Методична розробка до гри
«ВІРТУАЛЬНІ ЗМАГАННЯ»
(дистанційне навчання)
Змагання розраховані на вихованців гуртків туристсько-спортивного, краєзнавчого напрямку та гуртків козацько-лицарського гарту «Сокіл - Джура».
ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ.Змагання проводяться протягом 5 днів. Кожен день діти отримують нове завдання, на виконання якого у них є доба. В залік змагань йдуть перші 80 правильних відповідей. Таким чином відсіюються ті, хто не досяг певних результатів. На початку нової доби оголошуються проміжні результати за попереднє завдання. Протягом сьомої доби оголошуються результати змагань.
Змагання відбуваються на зручній для вас платформі. Це може бути як сайт, так і месенжер. Зверніть увагу – потрібен двосторонній зв’язок та можливість надсилати фото та відео.
1 день. Перше завдання – розважальне. Наприклад – зібрати пазли на час. Надається посилання на пазли. Наприклад: (https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1bdc0fd412e1 ).
Після завершення учасник гри робить скриншот екрану, де буде зібраний пазл та час, за якій він зібрано. Переможці визначаються за найкращим часом.
2 день. Краще надати завдання, результат якого не залежить від часу виконання. Тобто на перевірку будь-яких знань.
Наприклад: «Продовжить речення» (до теми «Гігієна. Надання першої долікарської медичної допомоги»)
3 день. Завдання краєзнавчого напряму. Надаються картинки з орнаментами вишивці різних регіонів України. Треба визначити у якій області використовують кожен з орнаментів.
1 – Буковина, 2 – Вінниця, 3 – Волинь,
4 – Гуцульщина, 5 – Донецьк, 6 – Житомир,
7 – Закарпаття, 8 – Запоріжжя, 9 – Київщина,
10 – Кіровоград, 11 – Крим, 12 – Луганськ,
13 – Львів, 14 – Миколаїв, 15 – Одеса, 16 – Полтава, 17 – Придніпров’я, 18 – Рівно, 19 – Суми, 20 – Тернопіль, 21 – Харків,
22 – Херсон, 23 – Хмельницьк, 24 – Черкаси, 25 – Чернігів.
4 день. Пропонуємо учасникам переглянути коротеньке відео та написати за порядком, які багаття було показано. (Зірка, Колодязь, Камін, Піраміда, Гармата, Курінь, Фінська свічка)
Посилання на відео: https://youtu.be/-Y95-do3xSc
5 день. Надається відео, на якому учасники гри показують, як зав’язувати будь-який туристський вузол. Пропонуємо учасникам зняти, як вони зав’язують цей вузол на швидкість. На відео повинно бути чітко видно секундомір та процес зав’язування вузла. Після зупинки часу треба навести камеру на дитину і вузол, щоб була можливість оцінити помилки. За кожну помилку при зав’язуванні вузла додаємо до визначеного часу штрафні 10 секунд та отримуємо результат у хвилинах, який і буде враховано при підведенні підсумків за це завдання.
Надалі підводяться підсумки. Якщо є однакові результати, можна надати ще завдання або нагородити всіх переможців.
Зверніть увагу: кожний учасник, коли відправляє відповіді на завдання, повинен підписатись своїм справжнім ім’ям.