Мета:
- поглибити знання учнів про загальне значення займенника, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль у реченні;
- розвивати навички правильного визначення розрядів займенників за значенням;
Мета:- поглибити знання учнів про загальне значення займенника, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль у реченні; - розвивати навички правильного визначення розрядів займенників за значенням;
Номер слайду 3
Пригадаймо❗️
Номер слайду 4
Кожен займенник має своє значення. В українській мові за значенням займенники поділяються на дев’ять розрядів, з якими ми сьогодні познайомимось оглядово, розглянемо їх назви та питання.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Усунути зайві займенники. Іван Франко, він глибоко ненавидів ворогів трудового народу. Учні третього класу, вони вирішили зробити екскурсію в Карпати. Мирон сказав товаришеві, що він поїде влітку в піонерський табір.
Номер слайду 9
Утворити відповідні до змісту форми займенників, поданих у дужках. Вода... Ми бачимо (вона) всюди. Життя неможливе без (вона). Де (вона) бракує, земля перетворюється на безрадісну пустелю.
Номер слайду 10
Самостійна робота. Гра «Інверсія». Відновити вигляд речень, знайти займенники, визначити їх розряди.1) в живемо будинку багатоповерховому ми.2) зошит Сашко з мій повернув біології.3) постукав двері хтось у несподівано.4) трапилося канікулах що весняних на?5) не силу зломить ніхто народну!6) дуже твір цікавим цей виявився!
Номер слайду 11
Перевірка✅Ми живемо в багатоповерховому будинку – особовий). Сашко повернув мій зошит з біології – присвійний). Несподівано хтось постукав у двері – неозначений). Що трапилося на весняних канікулах? – питальний)Ніхто не зломить народну силу! – заперечний). Цей твір виявився дуже цікавим! – вказівний).