«Розроблення критеріїв формувального оцінювання навчальних досягнень для учнів 2 класу. Техніки/інструменти для зворотного зв'язку»

Про матеріал
«Розроблення критеріїв формувального оцінювання навчальних досягнень для учнів 2 класу. Техніки/інструменти для зворотного зв'язку» Наприклад...
Перегляд файлу

ПРАКТИЧНА РОБОТА

«Розроблення критеріїв формувального оцінювання навчальних досягнень

для учнів 2 класу. Техніки/інструменти для зворотного зв'язку»

-         запропонуйте вид діяльності/завдання для перевірки сформованості поданої навички

-         визначте й запишіть критерії оцінювання роботи в таблицю (оцінка-коментар - текст вербальної оцінки для учня/учениці, в яких навичка формується), і яку потрібно виміряти (операційний опис очікуваного результату)

-         вкажіть техніку/інструмент для зворотного зв'язку

Вид діяльності/

завдання

 (з підручника або складене)

Очікуваний результат

Рівень результату навчання / формується

(як проявляється, оцінювальне судження)

Техніка/інструмент для зворотного зв'язку

Читання вголос

 

Буквар ч.2

 авт. К. Пономарьова с.88-89

 

Прочитайте  “дощиком”уривок з віршу  М.Пригари “Сварка”  с.88

 

 

- читає вголос доступні речення, слова  переваж- но цілими словами (окремі  слова ускладненої структури - складами)

-правильно інтонує речення, у кінці яких стоять різні розділові знаки

-виявляє розуміння  фактичного  змісту невеликих за обсягом  текстів

-пояснює яка подія відбулася

 Я горджуся  твоїми досягненнями!(робота виконана бездоганно  з  дотриманням  відповідних  вимог)

 

Щодня тобі  вдається читати краще! (у роботі допущено незначні  помилки)

 

Не сумуй, наступного разу   ти  зможеш прочитати краще! (під час читання дитина  робить суттєві помилки)

Колесо самооцінки

*У разі використання підручника, вкажіть прізвище авторів/ автора, номер сторінки.

 

docx
Додано
20 листопада 2023
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку