Розв’язуемо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями

Про матеріал
Презентації до уроків математики зацікавлюють учнів у вивченні та засвоєнні нового матеріалу, стимулюють до роботи всіх учнів класу, вносять різноманітність у роботу на уроці. Розв’язуемо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Друге лютого. Класна робота. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання№ 4, стор. 21 Кількість ведмедів. На 1 ведмедя на 1 день риби. Усього на 1 день риби. Бурий ведмідьоднакова? кг 5 кг20 кг Білий ведмідь? кг30 кг

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання№ 4, стор. 21 Розв’язання:20+30=50 (кг) – усього ведмедям на 1 день50:5=10 (в.) – однакова кількість ведмедів20:10= 2 (кг) – 1 бурому ведмедю на 1 день30:10=3 (кг) - 1 білому ведмедю на 1 день. Відповідь: 1 бурий ведмідь отримує 2 кг риби, 1 білий ведмідь отримує 3 кг риби,

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання№ 8, стор. 22180*1000:2=180 000:2=90 00070 000:10 000*4=7*4=2812 000:1000*4=12*4=48310 000:10 000*2=31*2=6228*1000:4=28 000:4=7 0004 400:100*2=44*2=88

Номер слайду 5

Виконай арифметичні дії№ 1 стор.23 Відповідь: 980

Номер слайду 6

Розв’язання задач на знаходження невідомих за двома різницями№ 2(1), стор.23 Кількість туристів в 1 автобусі Кількість автобусів. Загальна кількість туристівІ?,однаково5?ІІ7?, на 16 більше

Номер слайду 7

Розв’язання задач на знаходження невідомих за двома різницями№ 2(1), стор.23 Розв’язання:7-5=2 (ав.) – на стільки більше автобусів для другої групи16:2=8 (тур.)Відповідь: 8 туристів було в одному автобусі.

Номер слайду 8

Розв’язання задач на знаходження невідомих за двома різницями№ 2(2), стор.23 Розв’язання:7-5=2 (ав.) – на стільки більше автобусів для другої групи16:2=8 (тур.) – в одному автобусі8*5=40 (тур.) – в першій групі8*7=56 (тур.) – в другій групіВідповідь: 40 туристів було в першій групі, 56 туристів було в другій групі.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Знайди значення виразів№ 4, стор. 24154 005 * 4 – (2842 : 7 + 51 854) : 4 = 602955

Номер слайду 11

Знайди значення виразів№ 4, стор. 24(581 : 83 + 504 : 84 + 7689) * 6 =(7+6+7689)*6=7702*6=46 212

Номер слайду 12

Знайди значення виразів№ 5, стор. 2426 * 125= 26*1000:8=26 000:8=3 25026 * 125= 26*10 000:8=260 000:8=32 500600 000 : 125= 600 000:1000*8=600*8= 4 800600 000 : 1 250= 600 000:10 000*8=60*8= 480

Номер слайду 13

Знайди значення виразів№ 6, стор. 248год 38хв – 1год 15хв = 7 год 23хв13год 00хв - 5год 37 хв = 7год 23хв8год 38 хв – 1год 20 хв = 7год 18 хв

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Опрацювати підручник частина 2,стор. 24 № 3

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
НУШ
Додано
2 лютого 2023
Переглядів
580
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку