Розробка заняття еколого-натуралістичного напряму «Природа крізь призму англійської мови» з теми «У зоопарку»

Про матеріал
Заняття гуртка еколого-натуралістичного напряму «Природа крізь призму англійської мови» відповідає навчальній програмі гуртка. Заняття інтегроване, проводиться частково англійською та українською мовою та розраховано на дітей молодшого шкільного віку. Тип заняття - комбіноване, з використанням ІКТ та QR-кодів (посиланнями на відео та медіа файли). Заняття розроблено з урахуванням особливостей проведення занять у початковій школі. Матеріал заняття відповідає програмі з іноземної мови для учнів 1-4 класів з урахуванням вікових та психо-фізиологічних особливостей дітей. Мета: навчальна: ознайомити вихованців з новими ЛО, повторити й активізувати вивчений лексичний матеріал, граматичний матеріал: множина іменників, удосконалювати комунікативні навички, збагачувати лексичний словник вихованців; розвиваюча: розвивати навички діалогічного мовлення, вживання граматичного матеріалу, розвивати зорову пам'ять, мислення, увагу, мовну здогадку, фонематичний слух, вміння працювати в парах; методична: шляхом використання інтерактивних методів навчання формувати інтерес до вивчення іноземної мови, вміння активно застосовувати мову, що вивчається, знаходити, розуміти і передавати нову інформацію іноземною мовою; виховна: виховувати культуру спілкування, любов до тварин, вчити вихованців бути уважними та активними. Обладнання заняття: роздатковий матеріал (пазли), демонстраційний матеріал, картки із завданнями, презентація « At the zoo», мультимедійний проектор. Тип заняття: комбінований.
Перегляд файлу

Управління освіти, молоді та спорту

Лиманська міська рада

Лиманський міський Центр позашкільної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                               

Розробка заняття

еколого-натуралістичного напряму

«Природа крізь призму англійської мови»

з теми «У зоопарку»

 

 

 

 

 

 

Підготувала: керівник гуртка ЦПР

«Природа крізь призму

англійської мови»

Макаренко Л.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24.02.2020

Заняття гуртка еколого-натуралістичного напряму «Природа крізь призму англійської мови» відповідає навчальній програмі гуртка. Заняття інтегроване, проводиться частково англійською та українською мовою та розраховано на дітей молодшого шкільного віку. Тип заняття - комбіноване, з використанням ІКТ та QR-кодів (посиланнями на відео та медіа файли). Заняття розроблено з урахуванням особливостей проведення занять у початковій школі. Матеріал заняття відповідає програмі з іноземної мови для учнів 1-4 класів з урахуванням вікових та психо-фізиологічних особливостей дітей.

Тема заняття:  « У зоопарку»

Мета:

навчальна:  ознайомити вихованців з новими ЛО, повторити й активізувати вивчений лексичний матеріал, граматичний матеріал: множина іменників, удосконалювати комунікативні навички, збагачувати лексичний словник вихованців; 

розвиваюча: розвивати навички діалогічного мовлення, вживання граматичного матеріалу, розвивати зорову пам'ять,  мислення, увагу, мовну здогадку, фонематичний слух, вміння працювати в парах;

методична: шляхом використання інтерактивних методів навчання формувати інтерес до вивчення іноземної мови, вміння активно застосовувати мову, що вивчається, знаходити, розуміти і передавати нову інформацію іноземною мовою;

виховна: виховувати культуру спілкування, любов до тварин, вчити вихованців бути уважними та активними.

 

Обладнання заняття: роздатковий матеріал (пазли), демонстраційний матеріал, картки із завданнями, презентація « At the zoo», мультимедійний проектор.

Тип заняття: комбінований.

Хід заняття:

 

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання. Повідомлення теми та мети заняття.

T: Good morning, boys and girls! How are you today?

Ps: We are fine! (пісня «Hello»)

T: Are you ready for the lesson?

Ps: Yes, we are.

T: It’s nice. Let’s start! Сьогодні  ми продовжуємо говорити про тварин і помандруємо до зоопарку, At this lesson we’ll travel to the zoo and meet different animals. Пригадаємо, які тварини там живуть, що вони вміють. На нашому шляху є декілька зупинок із завданнями, які нам слід виконати. And our first task is to train our tongues.

2. Уведення в іншомовну атмосферу

1. Фонетична розминка. (вірш)

Zoo

I can go to the zoo

I can see a kangaroo

I can feed a hare

I can draw a bear

II. Основна частина заняття.

1. Vocabulary presentation and practice: 1. Подання та відпрацювання лексичного матеріалу.

1) Гра “ Guess the names”.

- Our next task is to name the animals into.Учні називають тварин за малюнками.

Слайд 3.

2) Цікаві факти про тварин – слайд 4

2. Speaking: Розвиток умінь мовлення.

1) Гра «Missing animals» - слайд 5

Look at the pictures and remember what animals can you see in the pictures? Lets look and name the animals. – слайди 6-8

3.  Listening. Гра «Відгадай тварину за звуками» - слайди 9-27

 

 

 

 

4. Фізкультхвилинка «5  Little friends» - cлайд 28

5. Повторення алфавіту та закріплення назв тварин у мовленні дітей «ZOO ABC» – слайд 29

6. Гра «Збери пазли» - слайд 30

7. Перегляд відео «Найкращі зоопарки світу» - слайд 31

8. Physical activity: “If you happy and you know it”.

III. Заключна частина заняття.

Summarizing: Did you like our lesson? You were great today.

Прощання (пісня «Good-bye»)

doc
Додано
30 березня 2020
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку