Розробка уроку з образотворчого мистецтва "Симетрія. Метелики".

Про матеріал
Дана розробка уроку стане в нагоді вчителям-дефектологам, асистентам. Урок розроблений для учнів з вадами розумого розвитку.
Перегляд файлу

Симетрія. Монотипія « Дивовижні метелики».

( Урок образотворчого мистецтва )

 

 

 

D:\всы файли\Для школи Ліля\метелики\кропивянка.jpgD:\всы файли\Для школи Ліля\метелики\махаон.jpg

 

 

 

 

Вчитель початкових класів КЗ «Чернівецька спеціальна ЗОШ №3»

Єрмілова Л. М.

 

 

 

 

Тема: Симетрія. Монотипія « Дивовижні метелики».

Мета: ознайомити з життям метеликів, характерними особливостями будови комах; активізувати знання учнів з поняттям «симетрія». Розвивати художньо – естетичне сприймання, образне мислення, фантазію. Виховувати чуйне ставлення до природи, охайність під час роботи з фарбами.

Обладнання: малюнки метеликів, іграшка – гусениця, мультимедійна презентація.

Хід уроку:

  1. Організація класу у колі.

Наш девіз:

Усміхнися всім навколо

Сонцю, небу, квітам, людям

І тоді обов’язково день тобі

Веселим буде.

( усміхніться нашим гостям )

  1.        – А зараз підійдіть усі до мене.
  • Сьогодні у нас незвичайний урок.

У світ природи ми зробимо крок.

Це творчості час, фантазії час.

Цікаві завдання чекають навас.

  1. Гра із гусеницею.
  • Давайте пограємо в гру, яка допоможе нам згадати матеріал минулих уроків. Я пропоную вам цікаву гостю – маленьку кольорову гусеницю, той хто візьме її в руки, повинен дати відповідь на запитання.
  • Як називається не велика дерев’яна або пластикова дощечка, на якій художник змішує фарби під час роботи? (Палітра)
  • Які основні кольори ви знаєте?
  • Скажіть мені художники, якого кольору дощик?
  • Якого кольору вітер?
  • Якого кольору вечір?
  • Якого кольору зима?
  • Якого кольору весна?
  • Якого кольору літо?
  • Якого кольору осінь?
  • А зараз відгадайте загадку.

Намалювати можна нею

Будинки, хмари і поля.

Зелену, затишну алею,

Високі гори і моря.

Зачарувати можна нею –

Така вона чудова й гарна!

Ти знаєш, як зовуть цю фею?

Її зовуть, звичайно….(фарба)

  1. Вивчення нового матеріалу.
  • Діти скажіть, як ви гадаєте чи зможе наша гусениця – чарівниця перетворитися на яскравого веселого метелика?
  • Дійсно зможе, але за допомогою ваших пензликів і фарб.
  • Сьогодні на уроці ми будемо з вами малювати фарбами, а що саме ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Він яскраві крильця має,

Сам на квіточки сідає.

Прудко, весело літає,

Аж дві пари крилець має,

Ні бджола він і не джмелик

Всі зовуть його…(метелик)

  1.        – Метелики, діти – одні з найгарніших істот на Землі. Люди захоплюються їх яскравою красою і навіть називають їх чарівниками. А знаєте чому? Бо вони зазнають повного перетворення. З яйця, відкладеного метеликом, з’являється маленька гусінь, яка все своє життя їсть і росте. Потім гусінь перетворюється в не рухому, але живу лялечку. Так от з лялечки з’являється метелик.
  2.        Інформація про характерні особливості будови комах.

(Увага на малюнок)

  • Яку форму має тулуб? (Два з’єднаних між собою витягнутих овала)
  • Яку форму мають крильця? (Овальну або округлу)
  • Скільки крил має метелик? (чотири, 2-великих і 2-маленьких)
  • Звідки починаються крила? (З середини тулуба, там де з’єднуються два овали)
  • Зверніть увагу чи однакові за розміром крила метелика? (Так, тіло метелика однакове з обох боків)
  • Це явище називають «симетрією». Кажуть так: Тіло метелика симетричне. (повторіть будь ласка)
  • А що іще можна назвати симетричним? (яблуко, листок, ялинка)

Фізхвилинка у колі.

  1. Показ і пояснення техніки виконання роботи вчителем.
  • Уважно дивіться, у якій послідовності слід виконувати роботу.
  • 1. Склади аркуш паперу вдвоє по його довжині.
  • 2. На ліву половину аркуша поклади шаблон і обведи його.
  • 3. Нанеси на обведений зразок фарбою кольорові плями.
  • 4. Накрий половинку аркуша з кольоровими фарбами іншою і притисни їх долонею.
  • 5. Розгорни папір, домалюй деталі.
    1.        Повторення завдання. Правила виконання практичного творчого завдання учнями. (Індивідуальна робота з учнями)

Фізхвилинка для очей «Чарівні метелики».

  1.        Гра «Мрії». Розвиток мовлення.
  • Метелики це символ мрії. За давньою легендою метелики передають наші бажання небесам, і якщо прошепотіти метелику своє бажання, воно неодмінно здійсниться. (Мрії дітей)
  1. Підведення підсумку уроку.
  • Чи сподобався вам цей урок?
  • А чи сподобалися вам ваші метелики?
  • А зараз виберіть собі квітку на галявині і покладіть свого метелика. (Виставка робіт)
    1.        Оцінювання робіт учнів.

 

 

docx
Додав(-ла)
Єрмілова Лілія
Пов’язані теми
Образотворче мистецтво, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
11 лютого 2021
Переглядів
1129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку