Розробка уроку з ЯДС 1 клас.Тема.Як мандрувати світом, не засмічуючи довкілля?

Про матеріал
Розробка уроку з Я досліджую світ .Тиждень "Моє довкілля" .Тема.Як мандрувати світом не засмічувати його?" Навчати учнів дотримуватися правил поведінки в довкіллі і пояснювати ці правила іншим. На допомогу молодому вчителю,вчителям початкових класів.
Перегляд файлу

1

 

Тиждень « Я мандрівник»

 

Тема дня «Як мандрувати світом,  не засмічуючи довкілля?

Велика ідея:  Потрібно мандрувати світом не засмічуючи довкілля.

Підручник  ст.16,зошит ст.9.

Очікувані результати:

 МИО: Співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема, музичний фольклор) з відповідним настроєм, характером  Рухається в ритмі й темпі музики, узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом) 

ПРО: Пояснює негативні наслідки викидання сміття у лісах, парках, забруднення довкілля.Пропонує способи повторного використання рукотворних об’єктів

МОВ:З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, ) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі.

ГІО:аналізує  свої  вчинки та вчинки  однолітків  при спілкуванні  з  природою, виховувати  дбайливе  ставлення до  природи  рідного краю, прагнення охороняти  її,  бути  їй  другом, бажання  прийти   на  допомогу  природі

МАО:Порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками. Оперує числами в межах 10, виконуючи арифметичні дії (додавання / віднімання) та розв’язуючи різні життєві проблеми.

ТЕО:Створює та оздоблює виріб за зразком та власним задумом.

Ключові слова уроку: сміття,довкілля,мандрівник.

Обладнання і матеріали

Підручник.,друкований зошит,картки для складання речень за малюнками,фішки («Вступний аудит»),пакети з під соку,шаблони лісових звірів,ілюстрації ,малюнки,картинки для змінних груп.

Презентація,мікрофон.

 

 

 

 

 

 

Медіаресурси

Виконання пісні «Я з усмішкою мандрую по землі…»  режимдоступу: https://www.youtube.com/watch?v=nTAOhszbXok )

Звуки лісу -режим доступу:з інтернету.

Звук машини-режим доступу:з інтернету.

Тип уроку:інтегрований

Перебіг уроку

І. Актуалізація

1. Вітання(В колі)

Щоб хороший настрій мати,

Треба всім його бажати!

Подумки пошліть добрі думки один одному і всім хто тут  присутній.

Який у вас настрій? (лайки)

2. Передбачення

-Подивіться ,що це в мене в руках? (Рюкзак)

-Давайте подивимось ,що в цьому рюкзачку.

(Карта,компас,лупа,пляшка води,серветка…)

-Коли користуються цими предметами?

-Ваші припущення про що ж буде мова на уроці?(про мандрівку).

3. Тема уроку «Як мандрувати світом, не засмічуючи довкілля?»

4. Виконання пісні «Я з усмішкою мандрую по землі…»

Друзі люблять мандрувати по землі.

Друзі люблять мандрувати по землі.

З другом разом веселіше,

 Світить сонечко ясніше,

Друзі люблять мандрувати по землі.

5 Проведемо самодослідження, вступний аудит

-Пригадайте випадки із свого життя і оцініть, як часто ви це робите.

- У вас є фішки «Завжди»(зелений колір, «Інколи» (жовтий колір, «Не роблю»(білий колір)-(вчитель задає питання ,а учні показують колір фішки.)

- Чи завжди ти прибираєш за собою, відпочиваючи з рідними на природі?

- Чи  бережеш ти природу?

- Чи вмієш сортувати сміття?

6.Мотивація. Куди ми  помандруємо, спробуємо здогадатися. Заплющте очі і послухайте. (Звуки лісу)

 

7. Входження в картину. Капелюх НЕВЕДИМКИ

-Спробуємо ввійти в картину, тобто в ліс.

-Що відбувається на картині?

-Уявіть, що ми вдягнули капелюх Невидимки, нас ніхто не бачить, але ми все бачимо, чуємо і відчуваємо.

 

-Обговоріть у групах, що ви бачите, чуєте, відчуваєте?
1-2 група- Бачу?

3-4 група -Чую?

5-6 група- Відчуваю?

 

 

( діти в групах обговорюють,потім вчитель кладе Невидимку і учні по черзі говорять   Бачу ….;  Чую……; Відчуваю…)

Висновок:

Ліс має повну торбинку подарунків і щедро роздає їх. Вони незвичайні , не завжди можна їх потримати в руках, інколи  лиш почути або відчути.

Ф/хв

Ми з усмішкою мандруєм по землі.

Ми з усмішкою мандруєм по землі.

 Сонце, квіточки вітаєм,

Менших  друзів зустрічаєм.

Ми з усмішкою мандруєм по землі

(ЗМІНА ГРУП  за малюнками.)

ІІ. Усвідомлення

Заплющте очі. (Звучить мотор машини.)

(У цей час вчитель міняє картинку. Той же ліс, але зі сміттям).

-         Що відбувається? Знайома картина?

-         Це може бути не тільки в лісі.

Де ви любите відпочивати? (На березі річки, у парку…)

-         Що тут з’явилося?

-         Ваші враження від побаченого.

1)Робота зі стіною слів: Стіна слів.

(СМІТтя, Поліетилен, пластик, металобрухт, гума, макулатура.)

-Як одним словом  називаємоте,що тут з’явилося? (Сміття)

(вчитель вивішує слово «сміття»)

-         Посортуємо його. Що це? (Поліетилен, пластик, макулатура, гума, металобрухт)

-         Давайте спробуємо виправити ситуацію. Як це можна зробити?(Прибрати)

(Діти підходять до малюнка, беруть «сміття» і перевішують його на стіну слів до назв )

2)Робота у зошитах:(Друкований зошит )

Подивіться на нашу галявину. Чи приємно вам тут знаходитись? Чому?

Яке сміття залишили відвідувачі? + Порахуйте. (учитель називає яке сміття,а учні обводять його у зошиті.) Порахуйте: скільки поліетилену,… Пластику,….Гуми,….макулатури,..металобрухту.

 

3) Робота з підручником у парах.Вправа «Взаємні запитання»

Роздивіться малюнки.Дайте імена дівчаткам.

Довідайся хто з дівчат дбайливо ставиться до природи.

Об’єднайтесь в пари.Поставте один одному запитання за малюнками.Це малюнки до оповідання Василя Сухомлинського.

Яка назва може бути у цього оповідання?(«Перед соловейком соромно». )

4.Вправа «Пакет соку»

-Ми з вами трішки втомились. Час набратись сил.

Дістанемо свої запаси з «рюкзаків» -сік .

Випийте швидко його…  

У нас залишились пакетики з під соку, пластикові трубочки

Яке це сміття? Подивіться на нашу стіну слів.

Що ж нам з ним зробити?(Прибрати сміття)

 

-Діти, а давайте з цих пакетів ми зробимо героїв лялькового театру.

Кожний з вас придумає свого героя, мешканця лісу.

А на наступному уроці ,ми з вами у групах складемо історію про них, у якій тварини дякують нам за чисте довкілля.Та покажемо лялькову виставу.

Резервне завдання (Робота в парах):

-Перед вами картки з зображенням.Складіть речення за малюнками.

Хлопчик збирає залізо, щоб …(здати на металобрухт)

Дівчинка збирає папір, щоб…(здати на макулатуру)

Хлопчик  використав коробку з-під соку, щоб…(зробити ляльковий театр)

ІІІ. Рефлексія

Пісенька.

Друзі люблять мандрувати по землі.

Ми ж дослідники допитливі малі!

Про природу рідну дбаєм,

Після себе прибираєм

Ми ж дослідники допитливі малі!

Формулювання намірів. Вправа «Незакінчене речення»  (Мікрофон).

-         Давайте зберемося знов у коло.

-         Які ж наші наміри, наші дії після сьогоднішнього уроку? Продовжте речення «Тепер я буду…»

-          

 

 

~ 1 ~

 

docx
Додано
14 грудня 2023
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку