Урок. Творчі здібності дитини

Про матеріал

Тема: Творчі здібності дитини.

Мета: ознайомлювати учнів із поняттям «творчі здібності»; розвивати фантазію та уяву; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя..

Перегляд файлу

Тема: Творчі здібності дитини.

Мета: ознайомлювати учнів із поняттям «творчі здібності»; розвивати фантазію та уяву; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя..

Хід уроку

І. Організація початку уроку

   Всі почули ви дзвінок,

   Він покликав на урок.

   Кожен з вас приготувався,

   На перерві постарався.

   Зараз сядуть лиш дівчата,

   А за ними і хлоп'ята.

ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь учнів

- Для чого потрібно відпочивати?

- Розкажіть про свій улюблений відпочинок.

- Назвіть ознаки втоми і перевтоми.

- Пригадайте, за яких видів діяльності ви швидше втомлюєтеся. Як знімаєте втому?

- Чи робите ви перерви, виконуючи домашнє завдання? Покажіть, які вправи ви виконуєте під час перепочинку.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Сьогодні ви ознайомитись з поняттям «творчі здібності», дізнаєтесь, як можна їх розвинути, а також як розвивати фантазію та уяву.

IV. Вивчення нового матеріалу

- Здібності – індивідуальні особливості, що забезпечують успіх у діяльності й легкість оволодіння нею.

- Творчі здібності – це вміння знаходити рішення в складних ситуаціях; швидкість думок (кількість ідей, що виникають дуже швидко), оригінальність (придумати щось нове чого не було раніше). Розвиток творчої особистості не відбувається самостійно, а потребує особливої уваги.

- Наш мозок складається з двох півкуль. Кожна частина відповідає за різні види діяльності. І їх можна розвивати. Важливо розвивати свою уяву і творчі здібності. Діти відвідують різні гуртки, де співають, малюють, грають на музичних інструментах. І таким чином вони розвиваються.

- Коли людина виконує будь-яку творчу роботу, це приносить їй задоволення, дарує радість. Вона має хороший настрій і як результат — гарне здоров'я.

Робота за підручником (с. 134-137)

- Розгляньте малюнки на с. 134. Доведіть: усе, що створила людина, є результатом її творчої діяльності.

- Розгляньте портрети видатних людей. Що ви про них дізналися?

- Чому виявлені здібності потребують постійного розвитку й удосконалення?

- Чи можна розвивати творчі здібності?

- Що для цього потрібно робити?

- Що дають розвинені творчі здібності?

 Фізкультхвилинка (гра «Заборонений рух»)

V. Закріплення набутих знань

- Прочитайте прислів’я та приказки про здоров’я.

- Як ви вважаєте, що вони означають?

Чиста вода — для хвороби біда.

Здоров’я не купиш ні за які гроші.

Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють.

У здоровому тілі — здоровий дух.

Гра «Буває – не буває»

Летить літак, співає грак, розмовляє огірок, стрибає мак, каркає гусак, діти ідуть до школи, бувають мокрі ноги, півень живе в норі, риба плаває в воді, корова їсть траву, слон співає му, сонце світить у вікно, білка лізе у дупло.

VІ. Підсумок уроку

- Як треба використовувати свою обдарованість, щоб зберегти здоров'я?

- Як розвивати фантазію та уяву?

- Що треба робити, щоб стати творчими?

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кінд-Войтюк Наталія Василівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
3956
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку