Розробка заняття "Квадрат"

Про матеріал
Розробка заняття з логіко-математичного розвитку для дітей дошкільного віку середня група
Перегляд файлу

Заняття №                                                                                           Дата______

Тема: Співвідношення числа і цифри. Квадрат.                                                                                                     Мета:                                                                                                                                   навчальна: вчити співвідносити число і цифру, визначати відмінні та схожі ознаки фігур, розширювати знання про площинну геометричну фігуру квадрат;    розвиваюча: розвивати вміння порівнювати групи різних предметів та їх рахувати; корекційна: удосконалювати сформовані мовні навички; долати моторні труднощі при вимові пропонованого матеріалу; нормалізовувати темп і ритм мовлення дітей; збільшувати словниковий запас та сприяти дотриманню граматичної структури мовлення;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     виховна: виховувати спостережливість та позитивне ставлення до занять.                                                                                                                                                                                   Обладнання: дидактичні ігри, цифри, малюнки, геометричні фігури.                                                                                                                           Хід заняття                                                                                                                                     І. Організаційний момент                                                                                                                                     Психогімнастика «Дружні діти»                                                                                                Долоньки маленькі (плескають у долоні одне одного)                                                                                                        Плескають легенько                                                                                                                   Пальчики з’єднали, (беруться «човником» та кружляють)                                                                                           В танку закружляли                                                                                                                    Посварились, розійшлися, (повертаються одне до одного спинками)                                                                                                                     Помирились – обнялися! (обнімаються)                                                                                                     Вчитель: Якій порі року поступилася місцем осінь? Чим відрізняється зима від осені?                                                                                                                                              Дихальна вправа «Сніжинка»                                                                                                                                                                           Дидактична гра «Склади родину сніговиків»                                                                                                                                                                                               Діти з окремих частин викладають родину сніговиків: великий, менший, найменший.                                                                                                                                                          Вчитель: Чим вони схожі? Відрізняються?                                                                                                                   Діти шикуються одне за одним і рухаються «змійкою» за вчителем. Підходять до дошки, на якій розміщені дерева (уявний ліс). Завдання для дітей: порівняти дерева (Дуб, береза, ялинка).                                                                                                                                      Дидактична гра «Будинок для сніговиків»                                                                                      Скласти з геометричних фігур будинок для сніговиків.                                                                                                                  Фізкультхвилинка                                                                                                                           Заметілі не боюся: (заперечно хитають головою)                                                                       Я на неї насварюся. (погрожують пальчиком)                                                                           Ніжками потупочу (тупають ніжками)                                                                                       Злу метелицю провчу.                                                                                                              Щоби хугу налякати, (Плескають у долоні)                                                                         Стану голосно плескати.                                                                                                       Повернусь туди – сюди (повороти тулуба вправо – вліво)                                                           Не лютуй, вітрисько, ти! (махи руками перед собою)                                                        Погуляти я не проти                                                                                                                         Навіть у таку погоду. (крокують на місці, високо піднімаючи коліна)                                    Руки в боки – підстрибну, (підстрибування на місці)                                                                   Ще й танок веселий втну.                                                                                                                Дидактична гра «Веселі фігури»                                                                                                                                                      Вчитель показує геометричні фігури та пропонує дітям назвати їх. Квадрат, круг, трикутник.                                                                                                                                                       Скільки кутів у квадрата, трикутника, круга?                                                                                                                                    Гра з геометричними фігурами.                                                                                                                      Дидактична гра «Не помились»                                                                                                                  Вчитель роздає дітям малюнки із зображення диких тварин різної кількості. Завдання для дітей: показати цифрою кількість тварин, зображених на малюнку.                                                           Дидактична гра «Подорож сніжинки»                                                                                                              ІІІ. Підсумок.                                                                                                                                         

doc
Додано
8 жовтня 2021
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку