13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Домашні тварини «Domestic animals»

Про матеріал

Матеріали уроку дають змогу розвивати комунікативну компетенцію, зорову і слухову пам'ять, логічну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату, вміння самостійно працювати з картками.

Перегляд файлу

Тема: Домашні  тварини «Domestic animals»

Мета: розвивати комунікативну компетенцію, зорову і слухову пам'ять, логічну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату, вміння самостійно працювати з картками. Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями та тренувати їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового свідомого повторення.. Виховувати любов та турботу до братів наших менших, увагу та спостережливість під час виконання завдань.

Обладнання: підручник, плакати з малюнками та таблицею, магнітофон, аудіозапис пісні, картки з завданнями, кольорові фломастери, офтальмологічний тренажер, екологічне панно, сенсорні хрести.

 

 

    Хід уроку

І. Введення в іншомовну атмосферу.

 

1. Greeting: ( Вітання)

Teacher: Good morning, Good morning, Good morning, to you,

               Good morning, dear children,

               I am glad to see you.

 

Children: Good morning, Good morning, Good morning, to you,

                Good morning, dear teacher,

                We are glad to see you.

C:Пісня-вітання «Hello!»

  1. Answering the question. (Відповіді на запитання .)

           What is your name? My name is…

           How old are you? I am….

           Where do you live? I live in Poltava

           How are you today? I am fine,thank you; ok;so-so;bad;good…

       3. Повідомлення теми та мети

              Т: Тема нашого уроку «Тварини». Сьогодні наш урок незвичайний. Ми будемо гратися,перевтілюватися в тваринок,виконувати різні рухи,показувати частини тіла і мандрувати в різні місця,які тваринкам дуже подобаються. А щоб нам було цікаво,даайте разом придумуати та зображати мовою жестів різноманітні дії,предмети та створювати образи до них; ми повторимо назви тварин, кольори та будемо вчитися описувати цих тварин.

T: Ok! Let’s start!

 

ІІ.Основна частина.

  1. Повторення та закріплення лексики.

 

 

  1. Кольори

Учитель читає вірші, учні повинні їх закінчити (при назві кольорів учитель показує відповідні кольори  – Додаток 1)


     У меня сомнений нет

     Красный цвет, конечно, RED

 

Уверен, ты запомнишь

Оранжевый цвет ORANGE

 

Облизнувшись кошка съела

Желток желтый-желтый YELLOW

 

Ох, неспелый мандарин

Он зеленый, значит GREEN

 

Ой, тону, иду ко дну

Синий по-английски BLUE

 

Для стирки я купила «Тайд»

Костюм стал чистый, белый WHITE

 

Очень черный негр Джек

Черный по-английски BLACK

 

Я купил букет гвоздик

Они розовые – PINK

 

Вон, смотри скорей, скорей

Там мышонок серый GREY

 


  1. Назви тварин

1. Presenting vocabulary. (Представлення нових лексичних одиниць). Гра « Ехо».

То describe your favourite pet you should know how to spell it in English. Some of the animals you know already, and some of them we'll learn today.

So, let's play a game "Echo". I will show you the animals and spell them in English, you will repeat the words after me and translate them into Ukrainian.

 


a dog 

a cock

a hen

a chick

a cow

a goat

a horse

a sheep

a duck

a goose 

a cat 

a rabbit 

                 a pig


 O.K,  good for you. Now, I will show you three pictures. Look attentively, now close your eyes (teacher hides one picture), open them, and tell me - What animal is missing? Good for you, you are very attentive.

 

3)T: What colour is the cat?

    P1: The cat is…

 

 

4)Т: Гра «Асоціації»

Кожну тваринку показуємо жестами

Додаток №1

 

5)Т:Зорова гімнастика+ відео

With eyes brown,red,green,blue:1-8

With head…..

With body….

     Фіз.хвилинка (Physical activity)

T: Stand up.Listen and repeat.

 

T: Look left, right

  Look up, look down

  Look around.

  Look at your nose

  Look at that rose

  Close your eyes

  Open, wink and smile.

  Your eyes are happy again

 

6.Гра «Чарівний мішечок»(Magic bag)

  • Діти дістають тваринку називаючи її.
  • Пісня «A,B,C»
  • Закріплюючи матеріал  зводять лініями букви алфавіту,де виходить образ тваринки.  Додаток№2

 

7.Робота з сигнальними картками (rad and green)

Вчитель показує тварин, а діти обирають правильний варіант підіймаючи певну сигнальну картку.

8)Опиши тварину.

 Учні дивляться на малюнки тварин та усно описують їх колір та розмір.

Приклад: This is a cat.

                  It is white and small.

9.Вправа «Рахунок із тваринами»

 

ІІІ.Закріплення вивченого матеріалу

  • Whos on the farm? Заповнення малюнку

Т: Діти,нам потрібно знайти у класній кімнаті тваринок,та помістити їх на картину,відповідно місця проживання.Робота  в русі.

 

 

 

  • Релаксація

На дошці розклеєно фігури  різних кольорів, діти малюють їх оченятами,шукаючи певний колір,чи фігуру під музичний супровід

 

ІV.Підсумок уроку

 

T:: Діти, що нового ви навчилися сьогодні на уроці? Що вам сподобалось? Що для вас було найцікавішим? (Учні дають свої відповіді). Я гадаю, що наступного разу на уроці англійської мови вам буде так же цікаво, як сьогодні і ви знову дізнаєтесь щось нове. Ви сьогодні працювали дуже добре, тому кожен отримує за роботу смайлик.

T: Our lesson is over. Stand up! Good-bye!

Ps: Good- bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
1087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку