Розробка уроку з української мови 1 клас

Про матеріал
Тема.Слова -назви предметів.Постава під час письма.Рядок.Верхня і нижня рядкові лінії.Підготовка руки до друкування букв:письмо верхньої та нижньої лінії за зразком.
Перегляд файлу

Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14

Білозерської міської ради

 

 

 

                              Підготувала

учитель початкових класів

                                                       Маглена Олена Сергіївна

 

 

 

Тема. Слова – назви предметів. Постава під час письма. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком.

 

Очікувані результати:

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі (погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції;

- перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації ;

- розповідає про те, що зацікавило в усному повідомленні ;

- висловлює думку, що подобається в почутому, а що – ні ;

- обґрунтовує свої вподобання ;

- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого ;

- виділяє голосом ключові слова і фрази у власному усному висловлюванні .

 

Обладнання до уроку: картки для гри «Хто що їсть?» , наочний матеріал .( За наявності мультимедійної дошки презентація)

Ключові слова: слово, предмет, слова - назви предметів, хто? що? 

Тип уроку: засвоєння нових знань

 

Хід уроку

1.Організаційний момент

Нумо, діти підведіться!

Всі приємно поміхніться .

Продзвенів уже дзвінок .

Всі зібралися у класі?

Починаємо урок!

2. Актуалізація знань

Вправа «Асоціативний кущ»

-Діти , пригадайте транспорт, яким ви долали певну відстань. Який це транспорт?

 

-Робота над загадками

Під землею – дивне місто:

Все в огнях ,як у намисті.

В нім будинки не стоять,

По залізних рейках мчать.

(Метро)

 

Не ящірка і не гадюка,

Оця штука , котра стука,

Є і хвіст, і голова ,

А не скажеш ,що жива.

(Поїзд)

Интерактивный кроссворд по английскому языку "Transport"; 5 класс ...

 

 

-Гра «Знайди зайве»

Діти , треба на цій ілюстрації вилучити  «зайвий»  предмет

Прогулочный катер роялти бесплатно векторные иллюстрации -tran0087 ...Лодка гребная стеклопластиковая «Русалка» - Ш536-00.000

 

Marine Ship, Ship Clipart, Cartoon Ship, Sea Patrol PNG ...Парусное Судно Лодка Яхта - Бесплатная векторная графика на Pixabay

 

обои для рабочего стола, река, рисунок

 

  Що це? Так , правильно  - це річка.

Працюємо зі словами «стіни слів»

- Діти,щойно ви дали відповідь РІЧКА ,ПОЇЗД , МЕТРО – це слова. Будь-  який предмет ми називаємо словом. Предмет -це будь – яке конкретне матеріальне явище , що сприймається органами чуття .(Для прикладу попрошу декілька дітей доторкнутися до речей у класі : парта, стіл, дошка ..)

3.Мотивація навчальної діяльності

Діти ,на сьогоднішньому уроці ви навчитеся до слова підбирати питання.

Ви готові працювати?(добре)

Тоді -до роботи!

4.Повідомлення теми та завдань  уроку

-Сьогодні ми дізнаємося, до яких слів ми ставимо питання: ЩО?  або ХТО?

5.Вивчення нового матеріалу

5.1 Робота за підручником . Міркуємо (робота над малюнком)

-Роздивіться малюнок

-Назвіть слова -назви предметів

Кожний предмет ви можете назвати словом. Назви людей і  тварин відповідають на питання Хто? Всі неживі предмети відповідають на питання Що?

 

Мальчик с мячиком - Люди - Отрисовки - Оформление детского сада

Маленькая девочка играет скакалка | Премиум векторы

Яке питання ви поставите до таких слів :

 

собака клипарт: 24 тыс изображений найдено в Яндекс.Картинках ...Маленькая девочка играет скакалка | Премиум векторы

 

 

 

 

 

 

 

Яке питання ви поставите до  цих слів ?

 

Зеленая трава, 10eps - изображение в векторе / векторный клипарт    трава                              мячLenagold - Клипарт - Деревья           дерево                                    

 сонцеиллюстрация желтого солнца, Желтый, Солнце, клипарт, оранжевый ...

 

 

 

 

 

Який висновок можна зробити?

-До слів , що є назвами істот, ставимо питання ( Хто? )

-До слів , що є назвами неістот , ставимо питання  ( Що? )

5.2 Осмислення нових знань

Робота в парах . Гра «Хто що їсть?»

Кожен учень в парі має назвати предмет, який зображено на його картці та поставити до нього питання ХТО?  або ЩО?

Інструкція :

1.Назви предмет

2.Постав до слова – назви предмета питання ХТО? або ЩО?

3.Поясни свою думку

5.3.Фізкультхвилинка

Сірий котик міцно спав ,

(імітація дії)

Навіть пісню не співав.

Та ,нарешті ,пробудився

(вправи для шиї)

І довкола обдивився.

Став смачненько потягатись

(потягування)

І чистенько умиватись

(масаж дрібних м’язів обличчя)

5.4.Робота в зошиті (с.2 )

-Розподіли  слова за питаннями. Наведи  і розфарбуй малюнки.

Діти, вам потрібно навести і розфарбувати предмети

5.5Робота за підручником (завдання № 2)

-Діти,розгляньте цю ілюстрацію і висловіть свою думку та обґрунтуйте її

Пояснення вчителя ( Квітка – слово, яке відповідає на питання ЩО?

Кіт – слово , яке називає предмет.Воно  відповідає на питання ХТО?,тому що кіт – тварина)

5.5. Працюємо у зошиті( с.2 ,завдання 2)

Бесіда «Постава при письмі»

Діти,вам треба буде позначити галочкою того , хто правильно сидить за партою під час письма. Поясніть свою думку.

 5.6. Робота у зошиті ( с.2 ,завдання 3)

-Рядок у зошиті складається  з верхньої та нижньої  робочої лінії.

-Як ви гадаєте чому їх так назвали ?,саме « робочі» ?(Тому що саме на них ви будете   на наступних уроках вчитися писати)

- Сьогодні на уроці ми ознайомимося саме з верхньою та нижньою рядковою лінією та рядком.

Практичне завдання 

Написання за зразком у зошитах.

 

 

 

 

 

 

 

 

5.7. Перегляд відео « Слова- назви предметів» (Школа Prometheus)

https://m.youtube.com/watch?v=idH4r7r0okg

7. Заключна частина . Рефлексія

Сьогодні ви дізнавалися про те, що кожну людину оточує дуже багато різних предметів , і кожний із них має свою назву. За допомогою слів ми і називаємо ці предмети.

-Назвіть слова які відповідають на питання хто?  і що?

-Які слова відповідають на питання хто? (живі істоти)

- А які слова відповідають на питання що? (неістоти)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рухлива вправа ( https://www.google.com.ua/search?)

Картинки по запросу разминка дети клипарт

 

Рефлексія .Оберіть відповідну цеглинку лего

 

 

Рефлексія. Створення  пірамідки настрою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 липня 2022
Переглядів
2093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку