Розробка уроку з української літератури в 9 класі «І. П. Котляревський. «Наталка Полтавка». Наталка – уособлення кращих рис української жінки»

Про матеріал
Продовжити роботу над  драмою І. Котляревського «Наталка Полтавка», навчати аналізувати   образ головної героїні та художні засоби, які використовує автор для  змалювання Наталки; характеризувати та порівнювати образи інших  головних дійових осіб драматичного твору, визначати мотиви їхньої  поведінки;  
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розробка уроку з української літератури в 9 класі «І. П. Котляревський. «Наталка Полтавка». Наталка – уособлення кращих рис української жінки»

Номер слайду 2

Мета (формувати компетентності):предметні: продовжити роботу над  драмою І. Котляревського «Наталка Полтавка», навчати аналізувати   образ головної героїні та художні засоби, які використовує автор для  змалювання Наталки; характеризувати та порівнювати образи інших  головних дійових осіб драматичного твору, визначати мотиви їхньої  поведінки; ключові: навички аналізу дійових осіб драматичного  твору;комунікативні: розвивати вміння аргументовано доводити свою думку; інформаційні: навички порівняння та зіставлення;   загальнокультурні: осмислювати важливість таких моральних чеснот,  як чесність, відданість, вірність у коханні, уміння відстоювати людську гідність.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Інтелектуальна     розминкаhttps://naurok.com.ua/test/i-kotlyarevskiy-natalka-poltavka-3104279.html

Номер слайду 5

Гра «Словесний портрет» https://learningapps.org/display?v=p1cabj5nc24

Номер слайду 6

І. Карпенко –Карий назвав п’єсу «Наталку Полтавку» -праматір’ю українського народного театру.   А що таке театр?     (Театр –це геніальне творіння людської думки, дивовижний світ ілюзій і фантазій, сміху і сліз, любові й ненависті, драми і комедії людського буття)-А з чим у вас асоціюється це слово?                 Т – (творчість,талант…) Е – (ерудиція, енергійність…)                 А – (артист, актор…)                 Т – (трупа, твір…)                 Р – (репертуар, роль…)

Номер слайду 7

Епіграф уроку Щастя дістається тим, хто за нього бореться. П’єр Бомарше

Номер слайду 8

  «Незакінчені речення»Я вважаю, що на цьому уроці ми…Сьогодні йтиме мова про…Скоріш за все на уроці ми розглянемо…На власне щастя заслуговують…Щасливим може бути той,…

Номер слайду 9

Проблемна ситуація

Номер слайду 10

Наталка. Возний. Петро

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Асоціативний ланцюжок ЩАСТЯ Щ – щирість. А – р. Адість. С – сім’я. Т – талант. Я – коханн. Я

Номер слайду 16

Високий рівень: написати міні-твір для дівчат “Я вчитимусь у Наталки…”, для хлопців “ Чи співпадає мій ідеал дівчини з образом Наталки?”Достатній рівень: скласти СЕНКАН «Наталка», «Петро», «Возний»Середній: с.183, завд.1 письм. Домашнє завдання

Номер слайду 17

Схема сенкануІменник (тема). Два прикметники ( яке воно?)Три дієслова (що воно робить?)Фраза-висновок з чотирьох слів.Іменник- синонім до теми.

pptx
Додано
24 листопада
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку