Розробка виховної години на тему "Агресія в інтернеті або кібербулінг"

Про матеріал
Розробка виховної години на тему "Агресія в інтернеті або кібербулінг". КІБЕРБУЛІНГ - це новітня форма агресії, що передбачає жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити людину з використанням інформаційно-комунікаційних засобів: мобільних телефонів, електронної пошти, соціальних мереж тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Агресія в Інтернеті або кібербулінг. Виховна година

Номер слайду 2

Історія та походження терміну «кібербулінг»Походить з англійської мови, створено від двох слів: кібер (позначає віртуальне,опосередковане комп ’ютером середовище) і буллінг (походить від англ. bull - бик,бугай, а в переносному значенні - дуже велика, сильна чи агресивна персона; і позначає процес лютого, завзятого нападу; близькі за смислом дієслова українською мовою - роз’ятрювати, задирати, прискіпуватися, провокувати, дошкуляти,тероризувати, цькувати та ін.)

Номер слайду 3

У 2002 р. американський підліток Гіслан Раза, граючись, створив відео самого себе на основі сцени із фільму «Зоряні війни», де замість меча використовував бейсбольну биту. Однокласники без дозволу і відома хлопця розмістили це відео в Інтернеті, де його побачили мільйони людей. Далі у 2004 р. було створено спеціальний сайт із цим та похідними відеороликами, спецефектами та музикою з фільму, який зібрав більше 76 мільйонів користувачів, а відео із зображенням хлопчика стало найбільш завантажуваним файлом 2004 року. Гіслан отримав ярлик «дитина зоряних війн»Історія та походження терміну «кібербулінг»

Номер слайду 4

КІБЕРБУЛІНГ - це новітня форма агресії, що передбачає жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити людину з використанням інформаційно-комунікаційних засобів: мобільних телефонів, електронної пошти, соціальних мереж тощо.

Номер слайду 5

Найпоширеніші типи кібербулінгу1 Використання особистої інформації2 Анонімні погрози3 Переслідування4 Тролінг і флеймінг5 Гепіслепінг

Номер слайду 6

Психологічні портрети учасників кібербулінгу. Агресор - людина імпульсивна, яка прагне головувати над усіма, щоб її всі слухалися і боялися, агресивно налаштована не лише до ровесників, але й до дорослих(батьків, учителів); не вміє співчувати, фізично сильніша за «потенційну жертву». Потенційна жертва - людина замкнена, вразлива і сором ’язлива, яку легко налякати, невпевнена у собі, дуже за все переживає, має занижену самооцінку, депресивна, часто думає про суїцид, не має близьких друзів, більше спілкується з дорослими, ніж з ровесниками, фізично слабша за «агресора». Спостерігач - людина, якій дуже цікаво переглянути (в деяких випадках і зафіксувати) процес цькування та знущання однієї людини над іншою.

Номер слайду 7

Вправа "Чому так стається?"Група "агресорів" спробує написати причини, які спонукають кривдника себе так поводити. Група "жертв" спробує написати причини, чому діти стають легкими мішенями для кривдників. Група "спостерігачів" пише причини, чому спостерігачі часто не вмішуються у процес булінгу.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Розваги та безпека в інтернеті

Номер слайду 11

Правила-поради для подолання кібербулінгу123456 Не поспішай викидати свій негатив у кіберпростір. Створюй власну онлайн-репутацію, не купуйся на ілюзію анонімностіЗберігай підтвердження фактів нападівІгноруй одиничний негатив. Блокуй агресорів. Не варто ігнорувати агресивні повідомлення, якщо листи невідомого вам відправника систематично містять погрози

Номер слайду 12

Якщо ти зіткнувля з проявами кібербулінгу, направленими на тебе, обовязково розкажи дорослим, яким довіряєш! 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Фатєєнкова Людмила
    ДУЖЕ ДЯКУЮ ЗА РОЗРОБКУ !
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Виховна робота
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
4905
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку