23 квітня о 17:00Вебінар: Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми " Учень і його оточення "

Про матеріал

Наші звірі каталися, каталися на потязі (u-u-u) і приїхали до одного будинку. Змія перелякалася і засичала (s-s-s-s). А мишка знайшла листочок і зраділа l-l-l-l. Бо там була загадка, а звірі любили відгадувати загадки. Відгадайте загадку про цей будинок:

Чистенькі віконця

Сміються до сонця.

Діточки довкола.

Наша люба … (школа) - school

Кулька крутиться, працює,

А з-під кульки – рідина.

Швидко літеру малює

На папері – ось вона. (Ручка) – a pen

Перегляд файлу

Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми " Учень і його оточення "                                  

Тема: Учень і його оточення.

Мета: формувати вміння розпитати і назвати предмети - What's this? This is my ... It's a ...; називати шкільні предмети;

Формувати вміння запитувати імя один в одного і відповідати на поставлене запитання: What's your name? My name is ... I'm ...

вчити розпитати як справи How are you? I'm fine/ ОК/ so-so.

вчити правильній вимові звуків: [w] what [n] friend (ml name [h], [ou], [ai], [au], [d]

ознайомлення з конструкцією This is my friend ...

слова: Bat, ant, cat, lamb, teacher, school, pen, desk

 

І. Початок уроку

На минулому уроці ви, дорогі діти, познайомились з різними английськими привітаннями. І дізналися, як можна вітатися вранці, вдень і ввечері, а ще побажати друг другу на добраніч. Памятаєте, що це за привітання?

Вранці ми вітаємося так: Good morning

Вденьтак: Good afternoon

Ввечері  так: Good evening

А побажати спокойной ночи – так: Good night

А ще ми з вами  вже знаємо як запитати про справи - How are you? I'm fine/ ОК/ so-so

1) фонетична розминка:

Moo cow, moo cow,

How do you do, cow?

Very well, thank you,

Moo, moo, moo.

 

Good morning we say in the morning, - 081

Good afternoon – in the noon,

Good evening we say in the evening,

Good night – when we see the Moon…

 

My Class

 

1, 2, 3. 1, 2, 3.

I like school and

school likes me!

 

I like teacher and

teacher likes me.

 

What, what, what is this?

Tell me, please, what ‘s this?

 

Пісня Whats this?” -  076

 

ІІ. Основна частина

Мовленнєва зарядка.

  • Good morning!
  • Good afternoon!
  • Good evening!
  • Hello!
  • How do you do!
  • What’s your name?
  • How are you?
  • What’s this?
  • Is it a ….?
  • No, this is a …

Вправа 1.

Складіть діалоги типу:

  • Hello!
  • Hi!
  • What is your name?
  • My name is … . What is your name?
  • My name is … How are you?
  • I am fine. How are you?
  • I am OK. What’s this?
  • What’s this?
  • Good bye!
  • Bye!

 

Ознайомлення з новими словами.

Наші звірі каталися, каталися на потязі (u-u-u) і приїхали до одного будинку. Змія перелякалася і засичала (s-s-s-s). А мишка знайшла листочок і зраділа l-l-l-l. Бо там була загадка, а звірі любили відгадувати загадки. Відгадайте загадку про цей будинок:

Чистенькі віконця

Сміються до сонця.

Діточки довкола.

Наша люба …   (школа) - school

 

Кулька крутиться, працює,

А з-під кульки – рідина.

Швидко літеру малює

На папері – ось вона.   (Ручка) – a pen

Фізкультхвилинка.

Похожее изображениеThis is my right hand,

I'll raise it up high (Raise the right hand)

This is my left hand,

I'll touch the sky. (Raise the left hand.)

Right hand, (Show the right palm.)

Left hand, (Show the left palm)

Roll them around. (Roll hands around)

Left hand, (Show the left palm)

Right hand, (Show the right palm)

Turn around, turn around.

 

Conversation Relay
Line up the students in two teams and have the last student in each team tap the shoulder of the student in front and have a conversation E.g. "What's you name?", "How are you?". The student answering then starts the same conversation with the student in front, and so on. When the conversation reaches the front, the student at the front must run to the back and continue the procedure. The first team to get all the students back in their original positions wins. 

 

ІІІ. Заключна частина.

1. Підведення підсумків.

Що нового дізналися на уроці?

Які слова вивчили?

Які слова найкраще запам’ятали?

Які слова запам’ятали гірше

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a desk

 

 

 

 

 

 

a school

 

 

 

a teacher

 

 

 

a pen


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку