Матеріали уроку дають змогу розвивати комунікативну компетенцію, зорову і слухову пам'ять, логічну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату, вміння самостійно працювати з картками.
Тема: Домашні тварини «Domestic animals»
Мета: розвивати комунікативну компетенцію, зорову і слухову пам'ять, логічну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату, вміння самостійно працювати з картками. Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями та тренувати їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового свідомого повторення.. Виховувати любов та турботу до братів наших менших, увагу та спостережливість під час виконання завдань.
Обладнання: підручник, плакати з малюнками та таблицею, магнітофон, аудіозапис пісні, картки з завданнями, кольорові фломастери, офтальмологічний тренажер, екологічне панно, сенсорні хрести.
Хід уроку
І. Введення в іншомовну атмосферу.
1. Greeting: ( Вітання)
Teacher: Good morning, Good morning, Good morning, to you,
Good morning, dear children,
I am glad to see you.
Children: Good morning, Good morning, Good morning, to you,
Good morning, dear teacher,
We are glad to see you.
C:Пісня-вітання «Hello!»
What is your name? My name is…
How old are you? I am….
Where do you live? I live in Poltava
How are you today? I am fine,thank you; ok;so-so;bad;good…
3. Повідомлення теми та мети
Т: Тема нашого уроку «Тварини». Сьогодні наш урок незвичайний. Ми будемо гратися,перевтілюватися в тваринок,виконувати різні рухи,показувати частини тіла і мандрувати в різні місця,які тваринкам дуже подобаються. А щоб нам було цікаво,даайте разом придумуати та зображати мовою жестів різноманітні дії,предмети та створювати образи до них; ми повторимо назви тварин, кольори та будемо вчитися описувати цих тварин.
T: Ok! Let’s start!
ІІ.Основна частина.
Учитель читає вірші, учні повинні їх закінчити (при назві кольорів учитель показує відповідні кольори – Додаток 1)
У меня сомнений нет
Красный цвет, конечно, RED
Уверен, ты запомнишь
Оранжевый цвет ORANGE
Облизнувшись кошка съела
Желток желтый-желтый YELLOW
Ох, неспелый мандарин
Он зеленый, значит GREEN
Ой, тону, иду ко дну
Синий по-английски BLUE
Для стирки я купила «Тайд»
Костюм стал чистый, белый WHITE
Очень черный негр Джек
Черный по-английски BLACK
Я купил букет гвоздик
Они розовые – PINK
Вон, смотри скорей, скорей
Там мышонок серый GREY
1. Presenting vocabulary. (Представлення нових лексичних одиниць). Гра « Ехо».
То describe your favourite pet you should know how to spell it in English. Some of the animals you know already, and some of them we'll learn today.
So, let's play a game "Echo". I will show you the animals and spell them in English, you will repeat the words after me and translate them into Ukrainian.
a dog
a cock
a hen
a chick
a cow
a goat
a horse
a sheep
a duck
a goose
a cat
a rabbit
a pig
O.K, good for you. Now, I will show you three pictures. Look attentively, now close your eyes (teacher hides one picture), open them, and tell me - What animal is missing? Good for you, you are very attentive.
3)T: What colour is the cat?
P1: The cat is…
4)Т: Гра «Асоціації»
Кожну тваринку показуємо жестами
Додаток №1
5)Т:Зорова гімнастика+ відео
With eyes brown,red,green,blue:1-8
With head…..
With body….
Фіз.хвилинка (Physical activity)
T: Stand up.Listen and repeat.
T: Look left, right
Look up, look down
Look around.
Look at your nose
Look at that rose
Close your eyes
Open, wink and smile.
Your eyes are happy again
6.Гра «Чарівний мішечок»(Magic bag)
7.Робота з сигнальними картками (rad and green)
Вчитель показує тварин, а діти обирають правильний варіант підіймаючи певну сигнальну картку.
8)Опиши тварину.
Учні дивляться на малюнки тварин та усно описують їх колір та розмір.
Приклад: This is a cat.
It is white and small.
9.Вправа «Рахунок із тваринами»
ІІІ.Закріплення вивченого матеріалу
Т: Діти,нам потрібно знайти у класній кімнаті тваринок,та помістити їх на картину,відповідно місця проживання.Робота в русі.
На дошці розклеєно фігури різних кольорів, діти малюють їх оченятами,шукаючи певний колір,чи фігуру під музичний супровід
ІV.Підсумок уроку
T:: Діти, що нового ви навчилися сьогодні на уроці? Що вам сподобалось? Що для вас було найцікавішим? (Учні дають свої відповіді). Я гадаю, що наступного разу на уроці англійської мови вам буде так же цікаво, як сьогодні і ви знову дізнаєтесь щось нове. Ви сьогодні працювали дуже добре, тому кожен отримує за роботу смайлик.
T: Our lesson is over. Stand up! Good-bye!
Ps: Good- bye!