Управління освіти, молоді та спорту
Лиманська міська рада
Лиманський міський Центр позашкільної роботи
Розробка заняття
еколого-натуралістичного напряму
«Природа крізь призму англійської мови»
з теми «У зоопарку»
Підготувала: керівник гуртка ЦПР
«Природа крізь призму
англійської мови»
Макаренко Л.В.
24.02.2020
Заняття гуртка еколого-натуралістичного напряму «Природа крізь призму англійської мови» відповідає навчальній програмі гуртка. Заняття інтегроване, проводиться частково англійською та українською мовою та розраховано на дітей молодшого шкільного віку. Тип заняття - комбіноване, з використанням ІКТ та QR-кодів (посиланнями на відео та медіа файли). Заняття розроблено з урахуванням особливостей проведення занять у початковій школі. Матеріал заняття відповідає програмі з іноземної мови для учнів 1-4 класів з урахуванням вікових та психо-фізиологічних особливостей дітей.
Тема заняття: « У зоопарку»
Мета:
навчальна: ознайомити вихованців з новими ЛО, повторити й активізувати вивчений лексичний матеріал, граматичний матеріал: множина іменників, удосконалювати комунікативні навички, збагачувати лексичний словник вихованців;
розвиваюча: розвивати навички діалогічного мовлення, вживання граматичного матеріалу, розвивати зорову пам'ять, мислення, увагу, мовну здогадку, фонематичний слух, вміння працювати в парах;
методична: шляхом використання інтерактивних методів навчання формувати інтерес до вивчення іноземної мови, вміння активно застосовувати мову, що вивчається, знаходити, розуміти і передавати нову інформацію іноземною мовою;
виховна: виховувати культуру спілкування, любов до тварин, вчити вихованців бути уважними та активними.
Обладнання заняття: роздатковий матеріал (пазли), демонстраційний матеріал, картки із завданнями, презентація « At the zoo», мультимедійний проектор.
Тип заняття: комбінований.
Хід заняття:
I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання. Повідомлення теми та мети заняття.
T: Good morning, boys and girls! How are you today?
Ps: We are fine! (пісня «Hello»)
T: Are you ready for the lesson?
Ps: Yes, we are.
T: It’s nice. Let’s start! Сьогодні ми продовжуємо говорити про тварин і помандруємо до зоопарку, At this lesson we’ll travel to the zoo and meet different animals. Пригадаємо, які тварини там живуть, що вони вміють. На нашому шляху є декілька зупинок із завданнями, які нам слід виконати. And our first task is to train our tongues.
2. Уведення в іншомовну атмосферу
1. Фонетична розминка. (вірш)
Zoo
I can go to the zoo
I can see a kangaroo
I can feed a hare
I can draw a bear
II. Основна частина заняття.
1. Vocabulary presentation and practice: 1. Подання та відпрацювання лексичного матеріалу.
1) Гра “ Guess the names”.
- Our next task is to name the animals into.Учні називають тварин за малюнками.
Слайд 3.
2) Цікаві факти про тварин – слайд 4
2. Speaking: Розвиток умінь мовлення.
1) Гра «Missing animals» - слайд 5
Look at the pictures and remember what animals can you see in the pictures? Let’s look and name the animals. – слайди 6-8
3. Listening. Гра «Відгадай тварину за звуками» - слайди 9-27
4. Фізкультхвилинка «5 Little friends» - cлайд 28
5. Повторення алфавіту та закріплення назв тварин у мовленні дітей «ZOO ABC» – слайд 29
6. Гра «Збери пазли» - слайд 30
7. Перегляд відео «Найкращі зоопарки світу» - слайд 31
8. Physical activity: “If you happy and you know it”.
III. Заключна частина заняття.
Summarizing: Did you like our lesson? You were great today.
Прощання (пісня «Good-bye»)