Мета:формувати уявлення про здоровий спосіб життя та його складові, сприяти усвідомленню необхідності ведення здорового способу життя; виховувати інтерес до занять фізичної культури і спорту; збагачувати словниковий запас в умовах словесно-жестової двомовності, розвивати зв'язне мовлення, слухове сприймання, коректувати вади звуковимови та граматичного ладу мовлення.
Тема: Подорож до Країни міцного здоров’я
Мета: формувати уявлення про здоровий спосіб життя та його складові, сприяти усвідомленню необхідності ведення здорового способу життя; виховувати інтерес до занять фізичної культури і спорту; збагачувати словниковий запас в умовах словесно-жестової двомовності, розвивати зв’язне мовлення, слухове сприймання, коректувати вади звуковимови та граматичного ладу мовлення.
Обладнання: карта маршруту подорожі, таблиці з мовним матеріалом, ілюстрації, картки для роботи «так», «ні»
ХІД УРОКУ
І.Організаційний момент
Привітання вчителя
Добрий день, мої милі діти, ви підросли і змужніли у нас. Будемо вчитись, дружити, радіти й називатись 3-Б клас.
Я сьогодні всіх щиро вітаю
в нашій школі, у дружній сім’ї,
і міцного здоров’я бажаю
й щастя-радості, любі мої.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадайте слова, які стосуються здоров’я. Наприклад: Я кажу перше слово - дотримуюсь правил гігієни
ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
У всі часи найбільше цінувалося здоров’я . Щоб його мати треба про нього самому дбати. А як це робити ми дізнаємось на уроці під час подорожі в країну Міцного здоров’я.
ІV. Робота над темою уроку
Вирушаємо у подорож стежинкою, яка має свої зупинки.
Перша зупинка РЕЖИМ ДНЯ
1.Діти , що таке режим дня? ( Режим дня - це правильне чергування навчання, праці і відпочинку.)
2.Коротка розповідь вчителя про режим дня
Кожен з нас повинен чітко дотримуватись режиму дня, щоб почувати себе бадьорим та веселим, добре вчитися, бути здоровим.
3.Гра « Режим дня»
Кожній дитині дається малюнок із серії Режим дня. Діти по черзі повинні розташувати на дошці.
РСС: режим дня, здоров’я
Далі рухаємось до зупинки «ОСОБИСТА ГІГІЄНА».
Щоб бути здоровим потрібно щоранку умиватись, чистити зуби, зачісувати волосся.
Гра «Знайди пару до слова»
Мило ножиці
Зуби гребінець
Волосся вода
Нігті щітка
РСС: мило, зуби, вода
В країну Міцного здоров’я веде зупинка РАНКОВА ЗАРЯДКА
Діти для чого потрібно робити зарядку? ( Стимулювати дітей до самостійних висловлювань. ) – щоб бути … (бадьорим, сильним, здоровим.)
Фізкультхвилинка.
( кілька вправ ранкової гімнастики)
РСС: зарядка, я люблю зарядку.
Ми дійшли до зупинки «Їжа – джерело росту і здоров’я».
«Хто до ста років хоче жити, той правильно їсти повинен вміти» – говорить народна мудрість.
Вправа « Визначити корисні продукти»
Вчитель показує малюнки по черзі, а діти показують картки «так» чи «ні».
(Овочі, фрукти, м'ясо, кока-кола, чіпси…)
РСС: овочі, фрукти, м'ясо .
Без відпочинку не може бути доброго здоров’я. Тому прийшла пора зупинки АКТИВНОГО ВІДПОЧИНКУ
А як ми вміємо відпочивати?Розповідь дітей. ( ігри на свіжому повітрі, екскурсії, прогулянки, заняття в спортзалі).
РСС: ігри, прогулянка
V. Підсумок уроку
Ось ми підійшли до країни МІЦНОГО ЗДОРОВ’Я .
А тепер пригадаймо, що потрібно робити, щоб бути здоровим. (Пройтись швидко по маршруту карти).
Дотримуватись режиму дня, особистої гігієни, робити ранкову зарядку, вживати корисну їжу, активно відпочивати.
Я сподіваюсь, що кожен із вас буде зростати здоровим!
Бережіть себе і свій організм, радійте життю. Набувайте хороші звички, привчайте себе до активного і здорового способу життя, будьте розумними і мудрими, обирайте самі правильні стежини, крокуйте ними до «Країни Міцного Здоров’я» і пам’ятайте, що ваше здоров’я – у ваших руках.