19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми " Праця моїх батьків і рідних "

Про матеріал

Мета

практична: формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць, удосконалити навички читання, навчити розпізнавати вивчені літери, систематизувати вивчений матеріал;

освітня: уточнити і розширити знання про різноманітність професій батьків; розширити знання учнів про іноземну мову;

розвивальна: розвивати мовленнєву реакцію учнів, здатність мовного самоконтролю, розвивати культуру спілкування;

виховна: виховувати самостійність, наполегливість, старанність в роботі, відповідальність за досягнення спільної мети. Виховувати повагу до батьків, не зважаючи на їх посаду, повагу один до одного.Мета

практична: формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць, удосконалити навички читання, навчити розпізнавати вивчені літери, систематизувати вивчений матеріал;

освітня: уточнити і розширити знання про різноманітність професій батьків; розширити знання учнів про іноземну мову;

розвивальна: розвивати мовленнєву реакцію учнів, здатність мовного самоконтролю, розвивати культуру спілкування;

виховна: виховувати самостійність, наполегливість, старанність в роботі, відповідальність за досягнення спільної мети. Виховувати повагу до батьків, не зважаючи на їх посаду, повагу один до одного.

Перегляд файлу

КЗ „Нікопольська гімназія № 7

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку для першого класу з англійської мови на тему

 

 

 

 

Вчитель англійської мови

І кваліфікаційної категорії

Снітка Ю.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми " Праця моїх батьків і рідних "                                  

Мета

практична: формувати навички розуміння на слух нових лексичних одиниць, удосконалити навички читання, навчити розпізнавати вивчені літери, систематизувати вивчений матеріал;

освітня: уточнити  і розширити знання про різноманітність професій батьків; розширити знання учнів про іноземну мову;

розвивальна: розвивати мовленнєву реакцію учнів, здатність мовного самоконтролю, розвивати культуру спілкування;

виховна: виховувати самостійність, наполегливість, старанність в роботі, відповідальність за досягнення спільної мети. Виховувати повагу до батьків, не зважаючи на їх посаду, повагу один до одного.

 

 

Обладнання уроку: ілюстрації із зображенням людей різних професій, іграшка лялькового театру, малюнок лісу, призи-розмальовки для учнів.

Тривалість уроку – 45 хв.

 

План уроку

 

Початок уроку

І Організація класу

ІІ Мовленнєва і фонетична зарядка

 

Основна частина уроку

III  Повтор вивченого матеріалу

IV Тренування в мовленні

V Фізкультхвилинка

VІ Самостійна робота

 

Заключна частина уроку

VIІ  Підведення підсумків уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

 

Етап уроку

Компоненти уроку

 

Зміст роботи

Час

Початок уроку

 

І Oрганізація класу

ІІ Мовленнєва і фонетична зарядка

 

 Вчитель вітається з учнями. Звертається до учнів, питаючи про кожного з них.

  • What’s your name?
  • How old are you?
  • Have you got a big family?
  • What’s your mother’s name?
  • What’s your father’s name?
  • What’s your mother’s profession?
  • What’ your father’s job?
  • Have you got a pet?

 

 

 

3хв.

Основна частина уроку

 

III  Повтор вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота

 

 

 

IV Тренування в мовленні

 

 

 

VФізкультхвилинка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ Тренування в діалогічному мовленні

 

 

Заключна частина.

VIІI  Підведення підсумків уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Відпрацювання конструкції “I like”Let’s practice the construction.

I like my mother,

I like my father,

I like my sister,

I like my brother.

2. Відпрацювання конструкції  “I’ve got”

I’ve got a mother,

I’ve got a father,

I’ve got a sister,

I’ve got a brother.

3. Повтор вивчених лексичних одиницьWhat is he/she? Is he/she a doctor?

  • Учням роздаються картки з словами. На дошці – плакат з малюнками-перекладами цих слів. Першокласники по черзі зачитують своє слово,

 перекладають його на українську мову, прикріплюють слово на відповідний малюнок-переклад з допомогою подвійного скотча.

  • Учні отримують картки з зображенням професій і їх підписом. Їх завдання з’єднати малюнок із записом(додаток 2)

3. Розвиток монологічного мовлення учнів. Розповіді учнів про свою сім’ю. 

 

 

 

Three little kittens,

They lost their mittens,

And they began to cry,

Oh, mother dear,

We sadly fear

Our mittens we have lost.

What! Lost your mittens,

You naughty kittens!

Then you shall have no pie.

Mee-ow, mee-ow, mee-ow, mee-ow.

You shall have no pie.

 

The three little kittens,

They found their mittens,

And they began to cry,

Oh, mother dear,

See here, see here,

Our mittens we have found.

What! Found your mittens,

You darling kittens!

Then you shall have some pie.

Mee-ow, mee-ow, mee-ow, mee-ow.

You shall have some pie.

 

4. Вправляння в аудіюванні. На столі з’являється театр і дівчинка, яка не знає української мови. Вона просить дітей допомогти їй. Дівчинка розповідає історію про свою сімю: Hi!

I am Ann. I am 6. I’ve got a big family. I’ve got a mother, a father, a sister, a brother and a pet. It is a cat. My mother is a teacher. My father is a doctor.

Учні прослуховують розповідь і заповнюють картки (додаток 1). Алгоритм:

1. Уважно продивіться малюнки, як ви гадаєте, що треба зробити.

2.Прослухайте перший раз текст, намагаючись зрозуміти основну думку.

3. При повторному прослуховуванні зупиніться на незнайомих для вас словах.

4. Виконайте завдання на картці.

 

Учні виходять до дошки і складають діалоги, використовуючи ЛО уроку та конструкцію “Is he/she a teacher? – No, he/she isn’t. He/she is a doctor.

 

  •        Оцінювання учнів відбувається усно. Першокласникам роздаються призи-розмальовки невеликого розміру з зображенням професій. Учні розмальовують свій приз, по  черзі пояснюючи вголос, як називається професія і які кольори знадобилися для малювання.
  •        Пісня-прощання «Goodbye …»

 Підведення підсумків.

Що нового дізналися на уроці?

Які слова вивчили?

Які слова найкраще запам’ятали?

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

  3 хв.

 

 

 

 

 5 хв.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1.

Картка для аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

a driver

 

 

 

 

 

a cook

 

 

 

 

 

a worker

 

 

 

 

 

 

a farmer

 

 

 

 

 

a teacher

 

 

 

 

 

a policeman

 

 

 

 

a businessman

 

 

 

 

a doctor

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку