Розробка уроку з ЯДС на тему "Корисна і шкідлива їжа"

Про матеріал
В прикріпленому архів міститься розробка уроку з інтегрованого курсу ЯДС на тему "Корисна та шкідлива їжа". Урок розпочався з ранкового кола з м'ячиком, діти називали свою улюблену їжу. Вчитель поставив проблемні питання: 1) навіщо ми їмо, 2) що нам дає їжа? 3) у чому найбільше вітамінів. Далі була робота у групах ("Фрукти" і "Овочі"): 1. Знайди частину. 2.Дитактична гра "Борщ і компот" 3. Гра «Обери корисний продукт» (фрукти і некорисна їжа) Робота з цеглинками презентація "Вітаміни" Презентація "Навіщо треба їсти багато овочів і фруктів" Експеримент із солодкою водою Гра «Корисна і шкідлива їжа» Ланцюжок здорового харчування.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Розробка уроку

з інтегрованого курсу

«Я досліджую світ»

для 1 класу

на тему: «Корисна і шкідлива їжа»
 

 

 

 

 

 

 

 


Підготувала і провела Плаксенко Олена Володимирівна 

вчителька початкових класів Мар’янівського ліцею

ім. Михайла Слабошпицького

Шполянської міської об’єднаної територіальної громади Черкаської області

ТЕМА: КОРИСНА І ШКІДЛИВА ЇЖА

Мета:

- формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно                       харчуватися для збереження здоров’я;

- дати уявлення про те, які корисні речовини містяться у різних продуктах;

- формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті;

- допомогти дітям засвоїти вплив емоційної атмосфери на засвоєння їжі;

- вчити висловлювати свою думку, взаємодіяти з однокласниками.

Обладнання: ілюстративний матеріал; обладнання для дидактичних ігор;фрукти і некорисна їжа; матеріали для експерименту; цеглинки; презентація.

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1.Привітання

Учні утворюють коло для привітання та гри. Учитель пропонує невеличку гру для гарного настрою – назвати улюблену їжу та пояснити, за що учень її любить, передаючи м’ячик по колу.

2. Новини дня

Дитина дня називає пору року, день тижня, дату,погоду, кількість присутніх.

3. Проблемні запитання

- навіщо ми їмо?

- що нам дає їжа?

- у чому найбільше вітамінів?

ІІ. Оголошення теми і завдань уроку

  • Сьогодні на уроці ми будемо говорити про корисну і шкідливу їжу

 

 ІІІ. Обговорення « Що ми знаємо про їжу?»

На дошці ілюстративний матеріал «Що нам дає їжа?» (енергію, ріст, поживні речовини, силу, гарний настрій, задоволення, здоров’я, красу…)

ІV. Робота в групах ( “Овочі» і «Фрукти» )

  1. Гра «Знайди частинку»

           (вирізати овочі (фрукти) і наклеїти їх на листок за силуетами)

  1. Дидактична гра «Борщ і компот»

          ( діти обирають на картинках потрібні  продукти і кладуть у                                               карманчики на відповідних каструльках, які прикріплені на дошці

  1. Гра «Корисно-некорисно»
  • Корисно об’їдатися цукерками та тістечками. Так чи ні?
  • Ви повинні вживати свіжу їжу, яка зберігає ваше здоров’я. Так чи ні?
  • Потрібно їсти 16 разів на день. Так чи ні?
  • Ви повинні їсти різноманітні продукти. Так чи ні?
  • Вам корисно їсти тільки  макарони. Так чи ні?
  • Корисно їсти багато солодкого. Так чи ні?
  • Ви повинні їсти багато овочів та фруктів. Так чи ні?
  1. Гра «Обери корисний продукт»

        Кожна група отримує кошик в який буде класти корисний продукт із загального кошика, в якому знаходяться корисні і  некорисні продукти. Головне завдання -  покласти тільки корисні продукти.

V. Руханка під музичний супровід

VI.Робота з підручником (ст.76-78)

VII.Вправа “Кіт у мішку»

У торбинці  пачка чіпсів, мівіна, кока-кола. Діти за описом розгадують, що в ній.

«Чіпси» - родичка цього харчового продукту – картопля; цей продукт належить до фаст-фудів, тобто їжі, яка може споживатися не за столом; щоб приготувати цю страву, тонкі скибочки картоплі обсмажують в олії та присмачують смаковими добавками

«Мівіна» - сухий продукт швидкого приготування, який з водою перетворюється в суп; у перекладі з в’єтнамської мови це слово означає «вермішель»

«Кока-кола» - цей напій часто рекламують перед зимовими святами; у цьому газованому напої є багато цукру; він має темний колір

VIII. Експеримент із «солодкою»  водою. У чому її шкода?

  • До півлітрової пляшки налийте 400г теплої води, додайте оранжевої фарби, лимонної кислоти, штучного лимонного ароматизатора та150г цукру
  • Запитайте учнів, чи готові вони випити таку «водичку»?
  • Поясніть, що приблизно так роблять солодку газовану воду, тільки замість цукру додають цукровий замінник (що шкідливіший за цукор), а барвники додають харчові.

IX. Презентація «Вітаміни нас врятують і здоров’я подарують» з використанням цеглинок.

   Діти за описом обирають правильний продукт і показують цеглинку відповідного кольору

X. Правила «Ланцюжок здорового харчування»

Учні за учителем повторюють правила здорового харчування

  • . Мий руки перед тим як сідаєш їсти
  • . Їсти потрібно вчасно, але не переїдати
  • . Необхідно їсти різноманітні продукти
  • . Їсти потрібно 4-5 разів на день, але не перед сном
  • . Не їж, якщо ти маєш погане самопочуття
  • . Їж тільки в спокійній обстановці
  • . Перекушуй овочами, фруктами, горіхами
  • . Не поспішай під час обіду, добре пережовуй
  • . Поважай їжу і дякуй тому, хто її приготував

XI. Рефлексія

  • Чи сподобався урок?
  • Які завдання були найцікавішими?
  • Чи виникали труднощі?
  • Що запам’ятали із цього  уроку?
  • Висловіть  свої враження від уроку «вподобайками»

.

 

docx
Додано
25 листопада 2022
Переглядів
656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку