Розробка уроку з англійської мови за підручником А.Несвіт для учнів 1 класу. Урок знайомство спрямований на ознайомлення учнів між собою та зокрема англійської мови як засобу комунікаціїта передачі інормації!
Урок №1 Клас 1 Дата_______
Тип уроку: Комбінований
Тема уроку: Я, моя сім’я і друзі
Підтема: Привітання
Мета: Провести з учнями бесіду про необхідність вивчення англійської мови.
Ознайомити учнів з підручником та його героями.
Відпрацювати форми привітання та прощання й закріпити їх уживання в усному мовленні.
Ввести вирази-команди «Sit down!/Stand up!» та вирази класного вжитку «Listen and repeat», «Look and say», «Speak English».
Навчати учнів аудіювання та діалогічного мовлення.
Формувати навички письма.
Тренувати пам’ять.
Виховувати культуру спілкування.
Засоби навчання: Підручник, робочий зошит, дві м’які іграшки будь-яких тварин.
Хід уроку
І. ПОЧАТОК УРОКУ
1.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Привітання. Оголошення цілей та завдань на навчальний рік. Ознайомлення з підручником. Greeting and Presentation
T: Hello, children. I am… (називає своє ім’я). Sit down, please (жестом пропонує дітям сісти). Сьогодні ми з вами починаємо вивчати англійську мову. Підведіть руки, будь ласка, хто з вас раніше вивчав англійську мову в дитячому садку чи разом з батьками? Отже, деякі з вас уже трошки знають англійську. А які слова англійською ви можете назвати?
Учні по черзі відповідають, учитель слідкує за правильністю вимови слів та перекладу.
T: А хто з вас може сказати, навіщо нам вивчати іноземні мови?
Учні по черзі відповідають, учитель доповнює їх відповіді у разі необхідності.
T: Отже, нам необхідно знати іноземні мови, щоб знаходити друзів в інших країнах та спілкуватися з ними, щоб подорожувати та вміти користуватися комп’ютером та Інтернетом, адже там уживається багато іншомовних слів. Тому ми з вами маємо старанно працювати протягом року, щоб гарно вивчати англійську мову. Для цього нам необхідні підручник та робочий зошит. Давайте ми зараз уважно подивимось на наші підручники (пропонує учням взяти підручники в руки). Що ви бачите на обкладинці?
Один з учнів відповідає, решта доповнює відповідь у разі необхідності.
T: Розкрийте, будь ласка, підручник на першій сторінці. На першій сторінці вас вітає автор підручника — це людина, яка для вас написала підручник, придумала завдання, що допоможуть вам вивчати англійську мову та зроблять наші уроки цікавими й корисними. А це — малюнки-підказки, які допоможуть нам зрозуміти, як треба виконувати вправи А зараз розкрийте підручники на сторінці 117 (пише номер сторінки на дошці, щоб усі учні знайшли її). Це — наш словничок. Тут ви за допомогою батьків зможете знайти потрібні вам слова та їх переклад. А зараз ми з вами познайомимось із головними героями підручника.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Практикування у привітанні та знайомстві. Introduction and Practice
1) Учитель указує на зображення вчительки міс Елісон на с. 4 підручника.
Т: Це вчителька міс Елісон. Вона каже: Hello! I аm Miss Alison. Давайте разом повторимо, як її звати: Miss Alison. Учні разом з учителем повторюють ім’я 2—3 рази.
T: А зараз давайте привітаємось: Hello!
Учні разом з учителем повторюють привітання 2—3 рази.
2) Впр. 1 (с. 4).
Т: Подивіться на малюнок до першої вправи. Кого ви бачите?
Один з учнів уголос відповідає, решта доповнює у разі необхідності.
T: Так, це наші головні герої: дівчинка та хлопчик. Вони хочуть познайомитися з нами. Listen and repeat. Послухайте та повторіть. Дівчинка каже: Hello! I am Ann. Хлопчик каже: Hi! I am Dan. Учні повторюють за вчителем 1—2 рази.
T: Як звати дівчинку? Один з учнів уголос відповідає, потім учні вголос кілька разів повторюють її ім’я.
T: А як звати хлопчика? Один з учнів уголос відповідає, потім учні вголос кілька разів повторюють його ім’я.
T: А зараз давайте привітаємось та познайомимось із Енн та Деном (пропонує
учням підвестись, привітатись та назвати своє ім’я).
3) Впр. 2 (с. 4).
а) Т: А зараз, коли ми навчилися вітатись та знайомитись, давайте привітаємось та ще раз познайомимось один з одним. Hello! I am… . (Вітається з кожним учнем окремо, називає своє ім’я та жестами пропонує кожному з них привітатись та назвати своє ім’я.)
б) Т: Тепер ви ще раз привітаєтесь та познайомитесь один з одним. Учитель пропонує учням по двоє вийти до дошки. Учні виходять, вітаються один з одним та знайомляться. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
2. Фізкультхвилинка з одночасним закріпленням лексики. Physical Activity
Учитель вимовляє слова та жестами показує учням, що треба робити, спонукаючи повторювати фрази та дії.
T: Stand up!
Учні підводяться та повторюють слова.
T: Hello!
Учні вітаються один з одним за руку та повторюють слова.
T: Sit down!
Учні сідають, повторюючи слова. Дії повторюються по 2—3 рази.
3. Навчання діалогічного мовлення. Oral Practice
1) Впр. 3 (с. 5).
Т: Тепер, коли ми вміємо вітатись та знайомитись, давайте навчимось прощатися. Подивіться на малюнки до вправи 3 на сторінці 5 підручника (показує дітям малюнки). Що роблять міс Елісон та діти?
Один з учнів відповідає.
T: Так, вони прощаються та кажуть один одному: Goodbye, Miss Alison! Bye, Ann! Bye, Dan! Look and say. Подивіться та скажіть разом: Goodbye, Miss Alison! Bye, Ann! Bye, Dan!
Учні хором повторюють за вчителем фрази прощання.
2) Впр. 4 (с. 5).
a) Т: Подивіться, будь ласка, на малюнок до вправи 4. Кого ви бачите? Так, а що у дівчаток у руках? Цих звіряток звати Банні та Фанні. Вони вітаються, знайомляться та прощаються. У нас також є Банні та Фанні. (Показує одну з м’яких іграшок.) Listen and repeat. Послухайте і повторіть: Hi! I am Bunny.
Учні повторюють за вчителем 2—3 рази.
T (показує іншу іграшку): Listen and repeat. Послухайте і повторіть: Hello! I am Funny. Goodbye, Bunny! Bye, Funny!
Учні повторюють за вчителем по 2—3 рази.
б) Учитель пропонує двом учням вийти до дошки, дає їм по одній іграшці і пропонує розіграти діалог.
P1: Hi! I am Bunny.
P2: Hello! I am Funny.
P1: Goodbye, Funny!
P2: Bye, Bunny.
Інші учні по черзі парами виходять до дошки та повторюють діалог з іграшками. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
3) Впр. 5 (с. 5).
Т: Тепер розіграйте ці діалоги один з одним. Учитель пропонує двом учням вийти до дошки і повторити діалог, називаючи свої власні імена.
P1: Hi! I am… (називає своє ім’я).
P2: Hello! I am… (називає своє ім’я).
P1: Goodbye,…!
P2: Bye,… .
Інші учні по черзі парами виходять до дошки та повторюють діалог. Учитель стежить за правильністю вимови слів.
4. Фізкультхвилинка з одночасним закріпленням лексики.
Physical Activity
Учитель називає слова та жестами показує учням, що треба робити, спонукаючи учнів повторювати фрази та дії.
T: Stand up! Учні підводяться та повторюють слова.
T: Hello! Учні вітаються один з одним за руку та повторюють слова.
T: Goodbye! Учні машуть один одному рукою.
T: Sit down! Учні сідають, повторюючи слова. Дії повторюються по 2—3 рази.
5. Розвиток навичок письма. Writing
1) РЗ, впр. 1 (с. 1).
Т: А зараз давайте ознайомимось із нашим робочим зошитом. За допомогою вправ у зошиті ви будете вчитись писати. Тут багато малюнків і цікавих завдань. Давайте виконаємо першу вправу на сторінці 1. Учитель показує вправу та пояснює, що треба зробити. Учні виконують завдання, а потім по черзі представляються від імені зображених дітей. Учитель контролює правильність виконання вправи.
2) РЗ, впр. 2 (с. 1).
Т: Тепер давайте виконаємо другу вправу.
Учитель показує вправу та пояснює, як її виконати. Учні самостійно працюють, а потім ланцюжком вимовляють слова, що відповідають малюнкам. Учитель контролює правильність вимови слів.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Підведення підсумків уроку. Summarizing
Заключна бесіда з учнями.
Т: Скажіть, будь ласка, чи сподобався вам наш урок? Чого ви сьогодні навчились? З якими героями ви сьогодні познайомились? Учні по черзі відповідають.
2. Закінчення уроку. Saying Goodbye
T: Stand up, please! Goodbye, children!
Ps: Goodbye!