Розробка відкритого уроку: Sport and stories. The usage of and, but so.

Про матеріал
демонстраційний урок до теми "Спорт" підручника "Gateaway 2:" для учнів 6 класу
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку англійської мови

ПІБ вчителя:
Дата проведення:
Клас: 6
Тема уроку: Sport and stories. The usage of and, but so.
Цілі уроку:

Навчальні –  повторити,  систематизувати  й  узагальнити  знання  учнів  про  спорт,  удосконалити  навички  правильної  вимови  й  написання  слів  у Past simple, застосувати  знання  у  нестандартних  ситуаціях;  формувати  вміння  аналізувати,  порівнювати,  визначати головне, робити висновки, поповнювати словниковий  запас  слів  учнів;

Розвивальні - розвивати  навички  самостійної  роботи,  уяву,  творче та логічне мислення, мовлення;  

Виховні –  виховувати в учнів любов до англійської мови, старанність, наполегливість, бажання творчо працювати, повагу один до одного.

 

Обладнання уроку:    підручник, зошити, словники, роздатковий матеріал, аудіозапис музики
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.

Компетенції учнів на уроці:

спілкування англійською мовою

володіти всіма видами  мовленнєвої діяльності;

інформаційна

аналізувати  мовні  явища,  розвивати  грамотність учнів;

учитися    впродовж    життя

здійснювати  аналіз  власної діяльності,  рефлексію;

соціальна і  громадянська

формувати навички роботи в

групі, співпрацювати з іншими на результат;

здоров’язбережувальна

 

дбати про здоров’я дітей

 

 

Хід уроку
 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

ФОНД*

Діяльність
учителя

Діяльність
учня
 

Організація початку уроку,

мотивація

 

1 хв

Налаштувати учнів на урок

 

Розповідь

 

Розповідає

Слухає

Актуалізація опорних знань учнів

 

4 хв

Повторити   правила

Бесіда

«Мозковий штурм»

Ф

Запитує, доповнює, уточнює відповіді дітей

Відповідає на питання, доповнює, запам’ятовує

Етап цілепокладання

3 хв

Формування мети і цілей уроку;

прогнозування змісту та результатів роботи

Оформлення «мовних хмаринок»

Дискусія

І

Ф

Спостереження, допомога, повідомлення мети та цілей уроку

Заповнення очікувань на дошці

Етап цілереалізації

 

30 хв

Закріплення знань, умінь і навичок

 

 

 

 

 

1. Warming up activities

a) Grammar chant

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/remember-last-summer

b) Game “Feed the crocodile”

 

Розвиток навичок слухання і письма

a) Filling the gaps

b) Write past simple and past participle forms to the infinitive

Гностичний -практичне тренування

Ф

a) Включає аудіозапис, дає інструкції, контролює

b) На дошці малює крокодила, інструктує, перевіряє

a) Слухають пісню заповнюють пропуски правильною формою irregular verbs

b)Записують форми дієслів на дошці

2. Reading

Pre-reading:

a) Put the pictures in order (ex.1 p.97 Student’s book)

b) Create your own story

While-reading:

Read and translate the text (ex.2 p 97)

Post-reading:

ex.3 p 97

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок

Розставлення фото по порядку; написання на роздатковому матеріалі власної історії використовуючи подані фото, робота у групах, кожна група записує 2-3 речення історії кикористовуючи Past simple tense; прочитання і переклад тексту; виконання вправ

Вправи- творчі та тренувальні вправи

Ф

і

Вчитель спостерігає, перевіряє діяльність учнів

Виконують завдання дотримуючись інструкцій

3. Розвиток навичок граматики

 

 

Закріплення знань, умінь і навичок

a) Ознайомлення учнів з випадками вживання сполучників with, and, but, because, so

b) практичне тренування

Метод вправ- тренувальні вправи

І

Пояснює, перевіряє діяльність учнів

Слухають пояснення вчителя; виконують ex. 4 p.68  workbook, ex. 4 p.97 student’s book

4. Фізкультхвилинка

 

Відпочинок

Перегляд відео або розповідь вчителя

 

Ф

І

Слідкує за правильним виконанням рухів

Виконання рухів, вправ за вказівкою вчителя

 

5. Розвиток навичок креативного письма

 

Закріплення знань, умінь і навичок

Написання головних ідей для подальшої історії

1 команда описує посаток, 2- середину, 3- закінчення

Створення пізнавальної ситуації

Ф

І

Перевіряє, консультує, пояснює

Поділені на дві команди, записують основні ідеї

 

6. Діалогічне мовлення

 

Закріплення знань, умінь і навичок

Вираження власної думки на основі заданих питань

Репродуктивний

 

Пояснює, спостерігає

Відповідають на подані питання

 

 

Рефлексія

5 хв

Закріплення знань, умінь і навичок, підсумок роботи, аналіз очікувань.

Відповісти на питання

 

метод «Мікрофон»

Ф

Вчитель ставить питання. Звернемося  до  написаних завдань і цілей

Відповідати на питання,

обговорюємо, аналізуємо сподівання учнів

Домашнє завдання

 

1хв

Домашнє завдання для закріплення

Записати домашнє завдання

Завдання та вправи відповідно до рівня знань

Ex 5b p.97 Student’s book

Використовуючи ключові ідеї створені на уроці, скласти власну історію

Ф

Дати завдання, пояснити алгоритм виконання

Записати в щоденник

 

Оцінювання

1 хв

Оцінювання роботи учнів на уроці

Оцінити  роботу кожного учня

оцінювання за участь у кожному етапі уроку, самооцінювання

 

Ф

І

Виставлення оцінок, аргументація, пояснення.

Щоденник

 

 

 

 

*ФОнд - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).
 

Література:

  1. Іноземні мови. 5–9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів // Міністерство освіти і науки України. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas (дата звернення: 28.04.2021).
     
  2. British Council. Grammar chants. URL: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/remember-last-summer ( дата звернення 28.04.2021).
     
  3. D. Spencer. Gateway 2nd Edition Level A1+: Student's Book. 2014.  159 p.
     
  4. D. Spencer. Gateway 2nd Edition Level A1+: Student's Book. 2014.  105 p.

 

Handout 1

Grammar chant- Past simple

 

Fill in the gaps

 

Remember last summer?

Remember last summer when we …..…. to France?

I …….. in the hills, you just ……… to dance.

The year before that we both …….. to Brazil

And I ……… shops but you …….. you were ill.

 

We ………. through Italy three years ago

I ……… the museums but you ……… go.

We ………. in a lovely hotel close to Rome

But you didn’t like it and so we …….. home

 

 

 

Handout 2

Creating a story

Instructions:

Story Events Soccer Match Fight Game End Friends Vector Illustration ⬇  Vector Image by © eempris.hotmail.com | Vector Stock 274371038Using this pictures create your own story. Each team should write 2-3 sentences to the picture. Team 1 describe picture 1, team 2 describe picture 2 and the rest in the same sequence. Each team, after writing their sentences, folds the sheet, keeping what is written.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Handout 2

Creating a story

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Handout 3

Ideas for story

Work in a team. Think of ideas for a story where somebody buys a second-hand object, for example a pair of trainers, a pair of football boots, skis, skates, a bike ... Make notes with your ideas for the part of the story.

Team 1 Start/Introduction of the character(s)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Handout 3

Ideas for story

Work in a team. Think of ideas for a story where somebody buys a second-hand object, for example a pair of trainers, a pair of football boots, skis, skates, a bike ... Make notes with your ideas for the part of the story.

Team 2 Middle/Main events

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Handout 3

Ideas for story

Work in a team. Think of ideas for a story where somebody buys a second-hand object, for example a pair of trainers, a pair of football boots, skis, skates, a bike ... Make notes with your ideas for the part of the story.

Team 3 End

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Handout 4

Dialogues

In pairs, think of three questions to find out people's opinions of something that you are interested in a sport.

Begin your questions:

1 Do you like ...?

2 What do you think about..?

3 How do you feel about.?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Handout 4

Dialogues

In pairs, think of three questions to find out people's opinions of something that you are interested in music.

Begin your questions:

1 Do you like ...?

2 What do you think about..?

3 How do you feel about.?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Handout 4

Dialogues

In pairs, think of three questions to find out people's opinions of something that you are interested in computer games.

Begin your questions:

1 Do you like ...?

2 What do you think about..?

3 How do you feel about.?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Handout 4

Dialogues

In pairs, think of three questions to find out people's opinions of something that you are interested in films.

Begin your questions:

1 Do you like ...?

2 What do you think about..?

3 How do you feel about.?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Handout 4

Dialogues

In pairs, think of three questions to find out people's opinions of something that you are interested in spending time on the Internet.

Begin your questions:

1 Do you like ...?

2 What do you think about..?

3 How do you feel about.?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Handout 4

Dialogues

In pairs, think of three questions to find out people's opinions of something that you are interested in reading books.

Begin your questions:

1 Do you like ...?

2 What do you think about..?

3 How do you feel about.?

 

docx
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку