Комунальний заклад
«Зідьківська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів ім. Г.І.Ковтуна
Зміївської районної ради
Харківської області
Розробка уроку
Залік – конкурс з теми «Оксиди»
8 клас
Вчитель хімії Швецова Зоя Федорівна
Урок - залік – конкурс з теми “ОКСИДИ”
8 клас
Мета:
Вдосконалення і контроль знань учнів з теми “Оксиди”
Розвивати увагу, хімічне мовлення, основну компетентність вміння
вчитися, відтворювати свої знання.
Виховувати культуру поведінки, культуру спілкування, толерантність, дружелюбність.
Обладнання : мультимедійна дошка набір оксидів, набір цифр від 0 до 8.
Тип уроку: систематизації знань
Інтерактивна технологія - конкурс - гра
І етап Організаційний пояснення умов конкурсу. Клас поділяється на з групи. Жовті, Зелені, Сині
Слайд №1
Завдання
№п/п формула оксиду
Коли ведучий буде задавати питання, учні повинні підняти картку з тим номером, під яким стоїть оксид, про якого йдеться мова. Якщо відповіддю є число, то потрібно підняти картку з цим числом. Кожен учень, що дав вірну відповідь, приносить своїй команді по 1 балу.
І тур / 4 хвилини / “Складання формул і розрахунок складу речовини”
Слайд №2
Питання : 1 Визначте валентність елементів в наведених оксидах
№ 1 - ? , № 2 - ? іт.д. / учні по черзі піднімають картки /
2.В яких оксидах першої п’ятірки після назви потрібно вказувати
валентність елемента
3.В якому з оксидів 5 чи 6, вміст Оксигену більший ?
ІІ тур / 3 хвилини / “Способи одержання оксидів”
Питання :
1. Який з оксидів утворюється при прокалюванні мідної дротинки?
ІІІ тур / 6 хвилин / “Хімічні властивості”
Питання :
ІV тур / 7 хвилин / “Хімічна естафета” - гра
Вивішується схема :
Завдання першій команді
1 2 3
Фосфор ------------ кислотний оксид --------- кислота ----- сіль
Завдання другі команді
1 2 3
Барій ---------------- основний оксид -------- основа -------- сіль
Завдання :
користуючись схемою, наведіть генетичні ряди Р складіть відповідні рівняння реакцій, рівняння реакцій складають по черзі члени команди записуються на дошці
V тур / 8 хвилин / “Хімічний футбол”
Команди задають питання по одному від кожного члена команди. / Команди питання готують самостійно /
VІ тур / 3 хвилини / “Заглянемо в майбутнє”
Питання :
Підведення підсумку уроку, яка команда є переможцем
Завдання для самоконтролю ( за рівнями навченості )