Розв’язування лінійні нерівності з однією змінною, їх систем та сукупностей

Про матеріал
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми “Лінійні нерівності та системи лінійних нерівностей з однією змінною”; формувати вміння використовувати їх для розв’язування різних вправ та задач; розвивати логічне мислення, навички самостійної пізнавальної діяльності, виховувати увагу і зосередженість при розв’язування вправ різних типів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знання збираються по краплині, як вода в долині. Народна мудрість. Розв'язування Лінійних нерівностей з однією змінною, їх систем та сукупностей

Номер слайду 2

Номер слайду 3

формувати вміння використовувати їх для розв’язування різних вправ та задач;Мета уроку: Виховувати культуру математичних міркувань. Розвивати пам’ять.узагальнити та систематизувати знання учнів з теми “Лінійні нерівності та системи лінійних нерівностей з однією змінною”;розвивати логічне мислення, навички самостійної пізнавальної діяльності, виховувати увагу і зосередженість при розв’язування вправ різних типів. Знання збираються по краплині, як вода в долині. Народна мудрість.

Номер слайду 4

Узагальнення – це мабуть найлегший і найочевидніший шлях розширення математичних знань.

Номер слайду 5

Маршрут подорожіКиїв. Умань. Кам'янець. Севастополь. Запоріжжя

Номер слайду 6

Києво-Печерська Лавра (м. Київ) одна з найбільших православних святинь України, визначна пам`ятка історії та архітектури, яка була заснована ще в далекому 11 столітті. Разом із Мофійським собором вона занесена до Світосовї спадщни ЮНЕСКО. Тут знаходиться ряд соборів, церков та храмів, а також печери. В цілому рхітектурний ансамбль Лаври формувався протягом дев`ятьох століть.

Номер слайду 7

https://learningapps.org/display?v=pvon6tr3320

Номер слайду 8

https://learningapps.org/display?v=pvon6tr3320{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}інтервал{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}система{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}об‘єднання{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}пряма{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}нерівність{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}переріз{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}різниця{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}рівносильними1. Символ ∞ 2. Числовий проміжок, що відповідає нерівності а<х,≤або≥ називаються.7. Розв’язок системи – це спільна частина двох числових проміжків, яку називають 8. Універсальний спосіб порівняння двох чисел - це знаходження їх…9. Дві нерівності, що мають одні і ті самі розв’язки, називають…{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}нескінченність

Номер слайду 9

Заповідник «Кам`янець» (м. Кам`янець-Подільський, Хмельницька обл.). Тут знаходиться 175 пам`яток архітектури, з яких значна частина –це пам’ятки національного значення. Старовинний замок не залишить Вас байдужим, а старовинні вулички із затишними будиночками та костьолами створюють чарівну магію піднесення. На цих будівлях ще збереглися написи латиною, тут ще у 18 столітті літали перші повітряні кулі, саме це місто одне з перших отримало магдебурзьке право.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Софіївка (м. Умань, Черкаська обл.). Це чудова пам`ятка садово-паркового мистецтва щороку приймає близько 500 000 відвідувачів. Створений у 17 столітті магнатом Потоцьким.

Номер слайду 12

Назвати переріз та об’єднання проміжків, що відповідають парі нерівностей.а) х ≥ 4 і х ≥ 6;б) х > 3 і х ≤ 7;в) х ≥ 6 і х < 4.х∈6;+∞х∈4;+∞ х∈(4;6]х∈(−∞;+∞) Немає розв'язківх∈(−∞;4)∪[6;+∞) х∈(3;7]х∈(−∞;+∞) перерізоб'єднанняперерізоб'єднанняперерізоб'єднання

Номер слайду 13

Софія Київська (м. Київ). Цей християнський собор, який міститься у центрі Києва, є не лише пам`яткою архітектури 11 століття, а й прикладом монументального живопису. Саме Софія Київська повертає усіх любителів старовини та історії в часи Київської Русі. Тут стіни ще дихають духом того часу, приховуючи на своїх стінах старовинні ферски, мозаїки, графіті.

Номер слайду 14

Розв’язати нерівністьІ група х8 - 14≤хІІ група |5х – 3| > 2ІІІ група (а+2)х<3 

Номер слайду 15

Херсонес (Крим, у межах Севастополя). Цей потужний у свій час торгівельний, ремісничий та політичний центр був заснований вихідцями із Греції. Ставши містом-державою, Херсонес пережив період свого найбільшого розвитку, становлення демократії, створення власної монети. Його розвали ще пам`ятають рабовласницькі часи, боротьбу за територію, завоювання та падіння.

Номер слайду 16

Прикладна задача

Номер слайду 17

У фермерському господарстві є два яблуневих сади. У другому саду з 70 яблунь зібрали більше 1750 кг яблук. У першому саду з 90 яблунь зібрали менше 2700 кг яблук.

Номер слайду 18

Знайти скільки кг яблук можливо зібрати з однієї яблуні

Номер слайду 19

Нехай з однієї яблуні зібрали х кг яблук. Отже, з кожної яблуні було зібрано від 25 до 30 кг яблук. У ІІ-му - 70х кг яблук. У І-му саду зібрали 90х кг яблук. На основі цього запишемо систему нерівностей:90х<2700; 70х>1750.  х<30;х>25. 

Номер слайду 20

  3025 Отже, з кожної яблуні було зібрано від 25 до 30 кг яблук.

Номер слайду 21

Хотинська фортеця (м. Хотин, Чернівецька обл.). Фортеця бере свій початок ще від Київської русі, коли вона була фортом, який вже з часом перебудували у тепер відому нам фортецю. Вона зазнала панування і різних руських князів, і Московського князівства, і Османської імперії. Саме під стінами цієї пам`ятки відбулася славнозвісна Хотинська битва.

Номер слайду 22

Різнорівнева індивідуальна робота(-∞;- 𝑵+𝟔𝑵) (-2 N;N)Розв'язків немаєІ група 𝒙−𝑵<𝟎,𝟐𝒙+𝟒𝑵>𝟎. ІІ група𝟏𝟎𝒙+𝑵𝟏𝟎+𝑵<𝟐−𝒙;𝒙−𝟐𝑵>𝟎. ІІІ група(х−𝟐𝑵)𝟐≥х−𝟐𝑵х+𝟐𝑵;𝟑𝒙+𝑵𝟑+𝑵−𝟐>𝒙. 

Номер слайду 23

Хортиця (м. Запоріжжя). Цей унікальний історичний та природничий комплекс є найбільшим островом на Дніпрі. Проте відомий він перш за все завдяки славній козацькій історії, про яку нагадують відтворене козацьке поселення, театралізовані дійства, музей та багато інших речей. Тут проходили важливі історичні події ще й до козаків, існували городища скіфського часу, слов`янські поселення.

Номер слайду 24

Маршрут подорожіКиїв. Умань. Кам'янець. Севастополь. Запоріжжя

Номер слайду 25

Домашнє завданняп. 25−30 повторити. Впр. 29.27; 30.19 Творче завдання: Скласти прикладну задачу, для розв'язання якої використовується нерівність з однією змінною

Номер слайду 26

Дякую за співпрацю!

pptx
До підручника
Алгебра (підручник для класів із поглибленим вивченням математики) 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 5. Нерівності
Додано
25 березня 2020
Переглядів
882
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку