Розробка уроку з трудового навчання. Техніка квілінг.

Про матеріал
Вивчення нової техніки роботи з папером-квілінг. Тема:барви осені. Виконання невеличкої картинки "гілка клена".
Перегляд файлу

Конспект уроку  в 3 класі

 

Тема: Квілінг «Барви осені»

Цілі : Формувати уявлення про нову техніку творчості-квілінг. Виконання картини за темою «Барви осені» у новій техніці.

Завдання: 
навчальні: познайомити учнів з поняттям техніки квілінг; навчити учнів виготовляти деталі для картини із різнокольорових смужок; познайомитися з технікою безпеки на уроці;

розвивальні:розвиток пізнавальних інтересів та активності на уроці;викликати мотивацію до занять;
виховні: надання уваги безпечній роботі з необхідними інструментами.

1.Предметні УНД: 
Познайомити учнів з новим видом роботи з папапером.

Розвиток дрібної моторики.

Виховання працелюбності.
2.Пізнавальні УНД:
•Аналіз малюнків і виконання роботи за ними.
• Планування послідовності дій для реалізування поставленої мети.

3.Регулятивні УНД: 
• Правильна організація робочого місця.

• Постанова навчальної цілі.
• Раціональне використання необхідних ресурсів для виконання роботи.

4.Комунікативні УНД:
• Вміння працювати у команді.
Тип заняття: Вивчення нового матеріалу. Методи: бесіда, пояснення,  демонстрація, практичні вправи.
Обладнання:

для вчителя:
проектор;
картки із зображеннями елементів техніки «Квілінг»; 
смужки паперу;

зразок роботи. 
для учнів:
кольоровий папір;

смужки для техніки «Квілінг», шириною 5мм;
клей ПВА; 
серветки;
пензлі для клею;
зубочистки.


Хід заняття:

  1. Організаційний момент.

-Доброго ранку,любі учні!

У цей ранковий, добрий час

Я рада, діти, бачить вас.

Треба всім нам привітатись.

Вліво-вправо поверніться,

Один одному всміхніться.

Чи готові до уроку? Молодці!

То ж сідайте. Працювати почали.

2.
Постановка  теми та цілі уроку. Мотивація учбової діяльності. 

-Що ви бачите на малюнку?

-Яку пору року вам нагадують ці кольори?

-Чи хтось із вас знає,що це за техніка? Можлтво вже хтось робив таке?

3.Актуалізація опорних знань.

- Почнемо з того,що ж таке квілінг?

Квіллінг - це різновид рукоділля, Який має цікаву техніку создания візерунків з паперових смужок. За допомогою цієї техніки можна оформити практично все, что підкаже вам ваша фантазія: рамки для фотографій, вітальні листівки, різні предмети інтер'єру та багато іншого.

-Сьогодні ми з вами спробуємо створити шедеври,використовучи нову техніку.

А яку саме роботу ми будемо робити,ви мені і допоможете дізнатися.

-Скажіть мені будь ласка,яка пора року в нас зараз?(осінь)
- З якими кольорами у вас асоціюється осінь?(Відповіді дітей)


-З листами якого дерева усі фотографуються?(клен)
-Отже,сьогодні на уроці ми будемо робити з вами зображення клена у вигляді квілінгу. Показ прикладу роботи.

 

4.Творча практична діяльність.

Зараз,я кожному з вас роздам допоміжні картки аби вам було легше зрозуміти новий матеріал.


-Паперових елементів дуже багато,але ми сьогодні навчимося використовувати лише три види. Ці види мають назву-око та зігнуте око,а також напівромб.

-Давайте розглянемо з чого буде складатися наша картина.(гілка та декілька кленових листів)

-Які інструменти нам знадобляться для виконання нашої роботи?(папір, ножиці, клей, пензлик,зубочистка)

Давайте обов’язково згадаємо з вами правила техніки безпеки.

-Перш ніж почнемо робити роботу, згадаємо про правила роботи з колючо-ріжучими предметами.  (Повторюють діти разом з учителем)

 1) .Під час роботи бути уважним, не відволікатися і не відволікати інших.

 2).  Леза ножиць в неробочому стані повинні бути зімкнуті.

 3).  Передавати ножиці потрібно кільцями вперед з зімкнутими лезами.

 4).  Не можна різати на ходу.

 5).  Не можна брати колючі предмети до рота.

 6).  Дотримуватися порядку на робочому місці.

 - А тепер трохи відпочинемо.

5.Фізкультхвилинка.

Треба дружно всім нам встати,

Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз,

На сусідів подивись

І зроби чотири кроки –

Заморились на уроках.

Вище руки підніміть

І спокійно опустіть.

Нахиліться, розхиліться,

Станьте прямо, усміхніться.

Плесніть, діти ,кілька раз...

За роботу, все гаразд!

Давайте розпочато нашу роботу и розглянемо як саме потрібно створювати потрібні елементи.

Виготовлення елементів під назвою око та зігнуте око,яке супроводжується поясненнями вчителя.

- Накручуємо паперову смужку до тих пір, поки вона не закінчиться по довжині.  Після цього закріплюємо кінець клеєм, не знімаючи її з інструменту.  Потім з двох сторін здавлюємо його і отримуємо форму око.  Для того щоб отримати форму зігнуте око, потрібно придавлені кути трохи вигнути в різні боки.

-

Для того,щоб створити елемент у формі напівромбу,потрібно почати з тих самих дій,але у кінці,круглий елемент здавити двома пальцями внизу та придавити подушкою пальця зверху.


Тепер після того,як ми створили усі необхідні елементи,можемо сформувати з вами картину.

Самостійна робота учнів.

Учні виконують роботу, а я спостерігаю, раджу, керую діяльністю, відповідаю на запитання учнів, допомагаю у виконанні завдання.  Контролюю дотримання правил безпеки.

6.Рефлексія.

- Підніміть палець до верху,якщо вам сподобалась ваша робота на уроці.

- Опустіть палець до низу,якщо вам не сподобалась ваша робота на уроці.

7.Підсумки уроку.

-Чого ви сьогодні навчилися?

-Чи запам'ятали ви,що таке квілінг?

Я можу сказати,що ви великі молодці,ви дуже добре попрацювали,тому пропоную вам,влаштувати виставку ваших робіт у нашій класній кімнаті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 жовтня 2021
Переглядів
2254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку