Тема: Засоби масової інформації. Press.
Мета: навчити правильно вимовляти і читати нові слова і словосполучення, розпізнавати їх у тексті, вживати у реченнях; збагатити словниковий запас учнів; розвивати вміння спонтанно і логічно висловлювати свою думку; виховувати культуру уважного ставлення до думки співрозмовника.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: підручник О. Карп’юк 8 клас “English”, журнал “English” №2, січень, 2008
Хід уроку
-
Оргмомент.
-
Повідомлення теми та мети уроку.
-
Введення в іншомовну атмосферу (Who is on duty today? Who is absent? What happened with him/her? What day is it today? What date is it today? What month is it now? What season is it now? Do you like winter? What winter months do you know? What season will come after winter?)
-
Основний хід уроку.
-
Розминка у формі гри( Я щось маю у сумці, що пов’язане з темою уроку. Ви маєте відгадати, задаючи запитання “Is it a…?”)
-
Введення нової лексики (с. 84), запис її у словник.
-
Складання по одному реченню з новими словами по ланцюжку.
-
Розвиток навичок читання діалогу (в. 1, с. 84) і його переклад.
-
Фізкультхвилинка. Проводить один учень за бажанням. Повинен бути один переможець.
-
Релаксація. Розгадка sms-повідомлень (журнал “English” №2, січень, 2008 с. 9)
-
Повторення граматики (минулий простий час). Щоб вийшла розповідь про зимові канікули, кожен учень говорить по одному реченню про те, як він провів зимові канікули.
-
Письмо (в. 2, с. 85). Заповнити таблицю, користуючись діалогом(в. 1, с. 84)
-
Підсумок. Які слова вивчили? Що сподобалось найбільше? Оцінки за урок коментуються.
Д/з (в основному записується на початку уроку.)
9 б.- розіграти діалог (в. 1, с. 84)
12 б.- написати про журнал чи газету, яка вам подобається (в. 6, с. 86) або презентувати свій журнал.
Тема: Періодичні видання. (Преса у житті людини.)
Мета: познайомити з періодичними виданнями України, формувати вміння монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання; вчити працювати зі словником; розвивати творчий потенціал учнів; виховувати культуру спілкування і колективної співпраці.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
-
Оргмомент.
-
Повідомлення теми та мети уроку.
-
Введення в іншомовну атмосферу.
-
Основний хід уроку
-
Розминка. Гра «Я маю якийсь журнал у моїй сумці. Ви маєте відгадати, що це за журнал»
-
Письмо у формі гри «Зайвий виходь». П’ять рядків слів по темі. Одне слово в кожному рядку зайве. Потрібно прокоментувати, чому воно зайве.
-
Перевірка д/з (в. 1, с. 84- розіграти діалог, в. 6, с. 86- написати про журнал або презентація свого журналу)
-
Введення граматичного матеріалу ( висловлення думок за допомогою фраз:
I think- Я думаю…
I believe- Я вірю…
I agree- Я згоден…
-
Виконання в. 2, с. 87 на закріплення граматичного матеріалу.
-
Фізкультхвилинка.
-
Введення нової лексики (в. 1, с. 89)
-
Складання речень з новою лексикою по ланцюжку.
-
Релаксація. Чи ви вмієте читати англійські текстові повідомлення. Їх розшифровка. Хто перший розшифрує, отримує високий бал.
-
Читання тексту по темі (в. 1, с. 89) по ланцюжку, говорячи, наприклад « Катя, будь ласка» чи « Артем, будь ласка». Завдання учнів таке, щоб по закінченню тексту кожен учень в класі прочитав хоч одне речення.
-
Підсумок. Які газети і журнали є в Україні? Оцінки за урок коментуються в ході уроку.
Д/з В. 1, с. 89 ( чит. і перекл.)
Скласти 8 запитань до тексту.
В. 2, с. 90 (письм.)
Тема: Улюблена газета.
Проблема: Яка найпопулярніша газета в Україні?
Мета: розвивати вміння вести бесіду за темою; розширити знання учнів з теми, що вивчається; розвивати кмітливість, логічне мислення і мовленнєву реакцію; виховувати любов до читання та повагу до оточуючих.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
-
Оргмомент.
-
Повідомлення теми та мети уроку.
-
Введення в іншомовну атмосферу.
-
Основний хід уроку. Розминка.
-
По ланцюжку учні називають, яка їх улюблена газета.
-
Письмо. Відгадайте слова по темі. Переставлені літери. Правильно написати і перекласти. Хто перший справляється, отримує високий бал.
-
Перевірка д/з (в. 1, с. 89- чит. і перекл., скласти 8 запитань до тексту, в. 2, с. 90(письм.)). Один із учнів стає вчителем, перевіряє речення і хвалить кожного учня по-різному.
-
Гра на закріплення назв українських газет «Які газети ви знаєте?» По ланцюжку кожен учень називає. Вчитель запитує, скільки назв газет було у каталозі періодичних видань за 2012 р. Відповідь: 78
-
Фізкультхвилинка. (Проводиться за аналогією).
-
Релаксація(розвиток аудіювання). В одній газеті я прочитала про одну цікаву телепрограмму. Ваше завдання- відгадати, що це за програма. (журнал “English”, №6, 2005 с. 11)
-
Розвиток діалогічного мовлення (в. 4, с. 91). Вчитель хвалить кожного учня по-різному.
-
Підсумок. Яка найпопулярніша газета в Україні?( вирішення проблеми). Які українські газети запам’ятали. Оцінки коментуються в ході уроку.
Д/з 12 б.- розповідати про улюблений журнал, с. 84,89- підготуватися до диктанту,
9 б.- в. 3, с. 90( доповнити речення)
Тема: Улюблений журнал.
Проблема: Яка різниця між газетами та журналами?
Мета: формувати вміння монологічного мовлення; збагатити словниковий запас учнів; розвивати фонематичний та інтонаційний слух; виховувати любов до літератури
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручник, журнал «Тайни xx века»
Хід уроку
-
Оргмомент. Тема та мета уроку
-
Введення в іншомовну атмосферу
-
Фонетична розминка. Дано 8 слів у транскрипції, потрібно написати слова правильно і перекласти. Хто перший, отримує високий бал.
-
Перевірка д/з (розповідати про журнал; диктант; в. 3, с. 90( доповнити речення з тексту)
-
Диктант (12 слів вчитель диктує укр. мовою, учні зразу ж пишуть англійською)
-
Робота в групах (метод «Позначки») Одній групі пропонується текст про журнали, іншій- про газети. Представники груп по черзі говорять, яка інформація для них нова, яка викликає інтерес, яку знав.)
-
Фізкультхвилинка
-
Введення нових ЛО( с. 93); складання речень з ними.
-
Релаксація. Минулого тижня я отримала журнал «Тайни xx века». Там були деякі загадки. Давайте спробуємо відгадати їх.
Підсумок. Вирішення проблеми (журнали не зосереджені на подіях, які змінюються щодня). Оцінки коментуються в ході уроку.
Д/з В. 1, с. 92 (чит., перекл.)-9б. по варіантах. В. 3, с. 93 (уявіть, що ви редактор журналу і розробіть випуск одного журналу)
Скласти 7 речень із новими словами- 4б.
Тема: Рубрики періодичних видань.
Мета: розвивати вміння вести бесіду за темою; вчити працювати з додатковою літературою; розвивати творчу уяву; виховувати культуру інтелектуальної праці.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручник, упаковка від переноски для релаксації; текст для аудіювання.
Хід уроку
-
Оргмомент. Тема та мета уроку.
-
Введення в іншомовну атмосферу
-
Основний хід уроку.
Рубрики:
-
Спорт
-
Новини
-
Погода
-
Фінанси
-
Кросворди
-
Оголошення оцінок за диктант, виставлення їх у щоденник.
-
Перевірка д/з (в. 1, с. 92 – чит., перекл. Помилки виправляються після перекладу прочитаного; розповідь про свій журнал- учні задають запитання після розповіді. 7 речень із новими словами- 4 б.
-
Робота з англійськими журналами «Дайджест», «English», «Англійська мова в початковій школі» в парах. Назвати рубрики цих журналів і переказати одну статтю коротко.
-
Аудіювання тексту і його переклад («Тексти для читання та аудіювання 5-11 кл. с. 29)
-
Релаксація. Нещодавно у мене зіпсувалася переноска. Я попросила сина купити гарну, не китайську. Коли він її приніс, я прочитала на упаковці три літери P. R. C. Що вони означають?( вироблено в республіці Китай)
-
Фізкультхвилинка.
-
Підсумок. Які рубрики можете назвати? Оцінки коментуються в ході уроку
Д/з 12б.- написати листа до газети в рубрику «Думки наших читачів» про мобільні телефони (Чи добре, що учні носять їх у школу?) 9б.- виписати з газет, журналів якнайбільше назв рубрик.
Тема: Професія репортера.
Мета: навчити правильно читати нові слова та словосполучення; збагатити словниковий запас учнів; розвивати готовність до участі в іншомовному спілкуванні; виховувати працьовитість.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
-
Оргмомент. Тема та мета уроку.
-
Введення в іншомовну атмосферу.
-
Основний хід уроку.
-
Розминка. Розшифрувати абревіатуру FAQ( часто задаваемые вопросы)
-
Перевірка д/з (виписати якнайбільше назв рубрик( у кого більше, той отримує 12); написати листа про використання мобільних телефонів (один учень читає позитивне, інший-негативне)
-
Введення нової лексики(с. 97)-робота в парах. Яка пара перша і в обох учнів є словники, отримує високий бал).
-
Розвиток навичок читання (текст “Nellie Bly” с. 96) по ланцюжку і переклад, обов’язково говорити слово «please».
-
Письмо(виписати географічні назви подорожі Нелі) Хто більше?(16 назв)
-
Фізкультхвилинка
-
Релаксація. Знайди помилку (в. 6, с. 88 Ann saus) Хто знайде, тому 12 балів.
-
Повторення граматики( різні види запитань). Побудувати 10 запитань до одного речення.( Періодичні видання відіграють важливу роль в житті нашого суспільства).
-
Підсумок. Хто хоче стати репортером? Оцінки коментуються в ході уроку.
Д/з 12б.- переказати текст від імені Нелі; 9б.- скл. 9 запитань до тексту; 4б.- чит. і перекл. перший абзац.
Тема: Шкільна газета.
Мета: формувати вміння вести бесіду за темою; розширити знання учнів з теми, що вивчається; розвивати готовність до подальшої самоосвіти в оволодінні іноземною мовою; виховувати повагу до історичного минулого країни, мова якої вивчається.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
-
Оргмомент. Тема та мета.
-
Введення в іншомовну атмосферу
-
Основний хід уроку.
-
Розминка. Розшифрувати IQ (рівень інтелекту). В однієї 3-річної дівчинки з Британії IQ=182, це більше ніж було у Енштейна.
-
Перевірка д/з (переказ. тексту від імені Нелі; скл. 9 зап. до тексту; чит. і перекл. 1 абзац)
-
Розвиток діалогічного мовлення(в. 2, с. 100). Один учень в ролі вчителя читає запитання, інший відповідає, хвалить кожного по різному.
-
Фізкультхвилинка.
-
Релаксація. Відгадати газету, яку читає один з учнів.
-
Письмо (в. 3, с. 100, з’єднати назви газетних тем з малюнками). Яка пара перша, отримує високий бал.
-
Підсумок. Що найкраще вдалося на уроці? Оцінки коментуються в ході уроку.
Д/з 12б.- представити шкільну газету, 9б.- в. 6а, с. 101(читати і перекладати), в. 6, с. 101( скласти речення)
Тема: Газети в Англії та США.
Проблема: Яка найпопулярніша газета в світі?
Мета: формувати вміння монологічного мовлення; вчити працювати зі словником; розвивати творчий потенціал учнів на основі аналізу; розвивати творчу уяву; виховувати активність.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
-
Оргмомент. Тема та мета уроку. Тему відгадати по цифрах алфавіту. Хто перший, отримує високий бал.
-
Введення в іншомовну атмосферу.
-
Основний хід уроку.
-
Розминка( написати слова по темі, що б вони починалися, закінчувалися або мали цю букву всередині)
-
Перевірка д/з(представити шкільну газету; в. 6а, с. 101(читати і перекладати), в. 6в, с. 101(скласти речення).
-
Введення нових ЛО(с. 94)
-
Складання речень з цими словами(усно) по ланцюжку.
-
Робота в групах(завдання 7,8 с. 186). Одна група читає про британську пресу; інша- про газети США і шукаємо вирішення проблеми.
-
Фізкультхвилинка.
-
Релаксація. Вчитель читає напам’ять вірш «Дозвілля». Учні визначають головну ідею.
-
Підсумок. Найпопулярніша газета в світі «Нью-Йорк Таймс»(вирішення проблеми). Оцінки коментуються в ході уроку.
Д/з Підготуватися до контрольної роботи. Повторити слова на с. 84,89,93,94; переклад речень( переглянути перечитані тексти); написати розповідь про улюблену газету, журнал чи свій журнал.