Тема: Творчі здібності дитини.
Мета: ознайомлювати учнів із поняттям «творчі здібності»; розвивати фантазію та уяву; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя..
Тема: Творчі здібності дитини.
Мета: ознайомлювати учнів із поняттям «творчі здібності»; розвивати фантазію та уяву; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя..
Хід уроку
І. Організація початку уроку
Всі почули ви дзвінок,
Він покликав на урок.
Кожен з вас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть лиш дівчата,
А за ними і хлоп'ята.
ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь учнів
- Для чого потрібно відпочивати?
- Розкажіть про свій улюблений відпочинок.
- Назвіть ознаки втоми і перевтоми.
- Пригадайте, за яких видів діяльності ви швидше втомлюєтеся. Як знімаєте втому?
- Чи робите ви перерви, виконуючи домашнє завдання? Покажіть, які вправи ви виконуєте під час перепочинку.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
- Сьогодні ви ознайомитись з поняттям «творчі здібності», дізнаєтесь, як можна їх розвинути, а також як розвивати фантазію та уяву.
IV. Вивчення нового матеріалу
- Здібності – індивідуальні особливості, що забезпечують успіх у діяльності й легкість оволодіння нею.
- Творчі здібності – це вміння знаходити рішення в складних ситуаціях; швидкість думок (кількість ідей, що виникають дуже швидко), оригінальність (придумати щось нове чого не було раніше). Розвиток творчої особистості не відбувається самостійно, а потребує особливої уваги.
- Наш мозок складається з двох півкуль. Кожна частина відповідає за різні види діяльності. І їх можна розвивати. Важливо розвивати свою уяву і творчі здібності. Діти відвідують різні гуртки, де співають, малюють, грають на музичних інструментах. І таким чином вони розвиваються.
- Коли людина виконує будь-яку творчу роботу, це приносить їй задоволення, дарує радість. Вона має хороший настрій і як результат — гарне здоров'я.
Робота за підручником (с. 134-137)
- Розгляньте малюнки на с. 134. Доведіть: усе, що створила людина, є результатом її творчої діяльності.
- Розгляньте портрети видатних людей. Що ви про них дізналися?
- Чому виявлені здібності потребують постійного розвитку й удосконалення?
- Чи можна розвивати творчі здібності?
- Що для цього потрібно робити?
- Що дають розвинені творчі здібності?
Фізкультхвилинка (гра «Заборонений рух»)
V. Закріплення набутих знань
- Прочитайте прислів’я та приказки про здоров’я.
- Як ви вважаєте, що вони означають?
Чиста вода — для хвороби біда.
Здоров’я не купиш ні за які гроші.
Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють.
У здоровому тілі — здоровий дух.
Гра «Буває – не буває»
Летить літак, співає грак, розмовляє огірок, стрибає мак, каркає гусак, діти ідуть до школи, бувають мокрі ноги, півень живе в норі, риба плаває в воді, корова їсть траву, слон співає му, сонце світить у вікно, білка лізе у дупло.
VІ. Підсумок уроку
- Як треба використовувати свою обдарованість, щоб зберегти здоров'я?
- Як розвивати фантазію та уяву?
- Що треба робити, щоб стати творчими?