Розробка уроку з теми "Що ти робив вчора?"

Про матеріал
Розробка уроку з теми "Що ти робив вчора?" Розробка року допоможе учням засвоїти вивчення минулого часу
Перегляд файлу

Тема.  «Де ти був учора?». Ukraine and London “Where were you yesterday?”  

 

Мета:

         навчальна: активізувати лексико-граматичний матеріал за темою «It was yesterday», запитувати про події в минулому часі та відповідати на запитання, виражати своє ставлення до когось / чогось,       удосконалювати компетенції          читання,     говоріння, збільшення обсягу знань про соціокультурну специфіку мови країни, що вивчають; 

         розвивальна: уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні;

         виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі, учити культурі спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому світі.

Обладнання: ноутбук, мультимедійна дошка, презентація, ігри, мікрофон, підручник, картки із завданнями.

 

План уроку

 

І. Орг.момент

1.Привітання, підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

The song “Hello” - https://youtu.be/pqDEwPi7vxg?si=DJ1PGb5WYuolj9Bn  

2.Мовленнєва розминка

Game “Microphone”

 

Pupil 1: I was at home yesterday.

T: Great! Now, let's add a bit more detail. Tell us what you were doing at home yesterday.

Pupil 2: I was reading the book.

T: Excellent! Imagine you were in a different place yesterday. Where would you have liked to be?

Pupil 3: I would have loved to be at the beach enjoying the sun.

T: Sounds wonderful! If you were in Ukraine yesterday, where do you think you would have been?

Pupil 4: If I were in Ukraine yesterday, I might have visited some historical landmarks in Kyiv.

T: Interesting! And if you were in London yesterday, what do you think you would have been doing?

Pupil 5: If I were in London yesterday, I would have probably explored the British Museum or taken a stroll along the Thames River.

3. Гра на швидкість і вимову:

Поставте таймер на 1-2 хвилини, учні повинні якомога швидше сказати речення "Where were you yesterday?" 4. Повідомлення теми і мети уроку

 

II. Основна частина

1.     Перевірка та повторення лексичного матеріалу. Game "Where is this sentence from?"

Напишіть декілька речень про вчорашні події у різних місцях і попросіть учнів вгадати, де вони могли відбутися.

 

2.     Listening Song “Was, Were”

https://www.youtube.com/watch?v=KAsacxmPh1Q

 

 

3.     Фізкультхвилинка https://youtu.be/z8XOKKaW_2c?si=VXmo0iTmjBPx7H8s  

 

4.     Grammar.Writing

Перевірка та повторення граматичного матеріалу            Game “Puzzle”. Work in groups

https://wordwall.net/uk/resource/15502338/english/was-were-pronoun  

  

T: We have a quote by Byron: "He who loves not his country, can love nothing." Let's explore what makes our countries, Ukraine and England, special. Look at the blackboard; you can see the words "Ukraine" and "London" written there.

T: I'd like you to divide into two groups. Group 1 will focus on describing Ukraine, and Group 2 will describe England. You can use the letters from the words on the blackboard to help structure your descriptions. Ready? Let's begin!

Group 1 (Ukraine):

U - Ukraine has unique traditions.

K - Kiev is the capital city of Ukraine.

R - Rich history and culture.

A - Amazing food like borscht and varenyky.

I - Interesting folk dances and songs.

N - Nature, including mountains and the sea.

E - Embroidery, a traditional Ukrainian craft.

Group 2 (England):

E - England has exciting landmarks like Big Ben.

N - Nature, including beautiful countryside.

G - Great literature from famous writers.

L - London, the capital city, is very busy.

A - Aristocratic history with old castles.

N - National symbols like the English flag.

D - Delicious English tea and cakes.

T: Well done, everyone! Both groups did a fantastic job describing Ukraine and England using the letters we found on the blackboard. Great work!

5.     Reading/Speaking Activity.

Розвиток навичок говоріння та читання.

Work in pairs

Ex.4, p.97

6.     Вивчення пісні.

III.      Заключна частина уроку

1.     Д/з

2.     Рефлексія.Оцінювання

 

 

pdf
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
12 березня
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку