Розробка вправи до уроку математики у 6 класі на тему "Додавання чисел з різними знаками" - "Зміни правила"

Про матеріал
Даний матеріал розрахований при використанні на уроці під час вивченні теми "Додавання чисел з різними знаками" у 6 класі. Гру можна застосувати при закріпленні нового матеріалу або при повторенні на наступному уроці.
Перегляд файлу

«Додавання чисел з різними знаками»

 

 П.І.Б.автора/ки (співавторів) 

Щербак Олена Володимирівна

 

Стислий опис вправи (про що і для чого ця вправа? 1-2 речення)

Вправа “ Зміни правила ” Вправа формує вміння додавати числа з різними знаками. Та розвиває повагу до інших.

Використані джерела

TASKsUA Наскрізні компетентності для демократії «60 вправ для розвитку та оцінювання ставлень, умінь та навичок» Й. Губер

Предмет

Математика

Клас

6 клас

Тема уроку

Додавання чисел з різними знаками

Мета вправи

Формувати уявлення про зміст дії додавання раціональних чисел; виробляти вміння додавати числа з різними знаками;  розвивати навички колективної гри; виховувати та розвивати самоповагу та позитивне ставлення до себе й інших.

Ключова складова громадянської компетентності

Аналітичне та критичне мислення

Додаткова/і складова/і компетентності (1-3, не більше)

Уміння співпрацювати,

Повага до людської гідності та прав людини

Очікувані навчальні результати учнів (чого саме навчаться учні, виконавши цю вправу?)

Учень/учениця  

  1. Працює над досягненням консенсусу заради досягнення цілей групи.
  2. Стверджує, що права людини завжди слід поважати та захищати.

Навчальні результати з програми навчання

Учень/учениця:

  • висловлює власну думку, аргументує та відстоює свою позицію;
  • співпрацює в команді, виділяє та виконує власну роль в командній роботі;
  • рівне ставлення до інших; 
  • відповідальність за спільну справу;
  • повага до прав людини; 

Тривалість вправи (у хвилинах)

25  хвилин

Інструкція для проведення вправи

Перший етап (відбір гравців 1 хв.)

  1. Якщо в класі 5-6 учнів - до гри залучаються всі.
  2. Якщо учнів більше, можна поділити на команди, розрахунком 1-4 і кожна команда через свого представника зможе приймати участь у грі. (представник грає за столом – консультуючись з командою у разі потреби).

Другий етап ( пояснення правил гравцям – 2 хв.)

1. Учні по черзі кидають гральний кубик та рухаються за стрілкою відповідно до кількості очок.

2. Далі виконують ту кількість кроків яка записана в комірці.

3. Якщо ви потрапили в клітинку із * ви маєте змінити будь-яке правило. Воно може стосуватись всіх гравців або лише вас. Та ніяким чином не має ущемляти права інших гравців.

4. Перемагає та команда чи той гравець, хто першим прийшов на ФІНІШ.

Третій етап  (проведення самої гри – до її логічного завершення 17 хв.)

Четвертий етап (дебрифінг – 5 хв.)

Проведіть коротку сесію дебрифінгу для обговорення таких запитань:

1. Які почуття викликала у вас проведена вправа?

2. Які труднощі виникли під часи проведення цієї гри, та як ви їх подолали?

3. Чого ви навчилися під час цієї вправи?

 

Підсумок за результатами проведення вправи

Учні усвідомлюють:

- що при додаванні протилежних чисел отримуємо нуль;

- що від модуля числа залежить знак відповіді;

- кожна людина несе відповідальність за свої вчинки;

- слід поважати права людей, якби сильно не хотілось виграти.

Додатки (за потреби)

 

Необхідне обладнання / матеріали, облаштування класу, тощо

Плакат з настільною грою - 1,  гральний кубик - 1

 

 

 

Плакат з настільною грою

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Щербак Олена
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
334
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку