Конспект уроку за технікою папертоль
Тема: “День Святого Валентина”
Цілі : Формувати уявлення про нову техніку творчості-папертоль. Виконання картини за темою “День Святого Валентина “ у новій техніці.
Завдання:
навчальні: познайомити учнів з поняттям техніки папертоль; навчити учнів вирізати деталі для картини; познайомитися з технікою безпеки на уроці;
розвивальні:розвиток пізнавальних інтересів та активності на уроці;викликати мотивацію до занять;
виховні: надання уваги безпечній роботі з необхідними інструментами.
1.Предметні УНД:
Познайомити учнів з новим видом роботи з папапером.
Розвиток дрібної моторики.
Виховання працелюбності.
2.Пізнавальні УНД:
•Аналіз малюнків і виконання роботи за ними.
• Планування послідовності дій для реалізування поставленої мети.
3.Регулятивні УНД:
• Правильна організація робочого місця.
• Постанова навчальної цілі.
• Раціональне використання необхідних ресурсів для виконання роботи.
Тип заняття: Вивчення нового матеріалу.
Методи: бесіда, пояснення, демонстрація, практичні вправи.
Обладнання: Невеликі гострі ножиці з прямими кінчиками для вирізання деталей.Звичайні канцелярські ножиці.Клейові подушечки або об'ємний скотч 2-5 мм (для склеівнія шарів).Різнокольорові фломастери для зафарбовування зрізу деталей. Це проста дія приховує білі краю шару, роблячи картину реалістичною).
Хід заняття
Організаційний момент
Дітям пропонується перед початком роботи промовити такі слова:
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!
Постановка теми та цілі уроку. Мотивація учбової діяльності.
Зараз у нас за вікном зима і сьогодні у нас непростий день. Сьогодні в нас свято-День Святого Валентина.
-Що ви знаєте про це свято?
Я хочу розповісти вам історію виникнення валентинок.
Я гадаю ви вже здогадалися,що ми будемо з вами робити. Так,це валентинка. Але ми будемо робити її у цікавій формі.
Вона буде виглядати ось так.
Актуалізація опорних знань.
Папертоль - мистецтво перетворення тонких листів із зображеннями в об'ємну картину.
Суть в тому, що майстер вирізає кілька плоских зображень, накладає їх один на одного особливим способом. І в результаті отримує 3D-аплікацію.
Творча практична діяльність.
Зараз,я кожному з вас роздам допоміжні картки аби вам було легше зрозуміти новий матеріал. І саме з цих карток ви і виготовите деталі для вашої картини.
Самостійна робота учнів.
Учні виконують роботу, а я спостерігаю, раджу, керую діяльністю, відповідаю на запитання учнів, допомагаю у виконанні завдання. Контролюю дотримання правил безпеки.
6.Рефлексія.
- Підніміть палець до верху,якщо вам сподобалась ваша робота на уроці.
- Опустіть палець до низу,якщо вам не сподобалась ваша робота на уроці.
7.Підсумки уроку.
-Чого ви сьогодні навчилися?
-Чи запам'ятали ви,що таке папертоль?
Я можу сказати,що ви великі молодці,ви дуже добре попрацювали,тому пропоную вам створити скриньку у яку ви анонімно можете кинути листівку адресовану комусь зі своїх друзів.