. При цьому він сам контролює час, ритм та послідовність завдань; інша частина занять проходить у школі.

У цій розробці повністю змінено структуру уроку, він розроблений за моделлю змішаного навчання «Перевернутий клас», коли учень вивчає нову тему вдома, самостійно.

Перегляд файлу

Конспект уроку з навколишнього світу 3 клас

(за моделлю змішаного навчання «Перевернутий клас»)

Тема: Осінь. Ознаки осені.

Мета: ознайомити учнів з осінніми місяцями; розкрити походження назв місяців осені; вчити описувати красу природи восени та позитивні емоції, які вона викликає; розвивати уяву, фантазію, мовлення, спостережливість, пам’ять; виховувати любов до природи.

Обладнання: крейдова дошка / ватман, інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, проектор і комп'ютер учителя / телевізор , аудіо (колонки); кольоровий папір, ножиці, клей, картинки осені, тварин, птахів;

Хід уроку

І.  Розмова з учнями про домашнє завдання. З’ясування незрозумілих питань та обговорення них.

ІІ. Згідно з отриманою інформацією відбувається поділ класу на 3 групи:

Пояснення плану роботи у групах

 

  1. група

Учні які з будь-якої причини не ознайомились із новою темою

Вони переглядають нову тему використовуючи ресурс  https://www.youtube.com/watch?v=p9KSJCMsNaA

https://www.youtube.com/watch?v=cMMi5G9KEDk

 

  1. група

У цей же час учні другої групи отримують завдання для роботи з інтернет ресурсом     http://learningapps.org/user/taldukinaua

А саме:

  1. Завдання відгадати кросворд
  2. Обрати ознаки осені

 

  1. доповнити текст

 

 

  1. група

У цей же час учні третьої групи  працюють активно у класі

 виконуючи вправи у зошиті

Обговорення питання Якби я був чарівником, то я зробив би так, щоб восени…

Картинки по запросу осінні ознаки

 

Після закінчення учні  розпочинають створення групового проектів на тему осінь.(використовуючи раніше принесений матеріал)

 

Фізкультпауза

 

ІІІ. Зміна діяльності (групи обмінюються завданнями)

1 група виконують вправи онлайн

2 – переходять до заповнення зошита та виконання проекту

3- продовжують виконання проекту

 

ІV. Представлення готових проектів та обговорення

V. Підведення підсумку уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бірук Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 липня 2018
Переглядів
4046
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку