Розробка уроку залік конкурс "Оксиди" 8 клас

Про матеріал
Розробка уроку залік конкурс "Оксиди" 8 клас. Використано узагальнення знань у вигляді гри з використанням інтерактивних технологій
Перегляд файлу

Комунальний заклад

«Зідьківська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів ім. Г.І.Ковтуна

Зміївської районної ради

Харківської області

 

 

 

 

Розробка уроку

Залік – конкурс з теми «Оксиди»

                                       8 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель хімії                Швецова Зоя Федорівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок - залік – конкурс з теми  ОКСИДИ 

 8 клас 

 

Мета: 

Вдосконалення і контроль знань учнів з теми  Оксиди 

Розвивати увагу, хімічне мовлення, основну компетентність вміння  

 вчитися,   відтворювати свої знання.

Виховувати культуру поведінки, культуру спілкування,   толерантність,    дружелюбність.   

 

Обладнання : мультимедійна дошка набір оксидів, набір цифр від 0 до  8.

 

Тип уроку:   систематизації знань

 

Інтерактивна технологія   -   конкурс - гра

 

І етап  Організаційний    пояснення  умов  конкурсу. Клас поділяється на з групи. Жовті,  Зелені, Сині

 Слайд №1

Завдання

 

№п/п                               формула оксиду

 

  1.                                                                                              Fe2O3

 

  1.                                                                                              AI2O3

 

  1.                                                                                              H2O

 

  1.                                                                                              CO2

 

  1.                                                                                              CuO

 

  1.                                                                                              CaO

 

  1.                                                                                              Cr2O3

 

  1.                                                                                              MnO2

 

 

 

 Коли ведучий  буде задавати питання, учні повинні підняти картку з тим номером, під яким   стоїть оксид, про якого йдеться мова. Якщо відповіддю є число, то потрібно підняти картку з цим числом. Кожен учень, що  дав вірну відповідь, приносить своїй команді по 1 балу.

    

І тур  / 4 хвилини /   Складання формул  і  розрахунок складу речовини

Слайд №2        

 Питання :  1 Визначте валентність елементів в наведених оксидах

                                     

               № 1 -  ? ,         № 2  - ?    іт.д.  /  учні по черзі піднімають картки /

 

2.В яких оксидах першої п’ятірки  після назви потрібно вказувати 

     валентність елемента

 

3.В якому з оксидів 5 чи 6, вміст  Оксигену  більший ?

 

ІІ тур  / 3 хвилини /   Способи одержання оксидів

 

Питання : 

             1. Який з оксидів   утворюється   при прокалюванні мідної дротинки?

  1. Які оксиди утворюються  при  розкладанні малахіту?
  2. Який з оксидів утворюється при  розкладанні кислоти?
  3. Який з оксидів утворюється при розкладанні  калій перманганату ?
  4. Які оксиди утворюються при розкладанні ферум (ІІІ) гідроксиду ?

 

  ІІІ тур  / 6 хвилин /  Хімічні властивості

                            

Питання :

  1. Знайдіть серед перелічених оксидів кислотні оксиди.
  2. Знайдіть серед перелічених оксидів  основні оксиди.
  3. Які оксиди будуть реагувати за звичайних умов?
  4. Які з перелічених оксидів при взаємодії з водою утворюють луг?
  5. Який з перелічених оксидів при взаємодії з водою утворюють кислоту?
  6. Скільки оксидів ( серед наведених) будуть реагувати з  лугом? Які?
  7. Скільки оксидів ( серед наведених) будуть реагувати з  сильною кислотою? Які?

               ІV тур / 7 хвилин /  Хімічна естафета  -  гра

 

                  Вивішується схема  :

     

  Завдання  першій  команді

 

                              1                                              2                        3

    Фосфор    ------------    кислотний оксид  ---------    кислота ----- сіль

 

     Завдання другі команді

                         1                                              2                     3

   Барій  ---------------- основний оксид  --------  основа  --------   сіль

 

  Завдання :   

       користуючись схемою, наведіть генетичні ряди  Р   складіть відповідні рівняння реакцій,  рівняння  реакцій складають по черзі члени команди записуються на дошці

               V тур   / 8 хвилин /  Хімічний  футбол

 

 Команди задають питання  по одному від кожного члена команди. / Команди питання готують самостійно /

         VІ  тур / 3 хвилини /   Заглянемо в майбутнє

  Питання : 

  • Які з наведених оксидів застосовуються, як осушувачі?
  • Який з наведених оксидів є каталізатором розкладу H2O2 ?
  • Який з оксидів найбільш поширений на нашій планеті ?
  • Які з оксидів беруть участь в процесі фотосинтезу ?
  • Який з оксидів може існувати в природі одночасно в трьох агрегатних станах?
  • Яким оксидом можна начистити ґудзики ?

Підведення підсумку уроку,  яка команда є переможцем

Завдання для самоконтролю  ( за рівнями  навченості )

 

docx
Додав(-ла)
Швецова Зоя
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Розробки уроків
Додано
5 лютого 2020
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку