Розробка уроку з предмету «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» для здобувачів освіти 5-х класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з вадами слуху

Про матеріал

Розробка уроку з предмету «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА» для здобувачів освіти 5-х класів

спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з вадами слуху

Перегляд файлу

 

 

Комунальний заклад «Харківська спеціальна загальноосвітня

школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 6» Харківської обласної ради

 

 

 

 

Автор-укладач:

учитель фізичної культури, спеціаліст «другої кваліфікаційної категорії»

Безкровна Д.Д.

 

 

Харків

2018

Дата_______                                                                                                                  Вчитель:  Безкровна Д.Д.                                                                                                                                                            

Конспект уроку №28

з фізичної культури

для здобувачів освіти 5-Б класу

Задачі уроку:

  1. Повідомити теоретичні відомості з  «правил безпеки життєдіяльності на уроках фізичної культури» .
  2. Закріпити стрибкові вправи.
  3. Формування уваги і кмітливості під час проведення рухливих ігор (під час повторення рухливої гри «Вудочка»).
  4. Розвивати швидкість і спритність  в іграх – естафетах з великим м’ячем.

Структура уроку: комбінований урок.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: кеглі, скакалка, прапорці.

Словник: правила поведінки, техніка безпеки, стрибкові вправи, стрибки зі скакалкою.

 

 

 

Частина

уроку

 

 

Зміст уроку

 

 

Доз.

 

 

Організаційно-методичні

вказівки

Підготовча частина уроку

15 хв.

 

1. Шикування. Рапорт. Повідомлення задач уроку.

 

Фонетична зарядка

Під час занять фізичними вправами потрібно бути дуже уважними з метою запобігання травм.

 

Розмовна хвилинка

Що таке урок фізичної культури? Чим ви займаєтесь на уроках фізичної культури? Що треба знати, щоб запобігти травмуванню?

 

Теоретичні знання: «Правила безпеки життєдіяльності на уроках фізичної культури ».

 

2. Стройові вправи

 

*Команда для розрахунку: «На перший та другий - розрахуйсь!».

Команда: «У дві шеренги - ставай!».

Другі номери стоять на місці. Перші номери роблять крок правою назад, крок лівою убік  і приставляючи праву стають у потилицю другим номерам утворивши другу шеренгу.

*Команда: «В одну шеренгу - ставай!».

Другі номери стоять на місці. Перші номери роблять крок правою убік, крок лівою та приставляючи праву стають на свої місця утворивши одну шеренгу.

*  Виконання команд: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!». Повороти направо, наліво, кругом.

3. Різновиди ходьби:

  - На носках;

  - На п’ятах;

  - На зовнішній стороні ступи;

  - На внутрішній стороні стопи;

  - Перекатом з п’яти на носок.

4.  Повільний біг.

 

 

  1. Перестроювання колони по одному в колону по два в русі.

*Команда: «Наліво, в обхід в колону по два – кроком РУШ!», після повороту першої двійки слідуючи виконують поворот під команду свого замикаючого на тому  ж місці, що і перші.

Команда:

«Клас! На місці, стій!».

  1. Комплекс загально розвивальних вправ на місці.
  2. Гра «Заборонений рух».

 

1 хв.

 

2 хв.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

2 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

2 хв.

 

 

 

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

 

Проводити корекційну роботу, використовуючи читання з лиця, з перешкодами. Корегувати вимову учнів.

 

Слідкувати за правильною вимовою звуків «Ч-Ш».

Слідкувати  за правильною постановою наголосу у словах.

 

Отримати зворотну інформацію.

Корегувати вимову звуків.

Відповідати повними реченнями.

Звернути увагу на вірне виконання перестроювання.

Тренувати увагу школярів.

Перешикування з однієї шеренги в дві.

Перешикування виконується на три рахунки.

 

 

 

 

 

Перешикування з двох шеренг в одну.

Перешикування виконується на три рахунки.

 

 

Звернути увагу на поставу, правильне виконання повороту.

 

Руки вверх

Руки за головою           Дотримуватися

                                      дистанції між учнями

    Руки на поясі

 

Тримати дистанція між учнями. Під час бігу руки працюють в передньо - задньому напрямку: вперед до підборіддя, назад до опори.

Звернути увагу на правильне виконання перестроювання.

 

 

 

 

 

 

Навчальна картка №1 додається.

Навчальна картка №2  додається.

Розвивати увагу учнів. Гра починається за зоровим сигналом вчителя.

Основна

частина

уроку

20-25 хв.

  1. Стрибкові вправи:

 

*На місці на правій, на лівій нозі;

*На двох з просуванням вперед;

*На двох ногах з поворотом на 180 і 270.

*Біг стрибками.

 

 

 

 

9. Естафета з м’ячем.

10. Рухлива гра «Вудочка».

 

11. Вправи на відновлення дихання.

 

Учні стають у дві у колони по одному, виконують стрибки за зоровим сигналом вчителя, поточно.

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки на поясі,по сигналу вчителя робити поворот на 180 і 270

Максимальна частота виконання вправи. Акцентувати увагу на відштовхування.

Руки працюють,як при бігу: вперед до підборіддя,назад до опори.

Навчальна картка № 3 додається.        Ігровий метод

Дотримуватися

Навчальна картка № 4 додається.                        чітко

                                                                 встановлених

правил гри.

Звернути увагу на самостійне відновлення дихання.

Заключна частина уроку

5 хв.

12. Шикування, підведення підсумків уроку, домашнє завдання.

 

 

Звернути увагу на стан  школярів.

Відмітити кращих  школярів, які найкраще впоралися з задачами уроку.

Домашне завдання: повторити комплекс загально- розвивальних вправ на місці.

 

 

 

Навчальні картки

 

№ навчальної картки

 

Назва навчальної картки

 

Зміст

1

Комплекс загально- розвивальних вправ на місці

  1. В.п.- руки унизу, пальці з’єднанні

1-2 – піднятись на носки, руки уверх, долонями уверх

3-4 – В.п.

Повторювати 4р

  1. В.п.- руки в сторони

1-2 – напівприсід на правій, ліву уперед, руки уперед

3-4 – В.п.

5-8 – те саме з іншої ноги.

Повторити 4р.

  1. В.п.- широка стійка ноги нарізно, руки в сторони.

1 – згинаючи ліву, нахил вправо, праву руку зігнути за спину, ліву над головою, дивитися через праве плече

2 – В.п.

3-4 – те саме в іншу сторону

  1. В.п.- стійка на колінах, руки за головою.

1-2 – поворот направо, нахил назад, правою рукою торкнутися п’яток

3-4 – В.п.

5-8 – те саме в іншу сторону

Повторити 8р

  1. В.п.- сід, руки в сторони

1 – піднімаючи ноги, хлопок в долоні під ними

2 – В.п.

Повторити 8р

  1. В.п.- упор сидячи

1-2 – упор лежачи ззаду, праву уперед

3-4 – В.п.

5-8 – те саме з іншої ноги

Повторювати 4р.

  1. В.п.- сід ноги нарізно, руки в сторони.

1 – пружинистий нахил до лівої ноги, торкнутися руками носка

2 – те саме уперед, торкнутися руками підлоги

3 – те саме до правої ноги

4 – В.п.

Повторити 8р.

  1. В.п.- лежачи на спині з опорою на зігнуті ноги і руки

1-2 – міст

3-4 – В.п.

Повторити 8р.

  1. В.п.- упор лежачи

1 – зігнути руки, ліву назад

2 – В.п.

3-4 – те саме, але праву назад.

Повторити 4р.

  1. В.п.- руки в сторони

1 – стрибок уверх і хлопок в долоні перед собою

2 – стрибок уверх з хлопком в долоні за спиною.

Повторити 16р.

Ходьба на місці.

2

Гра на увагу учнів

«Заборонений рух»

Гравці стають у коло на відстані витягнутих у сторони рук. Учитель також стає з ними в коло і пропонує виконувати за ним усі рухи, за винятком «забороненого», який він сам  установив. Наприклад, не можна виконувати рух «руки на поясі». Вчитель виконує різні рухи, а всі діти повторюють їх. Раптом він виконує «заборонений» рух. Хто з учасників-гравців помилиться, той робить крок вперед або штрафується. Гра триває.

Вказівки до гри. Гравці повинні повторювати всі вправи, крім «заборо­неного» руху. Штраф може бути таким: пострибати на обох ногах як «зай­чик»; відгадати загадку...

3

Естафета на розвиток швидкості та спритності

 

«Біг за м’ячем »

Розвивати швидкість, спритність та організованість. Виховувати інтерес до рухливих ігор.

Діти стають у дві колони. На рахунок: «1,2,3 – початок гри!» Діти під номером «1» швиденько, переганяючи один одного, біжать до кеглі, беруть  м’яч,ведуть м’яч (як у баскетболі, однією рукою), добігають до учня під номером «2», передають йому м’яч та стають у кінець колони. Естафету починаю учень під номером «2». Перемагає команда, яка перша виконала завдання естафети.

Під час гри слід не забувати про правила безпеки, вміти контролювати свої емоції.

4

Рухлива гра на розвиток уваги та кмітливості

«Вудочка»

Учні стоять у колі обличчям до центру, на відстані витягнутих у сторони рук. Учитель - «рибак» (використати солом'яний бриль) стоїть у центрі кола.

«Рибак» крутить по колу «ву­дочку» (скакалку) так, щоб вона прослизнула під ногами учнів. «Рибки» стрибають через «вудочку», намагаючись не за­чепити її. Спійманим вважають того, до кого доторкнеться «скакалка».

Учні стрибають тоді, коли «вудочка» наближається до них.

 

Даний урок відповідає календарному плануванню з фізичної культури у 5 класі.

Під час уроку застосовані:  фронтальний, груповий, ігровий методи.

Теоретичний матеріал про правила безпеки під час проведення рухливих ігор, подається у вигляді малюнків.

Акцентується увага на розвиток швидкості, точності засобами рухливих ігор.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку