Наші звірі каталися, каталися на потязі (u-u-u) і приїхали до одного будинку. Змія перелякалася і засичала (s-s-s-s). А мишка знайшла листочок і зраділа l-l-l-l. Бо там була загадка, а звірі любили відгадувати загадки. Відгадайте загадку про цей будинок:
Чистенькі віконця
Сміються до сонця.
Діточки довкола.
Наша люба … (школа) - school
Кулька крутиться, працює,
А з-під кульки – рідина.
Швидко літеру малює
На папері – ось вона. (Ручка) – a pen
Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми " Учень і його оточення "
Тема: Учень і його оточення.
Мета: формувати вміння розпитати і назвати предмети - What's this? This is my ... It's a ...; називати шкільні предмети;
Формувати вміння запитувати імя один в одного і відповідати на поставлене запитання: What's your name? My name is ... I'm ...
вчити розпитати як справи How are you? I'm fine/ ОК/ so-so.
вчити правильній вимові звуків: [w] what [n] friend (ml name [h], [ou], [ai], [au], [d]
ознайомлення з конструкцією This is my friend ...
слова: Bat, ant, cat, lamb, teacher, school, pen, desk
І. Початок уроку
На минулому уроці ви, дорогі діти, познайомились з різними английськими привітаннями. І дізналися, як можна вітатися вранці, вдень і ввечері, а ще побажати друг другу на добраніч. Памятаєте, що це за привітання?
Вранці ми вітаємося так: Good morning
Вдень – так: Good afternoon
Ввечері так: Good evening
А побажати спокойной ночи – так: Good night
А ще ми з вами вже знаємо як запитати про справи - How are you? I'm fine/ ОК/ so-so
1) фонетична розминка:
Moo cow, moo cow,
How do you do, cow?
Very well, thank you,
Moo, moo, moo.
Good morning we say in the morning, - 081
Good afternoon – in the noon,
Good evening we say in the evening,
Good night – when we see the Moon…
My Class
1, 2, 3. 1, 2, 3.
I like school and
school likes me!
I like teacher and
teacher likes me.
What, what, what is this?
Tell me, please, what ‘s this?
Пісня “What’s this?” - 076
ІІ. Основна частина
Мовленнєва зарядка.
Вправа 1.
Складіть діалоги типу:
Ознайомлення з новими словами.
Наші звірі каталися, каталися на потязі (u-u-u) і приїхали до одного будинку. Змія перелякалася і засичала (s-s-s-s). А мишка знайшла листочок і зраділа l-l-l-l. Бо там була загадка, а звірі любили відгадувати загадки. Відгадайте загадку про цей будинок:
Чистенькі віконця
Сміються до сонця.
Діточки довкола.
Наша люба … (школа) - school
Кулька крутиться, працює,
А з-під кульки – рідина.
Швидко літеру малює
На папері – ось вона. (Ручка) – a pen
Фізкультхвилинка.
This is my right hand,
I'll raise it up high (Raise the right hand)
This is my left hand,
I'll touch the sky. (Raise the left hand.)
Right hand, (Show the right palm.)
Left hand, (Show the left palm)
Roll them around. (Roll hands around)
Left hand, (Show the left palm)
Right hand, (Show the right palm)
Turn around, turn around.
Conversation Relay
Line up the students in two teams and have the last student in each team tap the shoulder of the student in front and have a conversation E.g. "What's you name?", "How are you?". The student answering then starts the same conversation with the student in front, and so on. When the conversation reaches the front, the student at the front must run to the back and continue the procedure. The first team to get all the students back in their original positions wins.
ІІІ. Заключна частина.
1. Підведення підсумків.
Що нового дізналися на уроці?
Які слова вивчили?
Які слова найкраще запам’ятали?
Які слова запам’ятали гірше
a desk
a school
a teacher
a pen