Р О Д И Н Н Е С В Я Т О
«БАТЬКИ І ДІТИ ЄДИНЕ НЕРАЗРИВНЕ КОЛЕ »
Мета виховного заходу : Сприяти розвитку творчих здібностей дітей, бажанню примножувати родинні традиції, берегти свою національну культуру ; виховувати в учнів почуття любові до своїх батьків,бабусь, дідусів, учити поважати старших.
Обладнання : Доробки учнів та їх батьків, фотогазети, прислів’я, рушники, презентації про родини, карта країни «Дитинства».
Перебіг заходу :
1.Ведучий : Родина, рід – які слова!
Він потрібен кожному в житті.
Тож народилось веселкове свято
Прийшли сьогодні до нас мами й тата.
Бабусі, дідусі, щоб злагода,
Щастя і тепло завжди були,
Щоб всій родині радісно жилося.
2. Ведучий : Дорогі друзі! Сьогодні у нас незвичайне свято. Воно зіткане з добра і щирості, ніжності і зворушливості, бо воно сімейне, разом із татом і мамою , бабусею та дідусем. Де наші близькі та рідні нам люди – там завжди весело, сонячно і затишно. А чи завжди ми знаходимо час, щоб сказати рідним, як ми любимо їх , як вони потрібні нам, що вони для кожного з нас означають?
3. Ведучий : Життя біжить дуже швидко. Не встигнеш озирнутися-промайне дитинство, промайнуть роки юності та зрілості…Зрозуміємо, що так і не встигли сказати їм ті слова,які хотіли або повинні були сказати.
1. Ведучий : На кожному святі завжди є подарунки, а ми сьогодні вам хочемо подарувати дитинство. Облиште на сьогодні всі клопоти, забудьте про свої мобільні, про роботу…Згадайте дитинство - радісний чарівний світ, разом із донечкою . сином, і коханою дружиною.
( Літає білий птах . Сценка – діалог)
1. Ведучий : Ти бачив цього незвичайного птаха .
2. Ведучий :Так, це білий птах, який є символом дитинства.
1. Ведучий : А звідки він узявся ?
2. Ведучий : Він прилетів із країни Дитинства, звідти, куди не кожен може потрапити, тому,що це казкова країна. Та дуже часто дорослі забувають про неї.
1. Ведучий : А скільки там усього чудового ! А особливо я хочу ще раз побачити білого птаха.
2. Ведучий : А давай помандруємо з ним далеко-далеко, можливо, ми знайдемо і ще раз подивимось на нього.
1. Ведучий : Але це дуже далеко. Трохи боязно…
2 Ведучий :. А ми візьмемо з собою дорослих – наших батьків.
1 Ведучий : Та хіба вони зможуть дійти до країни Дитинства?
2. Ведучий: Звичайно, адже колись і вони були дітьми, але забули про це. А потрібно лише захотіти.
1. Ведучий : Батьки , ви згодні ?
2. Ведучий : І попросимо нам допомогти наших мам - вони обов′язково допоможуть.
3. Ведучий : Ви куди зібралися в таку пізню годину? Чи не час розходитись по домівках?
1. Ведучий : Ні , ми хочемо мандрувати. 2. Ведучий : Ми хочемо побачити білого птаха , який живе в країні Дитинства.
1 Ведучий : Дорога буде нелегкою. Ви повинні пройти через багато міст і сіл . Дорогою вам зустрінеться багато пригод, конкурсів, розваг і навіть перешкод.
2. Ведучий : Але ж ми побачимо багато цікавого, і тому хочеться, щоб і наші батьки вирушили з нами.
3 Ведучий : Звичайно! Але для цього вони також повинні хоч трохи стати схожими на дітей : веселими, гратися з нами, допомагати. Тож ідемо всі разом в країну Дитинства і шукатимемо білого птаха.
1 Ведучий : А як нам дійти до країни Дитинства? Якою дорогою? Адже у нас немає карти – маршруту.
2. Ведучий : Але вона обов′язково має бути у дорослих. Адже вони вже знають щось про цю країну.
1. Ведучий : Шановні дорослі , чи не погодитеся ви дати нам карту країни Дитинства ?
Дорослий : У нас є карта , але щоб її отримати , потрібно багато прожити і навчитися. Так просто вона не дається. Ніхто не може її побачити, доки не виросте.
1. Ведучий : Але ж ви обіцяли нам допомогти. Ви ж наші батьки і повинні про все на розповідати.
(Вибігають казкові герої з плакатом з фотографіями маленьких батьків.)
Кіт Леопольд : Знайшли, знайшли …Ось погляньте.
2. Ведучий :Ні це не карта . Де ми можемо потрапити із цією картою? На цій карті немає міст, селищ, морів, доріг. Ні це не карта це швидше візитна карта наших любих батьків.
(Інший казковий герой шукає у кишенях)
Інший казковий герой - Ось це мабуть цю карту ви шукаєте ? розглядають.)
3. Мошонок : Нумо, швидше сюди ! Якою дорогою будемо йти?
1. Ведучий : Я пропоную зайти до міста Кохання. Там обов’язково має бути білий птах.
2. Ведучий : А чому саме там? 1. Ведучий : Тому що все розпочинається з кохання. Ми ще малі, й дорослі думають, що про це нічого не знаємо.
2. Ведучий : А хіба в країні Дитинства буває кохання?
1 Ведучий : А давайте про це запитаємо у дорослих.
УЧИТЕЛЬ: Кохання починається з компліментів.
(Я запрошую підійти до мене 3 пари. З початку тата дарують компліменти мамам, а потім мами. Яка пара більше скаже та й перемагає.)
2 Ведучий : На жаль, ми не побачили тут білого птаха. Але багато для себе дізналися цікавих речей.
Кіт Леопольд : Досить вам говорити , адже на нас чекає наступний пункт – країна Іграшкова.
Мошонок : У цьому містечку живуть непосиди-діти, яких іноді називають маленькими чортенятами. І все, що не візьмуть до рук - неодмінно іграшки. Я запрошую шість чоловік підійти до мене.
(Біг з мітлою.)
2 Ведучий :А моя мама часто на нас гримає з братиком: «Що ви на головах ходите?! Як це я ніяк не можу збагнути? А ти не знаєш як це ходити на голові ?»
(Естафета : « На голові у тата.»)
1.Ведучий : Ой, скільки цікавих міст ми пройшли. Я переконався, що країна Дитинства – Найкраще місце на Землі. 3. Ведучий : Справді , місце твого народження, де живуть твої батьки, де пройшло твоє дитинство – найкраще. Як ти вважаєш воно найкраще у наших батьків? Давай ми про це запитаємо у них.
(Інтерв′ю у батьків.)
10. А тепер ходімо далі. Я пропоную зупинитися в місті « Жартів.» Адже і діти і дорослі люблять веселощі.
(Конкурс «Смішна історія.» Дорослі пригадують смішні випадки з свого дитинства.)
11. Хіба в країні Дитинства лише тим і займаються, що постійно сміються?
10. Ні звичайно , у них, як і у нас багато було справ про , які їх батьки могли тільки здогадуватися. Давай запитаємо саме про ці справи, які нашим батькам не дозволяли робити їх батьки ,але вони все рівно тишком-нишком витворяли і вважали , ніхто нічого не знає, не бачить , не чує. (Тихенько шепоче : а в тебе є такі справи?)
(Запитують в батьків про їх пригоди.)
11. Цікаво а нашим батькам у дитинстві теж хотілось танцювати, а батьки не пускали їх на дискотеку, або на вечір у школу? Давай запитаємо про це у них ./Запитують./
10. Не маємо права ми позбавляти танців наших батьків, давай зараз віддамо їх дитячі борги.
12. Звичайно, діти мають робити ще багато чого.
13.Їсти вареники. 12. Морозиво, пити «Колу »….
13. Гратися з комп′ютером, запускати бумеранг…
12.Кататися на скейті, скутері, поїздити на велосипеді.
13.Грати у футбол.
12. «Цікаво чим займались наші батьки у вільний час свого дитинства ?» 13. Давайте зараз про це дізнаємося, адже ми – у місті « Розваг.
1. Я запрошую до себе три родини конкурс «Як ви знаєте своїх дітей.
( Всі письмово відповідають на запитання: улюблена іграшка, справа, Страва, рухлива гра, колір, пора року, предмет у школі.»
2. Як же хочеться відпочити .
1. А як же білий птах ?
3. Ой, дивиться здається , він сам летить до нас.
БІЛИЙ ПТАХ : Добридень ( вечір) , ви мене хотіли бачити ?
1. Так. Ми знайшли те ,що шукали, і переконалися , що дитинство – чудова пора.
БІЛИЙ ПТАХ : А повернутися в нього можуть і дорослі і діти. Любі діти, милі діти !
Чого ми без батьків на світі варті ?
Без ласки материнської й тепла.
І без татусевої руки суворої ,
Без нашого сімейного гнізда.
Про нас ти , мамо . не журися,
На честь і славу нас благослови
В нас , батьку, ти не сумнівайся ,
Поради знаю я твої.
І ви повірте нам, рідненькі,
Для нас нема дорожчих , аніж ви ,
Якщо дитина – радість у житті ,
То ви для нас – опора в ньому.