Сучасні діти вимагають від вчителя сучасних підходів до викладання предметів, тому завдяки технології “змішане навчання” (“blended learning“) дуже легко створити активне та комфортне середовище для розвитку дитини , у якому учень проходить частину курсу онлайн. При цьому він сам контролює час, ритм та послідовність завдань; інша частина занять проходить у школі.
У цій розробці повністю змінено структуру уроку, він розроблений за моделлю змішаного навчання «Перевернутий клас», коли учень вивчає нову тему вдома, самостійно.
Конспект уроку з навколишнього світу 3 клас
(за моделлю змішаного навчання «Перевернутий клас»)
Тема: Осінь. Ознаки осені.
Мета: ознайомити учнів з осінніми місяцями; розкрити походження назв місяців осені; вчити описувати красу природи восени та позитивні емоції, які вона викликає; розвивати уяву, фантазію, мовлення, спостережливість, пам’ять; виховувати любов до природи.
Обладнання: крейдова дошка / ватман, інтернет-ресурси, комп'ютерний клас / планшети і смартфони, проектор і комп'ютер учителя / телевізор , аудіо (колонки); кольоровий папір, ножиці, клей, картинки осені, тварин, птахів;
Хід уроку
І. Розмова з учнями про домашнє завдання. З’ясування незрозумілих питань та обговорення них.
ІІ. Згідно з отриманою інформацією відбувається поділ класу на 3 групи:
Пояснення плану роботи у групах
Учні які з будь-якої причини не ознайомились із новою темою
Вони переглядають нову тему використовуючи ресурс https://www.youtube.com/watch?v=p9KSJCMsNaA
https://www.youtube.com/watch?v=cMMi5G9KEDk
У цей же час учні другої групи отримують завдання для роботи з інтернет ресурсом http://learningapps.org/user/taldukinaua
А саме:
У цей же час учні третьої групи працюють активно у класі
виконуючи вправи у зошиті
Обговорення питання Якби я був чарівником, то я зробив би так, щоб восени…
Після закінчення учні розпочинають створення групового проектів на тему осінь.(використовуючи раніше принесений матеріал)
Фізкультпауза
ІІІ. Зміна діяльності (групи обмінюються завданнями)
1 група виконують вправи онлайн
2 – переходять до заповнення зошита та виконання проекту
3- продовжують виконання проекту
ІV. Представлення готових проектів та обговорення
V. Підведення підсумку уроку