Конспект уроку в 3 класі
Тема: Квілінг «Барви осені»
Цілі : Формувати уявлення про нову техніку творчості-квілінг. Виконання картини за темою «Барви осені» у новій техніці.
Завдання:
навчальні: познайомити учнів з поняттям техніки квілінг; навчити учнів виготовляти деталі для картини із різнокольорових смужок; познайомитися з технікою безпеки на уроці;
розвивальні:розвиток пізнавальних інтересів та активності на уроці;викликати мотивацію до занять;
виховні: надання уваги безпечній роботі з необхідними інструментами.
1.Предметні УНД:
Познайомити учнів з новим видом роботи з папапером.
Розвиток дрібної моторики.
Виховання працелюбності.
2.Пізнавальні УНД:
•Аналіз малюнків і виконання роботи за ними.
• Планування послідовності дій для реалізування поставленої мети.
3.Регулятивні УНД:
• Правильна організація робочого місця.
• Постанова навчальної цілі.
• Раціональне використання необхідних ресурсів для виконання роботи.
4.Комунікативні УНД:
• Вміння працювати у команді.
Тип заняття: Вивчення нового матеріалу. Методи: бесіда, пояснення, демонстрація, практичні вправи.
Обладнання:
для вчителя:
проектор;
картки із зображеннями елементів техніки «Квілінг»;
смужки паперу;
зразок роботи.
для учнів:
кольоровий папір;
смужки для техніки «Квілінг», шириною 5мм;
клей ПВА;
серветки;
пензлі для клею;
зубочистки.
Хід заняття:
-Доброго ранку,любі учні!
У цей ранковий, добрий час
Я рада, діти, бачить вас.
Треба всім нам привітатись.
Вліво-вправо поверніться,
Один одному всміхніться.
Чи готові до уроку? Молодці!
То ж сідайте. Працювати почали.
2.
Постановка теми та цілі уроку. Мотивація учбової діяльності.
-Що ви бачите на малюнку?
-Яку пору року вам нагадують ці кольори?
-Чи хтось із вас знає,що це за техніка? Можлтво вже хтось робив таке?
3.Актуалізація опорних знань.
- Почнемо з того,що ж таке квілінг?
Квіллінг - це різновид рукоділля, Який має цікаву техніку создания візерунків з паперових смужок. За допомогою цієї техніки можна оформити практично все, что підкаже вам ваша фантазія: рамки для фотографій, вітальні листівки, різні предмети інтер'єру та багато іншого.
-Сьогодні ми з вами спробуємо створити шедеври,використовучи нову техніку.
А яку саме роботу ми будемо робити,ви мені і допоможете дізнатися.
-Скажіть мені будь ласка,яка пора року в нас зараз?(осінь)
- З якими кольорами у вас асоціюється осінь?(Відповіді дітей)
-З листами якого дерева усі фотографуються?(клен)
-Отже,сьогодні на уроці ми будемо робити з вами зображення клена у вигляді квілінгу. Показ прикладу роботи.
4.Творча практична діяльність.
Зараз,я кожному з вас роздам допоміжні картки аби вам було легше зрозуміти новий матеріал.
-Паперових елементів дуже багато,але ми сьогодні навчимося використовувати лише три види. Ці види мають назву-око та зігнуте око,а також напівромб.
-Давайте розглянемо з чого буде складатися наша картина.(гілка та декілька кленових листів)
-Які інструменти нам знадобляться для виконання нашої роботи?(папір, ножиці, клей, пензлик,зубочистка)
Давайте обов’язково згадаємо з вами правила техніки безпеки.
-Перш ніж почнемо робити роботу, згадаємо про правила роботи з колючо-ріжучими предметами. (Повторюють діти разом з учителем)
1) .Під час роботи бути уважним, не відволікатися і не відволікати інших.
2). Леза ножиць в неробочому стані повинні бути зімкнуті.
3). Передавати ножиці потрібно кільцями вперед з зімкнутими лезами.
4). Не можна різати на ходу.
5). Не можна брати колючі предмети до рота.
6). Дотримуватися порядку на робочому місці.
- А тепер трохи відпочинемо.
5.Фізкультхвилинка.
Треба дружно всім нам встати,
Фізкультпаузу почати.
Руки вгору, руки вниз,
На сусідів подивись
І зроби чотири кроки –
Заморились на уроках.
Вище руки підніміть
І спокійно опустіть.
Нахиліться, розхиліться,
Станьте прямо, усміхніться.
Плесніть, діти ,кілька раз...
За роботу, все гаразд!
Давайте розпочато нашу роботу и розглянемо як саме потрібно створювати потрібні елементи.
Виготовлення елементів під назвою око та зігнуте око,яке супроводжується поясненнями вчителя.
- Накручуємо паперову смужку до тих пір, поки вона не закінчиться по довжині. Після цього закріплюємо кінець клеєм, не знімаючи її з інструменту. Потім з двох сторін здавлюємо його і отримуємо форму око. Для того щоб отримати форму зігнуте око, потрібно придавлені кути трохи вигнути в різні боки.
-
Для того,щоб створити елемент у формі напівромбу,потрібно почати з тих самих дій,але у кінці,круглий елемент здавити двома пальцями внизу та придавити подушкою пальця зверху.
Тепер після того,як ми створили усі необхідні елементи,можемо сформувати з вами картину.
Самостійна робота учнів.
Учні виконують роботу, а я спостерігаю, раджу, керую діяльністю, відповідаю на запитання учнів, допомагаю у виконанні завдання. Контролюю дотримання правил безпеки.
6.Рефлексія.
- Підніміть палець до верху,якщо вам сподобалась ваша робота на уроці.
- Опустіть палець до низу,якщо вам не сподобалась ваша робота на уроці.
7.Підсумки уроку.
-Чого ви сьогодні навчилися?
-Чи запам'ятали ви,що таке квілінг?
Я можу сказати,що ви великі молодці,ви дуже добре попрацювали,тому пропоную вам,влаштувати виставку ваших робіт у нашій класній кімнаті.
|
|
|