Розв'язуємо задачі. Обчислення значень виразів

Про матеріал
Мета: Формування предметних компетентностей: продовжувати формувати вміння учнів робити перевірку виконання арифметичних дій додавання і віднімання, удосконалювати обчислювальні навички; узагальнити поняття простої і складеної задач; актуалізувати вміння визначати прості задачі у складеній , формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, узагальнення; розвивати логічне мислення, уважність; виховувати старанність, шанобливе ставлення до людей, які працюють у сільському господарстві.
Перегляд файлу

РОЗДІЛ 3. РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ

                        2 клас НУШ

Тема: Розв’язуємо задачі. Обчислення значень виразів.

Мета:

Формування предметних компетентностей: продовжувати формувати вміння учнів робити перевірку виконання арифметичних дій додавання і віднімання, удосконалювати обчислювальні навички; узагальнити поняття простої і складеної задач; актуалізувати вміння визначати прості задачі у складеній , формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, узагальнення;  розвивати логічне мислення, уважність; виховувати старанність, шанобливе ставлення до людей, які працюють у сільському господарстві.

Формування ключових компетентностей:

  • вільне володіння державною мовою: вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти.
  • математична: моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань.
  • іноваційність: формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади
  • навчання впродовж життя: опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання , навчання працювати самостійно.

 

Обладнання: підручник, зошит, геометричні фігури, карта тваринної ферми, малюнок котиків, рибки з прикладами, картки Щоденні 3, крісло автора, плакат «Вчуся бути успішним»

Хід уроку:

І. Організація класу

Емоційне налаштування на урок

Вправа «Геометричні фігури»

  • Оберіть ту геометричну фігуру, яка найбільше до вподоби.

                               КВАДРАТ

Провідна риса Вашого характеру – працелюбність і наполегливість.

                            ПРЯМОКУТНИК

Провідна риса вашого характеру – допитливість та цікавість.

                                  КРУГ

Найдобріша фігура. Провідна риса вашого характеру – здатність співчувати.

                              ТРИКУТНИК

Символізує лідерство. Найхарактернішими рисами характеру є сила та енергія.

                                 ЛАМАНА

Символізує творчість. Ви полюбляєте створювати щось нове, оригінальне.

  • Бажаю, щоб ці якості супроводжували вас протягом усього уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Сьогодні ми з вами побуваємо на уявній екскурсії на тваринній фермі.
  • Будемо виконувати різноманітні завдання, які підготував для нас фермер.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Яких, звірят ми можемо побачити на фермі?

Усний рахунок «Рибки

  • Першими ми бачимо котиків, які збирають рибку.
  • Давайте допоможемо їм. Нам потрібно, усно, розв’язати приклад на рибці. Якщо його розв’язком буде 9, то її віддаємо кішечці, а якщо 7 – коту.

15-6                      14-7

4+5                        4+3

19-10                     17-10

5+4                        3+4

3+6                        5+2

  • Молодці!
  • Йдемо далі.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Робота з підручником (№1)

Щоденні 3. Математика самостійно

  • Направляємося до пташиного подвір’я, та щоб калітка в двір відкрилася, давайте виконаємо номер 1 в підручнику на с. 61, самостійно.
  • Виконуємо лише перші 3 стовпчики.
  • Ось ми і опинилися  на подвір’ї.

Робота з підручником (№2)

  • Давайте допоможемо квочці з курчатками з номера 2, змінимо текст кожної задачі так, щоб її розв’язанням був вираз: 11 – 7 .
  • Прочитайте першу задачу.
  • Яке запитання задачі?
  • Як змінимо його?

- Назвіть її розв'язання.

7+ 11=18(к.)- всього у квочки;

  • Що потрібно змінити ?
  • У цій задачі слід замінити запитання.
  • Як змінимо його?

На пташиному подвір'ї квочка доглядала курчат — 7 курчат-півників і 11 курчат-курочок.

На скільки більше курчат-курочок, ніж курчат-півників?

Розв’язання:

11 – 7 = 4( к.) – на 4 курчат-курочок більше, ніж курчат- півників.

  • Прочитайте другу задачу.
  • Яке запитання задачі?
  • Як змінимо його?

Задача 2. У цій задачі потрібно замінити збільшення числа на 7 одиниць зменшенням числа на 7 одиниць.

Тобто: Квочка доглядала 11 курчат-курочок, а курчат-півників — на 7 менше. Скільки у квочки курчат-півників?

Розв’язання:

11 -7 = 4(курчат-півників) – у квочки.

  • Молодці!
  • Давайте трішки відпочинемо та потанцюємо.
  • Молодці!
  • Давайте трошки відпочинемо та потанцюємо.

 

 

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=W2fHg0qGI14

Робота з підручником (№3)

  • Ось на фермі є пшеничне поле.
  • Прочитайте умову задачі про це поле.
  • Про що йде мова в задачі?
  • Скільки обідало кроликів?
  • Скільки кроликів сховалося в нори спочатку?
  • Скільки потім?
  • Яке запитання задачі?
  • Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі?
  • Що спочатку нам потрібно дізнатися?
  • Що потім?
  • Давайте доберемо вираз, із запропонованих, який є розв’язанням задачі.

27 – ( 10 +5) =12(к.) – продовжили обід.

Щоденні 3. Математика з другом

  • Виконайте номер 4 разом з другом.

V. Закріплення вивченого матеріалу

Щоденні 3 . Математика письмово

  • Виконайте завдання від котика на картках.

 

VІ. Підсумок уроку

Вправа «Крісло автора»

  • Скажіть зустріч із якими звірятками вам сподобалася більше?

Вправа «Вчуся бути успішним»

  • Оцініть свою роботу на плакаті «Вчуся бути успішним»
doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 лютого 2022
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку