Календарно-тематичне планування з я досліджую світ для 1 класу
За підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук – 3 години на тиждень
№ урока |
Тема уроку |
Стор. у підручн. |
Дата |
Примітки |
1. |
Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду? |
с.4-5 |
01.09 |
|
2. |
Символи держави – прапор, герб, гімн. Що це означає – «урочиста пісня?» |
|
05.09 |
|
3. |
Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати…
|
с.6 |
07.09 |
|
4. |
Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа.
|
с.7 |
08.09 |
|
5. |
Дорога до школи. Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху. |
с.8-9 |
12.09 |
|
6. |
Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин. |
с.10 |
14.09 |
|
7. |
Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин. |
с.11 |
15.09 |
|
8. |
Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським. |
с.12-13 |
19.09 |
|
9. |
Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені».
|
с.14-15 |
21.09 |
|
10. |
Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». (продовження).
|
с.14-15 |
22.09 |
|
11. |
На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо - сперечаємось. |
с.16-17 |
26.09 |
|
12. |
З чого складається світ? Жива і нежива природа.
|
с.18-19 |
28.09 |
|
13. |
Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі. |
с.20-21 |
29.09 |
|
14. |
Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі. (продовження). |
с.20-21 |
03.10 |
|
15. |
Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються? |
с.22-23 |
05.10 |
|
16. |
Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»?
|
с.24 |
06.10 |
|
17. |
Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний? |
с.25 |
10.10 |
|
18. |
День школяра. Як правильно його спланувати?
|
с.26 |
12.10 |
|
19. |
Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров’я – це найважливіше? |
с.27 |
13.10 |
|
20. |
Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? |
с.28-29 |
17.10 |
|
21. |
Хто що робить? Вивчаємо професії.
|
с.30-31 |
19.10 |
|
22. |
Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати? |
|
20.10 |
|
23. |
Хто працює в школі? Хто ще, окрім учительки, працює в нашій школі? |
с.32-33 |
24.10 |
|
24. |
Дорога і транспорт. |
с.34-35 |
26.10 |
|
25. |
Безпека на дорозі.
|
с.36-37 |
27.10 |
|
26. |
Дбай про свою безпеку.
|
с.38-39 |
07.11 |
|
27. |
Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? |
с.40 |
09.11 |
|
28. |
Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе? |
с.41 |
10.11 |
|
29. |
Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? |
с.42-43 |
14.11 |
|
30. |
Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую? |
с.44-45 |
16.11 |
|
31. |
Чим я пізнаю світ? Смаки.
|
с.46 |
17.11 |
|
32. |
Чим я пізнаю світ? Запахи.
|
с.47 |
21.11 |
|
33. |
Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби?
|
с.48-49 |
23.11 |
|
34. |
У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. |
с.50-51 |
24.11 |
|
35. |
Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла. |
с.52 |
28.11 |
|
36. |
Сонце (Продовження). Куди вночі сонечко ховається?
|
с.53 |
30.11 |
|
37. |
Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода. |
с.54 |
01.12 |
|
38. |
Повітря. Чому летить літак? Конструювання з паперу.
|
с.55 |
05.12 |
|
39. |
Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? |
с.56 |
07.12 |
|
40. |
Вода. Чому її потрібно берегти?
|
с.57 |
08.12 |
|
41. |
Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку?
|
с.58 |
12.12 |
|
42. |
Ґрунт. Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки. |
с.59 |
14.12 |
|
43. |
Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини?Де вони ростуть? |
с.60 |
15.12 |
|
44. |
Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом. |
с.61 |
19.12 |
|
45. |
Тварини. Які тварини живуть на Землі?
|
с.62-63 |
21.12 |
|
46. |
Дикі і свійські тварини.
|
с.64-65 |
22.12 |
|
47. |
У двері стукає зима.
|
с.66-67 |
09.01 |
|
48. |
Нежива і жива природа взимку.
|
с.68-69 |
11.01 |
|
49. |
Як допомогти тваринам узимку.
|
с.70-71 |
12.01 |
|
50. |
Зимові розваги.
|
с.72-73 |
16.01 |
|
51. |
Дбай про здоров’я взимку.
|
с.74-75 |
18.01 |
|
52. |
Святковий календар зими.
|
с.76-77 |
19.01 |
|
53. |
Новий рік і Різдво.
|
с.78-79 |
23.01 |
|
54. |
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини?
|
с.4-5 |
25.01 |
|
55. |
Сторінка дослідника. Ознаки зими. Що розкаже тобі термометр? Що таке лід? Досліди з льодом. |
с.6-7 |
26.01 |
|
56. |
Праця людей узимку. Чим займаються люди узимку в місті та в селі? Чим відрізняється життя свійських та диких тварин? |
с.8-9 |
30.01 |
|
57. |
Людина - от що найцікавіше у світі. Що спільного та відмінного між людиною та твариною? Суспільство. |
с.10-11 |
01.02 |
|
58. |
Я та інші. Твоя родина. Родовідне дерево.
|
с.12-13 |
02.02 |
|
59. |
Почуття людини. Емоції. Пам'ятка "Як навчитися стримувати емоції". |
с.14-15 |
06.02 |
|
60. |
Який буває в мене день? Що впливає на зміни у настрої? |
с.16-17 |
08.02 |
|
61. |
Моє улюблене заняття. Складання колажу "Світ наших захоплень". |
с.18-19 |
09.02 |
|
62. |
Винаходи, які придумали діти. Гра "Ми - винахідники". |
с.20-21 |
13.02 |
|
63. |
Я тут живу.
|
с.22-23 |
15.02 |
|
64. |
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. |
с.24-25 |
16.02 |
|
65. |
Я живу в селі. |
с.26-27 |
20.02 |
|
66. |
У музеї. Правила поведінки у музеї.
|
с.28-29 |
22.02 |
|
67. |
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. Інсценування. |
с.30-31 |
23.02 |
|
68. |
У супермаркеті. Правила поведінки в супермаркеті.
|
с.32-33 |
27.02 |
|
69. |
Оглядаю моє житло. Якими предметами ти можеш користуватися самостійно, а якими лише з дорослими. |
с.34 |
01.03 |
|
70. |
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Моделювання ситуації. |
с.35 |
02.03 |
|
71. |
Коли гаджет заважає. Моделювання ситуації за сюжетними малюнками. Основне призначення телефона. |
с.36-37 |
06.03 |
|
72. |
Дбаю про свою безпеку. Виховна мета казок. Ляльковий театр (розігрування запропонованої ситуації). |
с.38-39 |
08.03 |
|
73. |
Турбуюся про здоров'я. Продукти харчування. Власна гігієна. |
с.40-41 |
09.03 |
|
74. |
Які ви вдома. Охайна оселя. Мої обов'язки.
|
с.42-43 |
13.03 |
|
75. |
Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни.
|
с.44-45 |
15.03 |
|
76. |
Практична робота. Лепбук "Весна". |
|
16.03 |
|
77. |
Турботи тварин навесні.
|
с.46-47 |
20.03 |
|
78. |
Свійські тварини навесні. Чим відрізняється життя диких та свійських тварин навесні? |
с.46-47 |
22.03 |
|
79. |
Сторінка дослідника. Бруньки на гілочці.
|
с.48 |
23.03 |
|
80. |
Сторінка дослідника. Твій город на підвіконні.
|
с.49 |
03.04 |
|
81. |
Весняні роботи в місті та в селі.
|
с.50-51 |
05.04 |
|
82. |
Святковий календар весни. Писанка - символ Великодня. |
с.52 |
06.04 |
|
83. |
Святковий календар весни. Мамине свято.
|
с.53 |
10.04 |
|
84. |
Як ставитися до інших. Не будь жадібним!
|
с.54-55 |
12.04 |
|
85. |
Умій дружити.
|
с.56-57 |
13.04 |
|
86. |
Чемним треба бути скрізь.
|
с.58-59 |
17.04 |
|
87. |
Слова ввічливості. Чарівні слова відкривають серця.
|
с.58-59 |
19.04 |
|
88. |
Як поводитися за столом.
|
с.60-61 |
20.04 |
|
89. |
Твоя країна – Україна.
|
с.62-63 |
24.04 |
|
90. |
Символи держави - прапор, герб, гімн.
|
с.64-65 |
26.04 |
|
91. |
Я маю право на права. Про порушення прав дитини (на прикладі сюжетів казок). |
с.66-67 |
27.04 |
|
92. |
Хто що робить. |
с.68 |
01.05 |
|
93. |
Що з чого.
|
с.69 |
03.05 |
|
94. |
Ми всі різні, а світ у нас - один на всіх.
|
с.70-71 |
04.05 |
|
95. |
Зустрічаємо літо!
|
с.72-73 |
08.05 |
|
96. |
Створюємо «Книжку літа».
|
с.73 |
10.05 |
|
97. |
Сторінка дослідника.
|
с.74-75 |
11.05 |
|
98. |
Тварини влітку.
|
с.76-77 |
15.05 |
|
99. |
Праця людей улітку.
|
с.78-79 |
17.05 |
|
100. |
Літні розваги. Правила безпеки влітку.
|
|
18.05 |
|
101. |
Літо в неживій природі.
|
|
22.05 |
|
102. |
Рослини влітку.
|
|
24.05 |
|
103. |
Малюю літо. Будуємо плани на канікули.
|
|
25.05 |
|
104. |
Канікули! Безпечна поведінка під час літніх канікул.
|
|
29.05 |
|
105. |
Узагальнення та систематизація знань учнів.
|
|
31.05 |
|
106. |
Підсумковий урок за рік.
|
|
01.06 |
|