Мета
практична: формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць, удосконалити навички читання, навчити розпізнавати вивчені літери, систематизувати вивчений матеріал;
освітня: уточнити і розширити знання про різноманітність професій батьків; розширити знання учнів про іноземну мову;
розвивальна: розвивати мовленнєву реакцію учнів, здатність мовного самоконтролю, розвивати культуру спілкування;
виховна: виховувати самостійність, наполегливість, старанність в роботі, відповідальність за досягнення спільної мети. Виховувати повагу до батьків, не зважаючи на їх посаду, повагу один до одного.Мета
практична: формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць, удосконалити навички читання, навчити розпізнавати вивчені літери, систематизувати вивчений матеріал;
освітня: уточнити і розширити знання про різноманітність професій батьків; розширити знання учнів про іноземну мову;
розвивальна: розвивати мовленнєву реакцію учнів, здатність мовного самоконтролю, розвивати культуру спілкування;
виховна: виховувати самостійність, наполегливість, старанність в роботі, відповідальність за досягнення спільної мети. Виховувати повагу до батьків, не зважаючи на їх посаду, повагу один до одного.
КЗ „Нікопольська гімназія № 7
Конспект уроку для першого класу з англійської мови на тему
Вчитель англійської мови
І кваліфікаційної категорії
Снітка Ю.С.
Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми " Праця моїх батьків і рідних "
Мета
практична: формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць, удосконалити навички читання, навчити розпізнавати вивчені літери, систематизувати вивчений матеріал;
освітня: уточнити і розширити знання про різноманітність професій батьків; розширити знання учнів про іноземну мову;
розвивальна: розвивати мовленнєву реакцію учнів, здатність мовного самоконтролю, розвивати культуру спілкування;
виховна: виховувати самостійність, наполегливість, старанність в роботі, відповідальність за досягнення спільної мети. Виховувати повагу до батьків, не зважаючи на їх посаду, повагу один до одного.
Обладнання уроку: ілюстрації із зображенням людей різних професій, іграшка лялькового театру, малюнок лісу, призи-розмальовки для учнів.
Тривалість уроку – 45 хв.
План уроку
Початок уроку
І Організація класу
ІІ Мовленнєва і фонетична зарядка
Основна частина уроку
III Повтор вивченого матеріалу
IV Тренування в мовленні
V Фізкультхвилинка
VІ Самостійна робота
Заключна частина уроку
VIІ Підведення підсумків уроку
Хід уроку
Етап уроку Компоненти уроку
|
Зміст роботи |
Час |
Початок уроку
І Oрганізація класу ІІ Мовленнєва і фонетична зарядка |
Вчитель вітається з учнями. Звертається до учнів, питаючи про кожного з них.
|
3хв. |
Основна частина уроку
III Повтор вивченого матеріалу
Самостійна робота
IV Тренування в мовленні
VФізкультхвилинка
VІ Самостійна робота
VІІ Тренування в діалогічному мовленні
Заключна частина. VIІI Підведення підсумків уроку
|
1. Відпрацювання конструкції “I like”Let’s practice the construction. I like my mother, I like my father, I like my sister, I like my brother. 2. Відпрацювання конструкції “I’ve got” I’ve got a mother, I’ve got a father, I’ve got a sister, I’ve got a brother. 3. Повтор вивчених лексичних одиниць “What is he/she? Is he/she a doctor?
перекладають його на українську мову, прикріплюють слово на відповідний малюнок-переклад з допомогою подвійного скотча.
3. Розвиток монологічного мовлення учнів. Розповіді учнів про свою сім’ю.
Three little kittens, They lost their mittens, And they began to cry, Oh, mother dear, We sadly fear Our mittens we have lost. What! Lost your mittens, You naughty kittens! Then you shall have no pie. Mee-ow, mee-ow, mee-ow, mee-ow. You shall have no pie.
The three little kittens, They found their mittens, And they began to cry, Oh, mother dear, See here, see here, Our mittens we have found. What! Found your mittens, You darling kittens! Then you shall have some pie. Mee-ow, mee-ow, mee-ow, mee-ow. You shall have some pie.
4. Вправляння в аудіюванні. На столі з’являється театр і дівчинка, яка не знає української мови. Вона просить дітей допомогти їй. Дівчинка розповідає історію про свою сім’ю: Hi! I am Ann. I am 6. I’ve got a big family. I’ve got a mother, a father, a sister, a brother and a pet. It is a cat. My mother is a teacher. My father is a doctor. Учні прослуховують розповідь і заповнюють картки (додаток 1). Алгоритм: 1. Уважно продивіться малюнки, як ви гадаєте, що треба зробити. 2.Прослухайте перший раз текст, намагаючись зрозуміти основну думку. 3. При повторному прослуховуванні зупиніться на незнайомих для вас словах. 4. Виконайте завдання на картці.
Учні виходять до дошки і складають діалоги, використовуючи ЛО уроку та конструкцію “Is he/she a teacher? – No, he/she isn’t. He/she is a doctor.
Підведення підсумків. Що нового дізналися на уроці? Які слова вивчили? Які слова найкраще запам’ятали?
|
3 хв.
3 хв.
5 хв. .
3 хв.
5 хв.
5 хв.
10 хв.
3 хв.
3 хв
2 хв |
Додаток 1.
Картка для аудіювання
|
|
|
|
Додаток 2
a driver |
|
a cook |
|
a worker |
|
a farmer |
|
a teacher |
|
a policeman |
|
a businessman |
|
a doctor |
|