ПРАКТИЧНА РОБОТА
«Розроблення критеріїв формувального оцінювання навчальних досягнень
для учнів 2 класу. Техніки/інструменти для зворотного зв'язку»
- запропонуйте вид діяльності/завдання для перевірки сформованості поданої навички
- визначте й запишіть критерії оцінювання роботи в таблицю (оцінка-коментар - текст вербальної оцінки для учня/учениці, в яких навичка формується), і яку потрібно виміряти (операційний опис очікуваного результату)
- вкажіть техніку/інструмент для зворотного зв'язку
Вид діяльності/ завдання (з підручника або складене) |
Очікуваний результат |
Рівень результату навчання / формується ✓ (як проявляється, оцінювальне судження) |
Техніка/інструмент для зворотного зв'язку |
Читання вголос
Буквар ч.2 авт. К. Пономарьова с.88-89
Прочитайте “дощиком”уривок з віршу М.Пригари “Сварка” с.88
|
- читає вголос доступні речення, слова переваж- но цілими словами (окремі слова ускладненої структури - складами) -правильно інтонує речення, у кінці яких стоять різні розділові знаки -виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом текстів -пояснює яка подія відбулася |
Я горджуся твоїми досягненнями!(робота виконана бездоганно з дотриманням відповідних вимог)
Щодня тобі вдається читати краще! (у роботі допущено незначні помилки)
Не сумуй, наступного разу ти зможеш прочитати краще! (під час читання дитина робить суттєві помилки) |
Колесо самооцінки
|
*У разі використання підручника, вкажіть прізвище авторів/ автора, номер сторінки.