Ранкова зустріч з привітанням іменинника.
Побудова кола
1. Вітання у колі дітей, (ласкавинкою,
компліментом, жестом) із сусідами
Всі разом : « Доброго дня, друзі!»
2. Вправа для настрою
- «Який у вас, друзі, настрій?»
Вправа «Подаруй усмішку»
- «На сусіда подивись, і сусіду усміхнись!»
( Діти роблять крок уперед, співають у колі)
- Пісня «Усмішка»
3. Вітання класу з Днем народження
Вірш «День народження»
- Підготуймося! Репетиція!
- Всі співаємо разом ( мелодія « Хепі...»)
Вітання словами:
Вітаємо, вітаємо!
Здоров'я, щастя,радощів бажаємо!
Побажання класу (говорять діти)
Гра « Добери слово»
(Назвіть слово-побажання на кожну букву.)
Вправа « Кричалка»
- Дорогий наш ……… ми бажаємо тобі
Д - добра, дружби, душевного тепла
Е - енергії
Нь- настрою
Н — наснаги
А - артистизму
Р - радощів
О - оптимізму
Д- дарунків
Ж - жвавості
Е - ерудованості
Нн - нагород
Я – яскравості
4. Веселімося.
- Пісня « Усміхаймося , друзі, частіше!»
- Танок « Лавата»
- Гра « Здогадайся чий голосок »
- Танок « Бугі - бугі...»
- Гра « Третій зайвий »
- Танок « Веселі дітлахи »
- Пісня « Не давайте смутку жити! »
(Хоровод, танок дітей)
5. Спільна праця
Поробка « Сонечко » 3 обведених і вирізаних долоньок
7. Пригощання
« Шкідлива порада »від Григорія Остера
Ти навідався у гості?
Тож вітатися не здумай,
Ані «дякую», ні «прошу»
В жоднім разі не кажи.
Відвернись, надувши губи.
Хай там що - ні пари з вуст!
І ніхто тобі не скаже,
Що базіка ти й брехун.
- Що ви згадали, слухаючи цю «шкідливу пораду»?
- Так, «Абетку етикету»!
Ласуйте на здоров'я!
8. Коло прощання
Ранкова зустріч. «Твій найкращий друг»
Діти стоять, утворивши коло.
- Як багато нас тут друзів…
Білочубих, карооких,
Синьооких і чорнявих,
І високих, і низеньких,
І кругленьких, і худеньких.
Всіх вас рада привітати
І найкращого бажати…
(Учитель і діти передають по колу яскравий м’яч (або будь-яку іграшку) і говорять одне одному «приємні» слова – компліменти: «Оленко, ти сьогодні така весела!», «Назаре, у тебе сьогодні такий хороший настрій!», «Сергію, у тебе сьогодні дуже гарна футболка!» тощо.
Замість похвали, компліменту, можна сказати «добреньке», «солоденьке», «кольорове», «молочне», «тепле» слово.)
- число, день тижня, місяць, рік (діти відмічають у «Куточку ранкової
зустрічі»)
- погода (опис погоди, дивинки)
- новини школи
- новини класу
- новини дітей
- Якими новинами ви хотіли б поділитися?
6. Наші плани
- Чим сьогодні будемо займатися? (діти називають і записують на
папірцях: танцювати, співати, веселитися, дізнаватися нового,
малювати, ... і прикріплюють їх в «Куточок ранкової зустрічі»)
7. Визначення настрою
- Який у вас настрій? Чому? (діти показують настрій )
- Вправа для настрою Гра/за вибором дітей/
8. Ситуація
Г. Остер «Шкідливі поради» Ситуація «я і мама» Обговорення
- Яка створилась ситуація?
- Як ви ставитеся до неї?
- Ваша порада? Заклик? Застереження? Заборона?
Крісло автора
(діти і вчитель сидять на килимку, дитина читає казку)
«Сьома дочка» В.Сухомлинський
Обговорення прочитаного
- Яка дитина насправді показала, що сумувала за мамою, що любить її?
- Чому ви так думаєте?
- А потрібно щодня показувати любов до мами? Як?
- То про що ви замислились?
- Що ви вирішили для себе?
9 .Хвилина доброти
- Чого вчить нас автор? Для чого?
- Побудуйте прохання, заклик, пораду, застереження.
- Яким словом ви звертаєтеся до мами?
- Якими ще пестливими словами можна називати маму?
Висновок!
Мама - найкращій друг, найкраща людина в світі.
- Який у вас настрій?
10. Коло прощання